•5•

2.1K 32 0
                                    

Po wszystkim ...
Eleanor POV

Obudziłam się naga w łóżku, zastanawiając się właściwie czemu tak jest? Z zamyśleń wyrwał mnie budzik na 7:15. O CHOLERA. Wstałam i pobiegłam pod prysznic, myjąc się zauważyłam siniaka na biodrze, ale nie zbyt się tym przejęłam, bo nie było na to czasu. Wyszłam i pobiegłam z powrotem do pokoju bo ciuchy.
W co ja mam się kurwa ubrać?!
Wyjęłam jasne rurki z dziurami na kolanach, a do tego białą bluzkę na ramiączkach. Narzuciłam ba siebie komplet czarnej, koronkowej bielizny a następnie przyszykowana ciuchy.
Drugi raz pobiegłam do łazienki przeczesać włosy ... Stwierdziłam, że zrobię wysokiego kucyka, ale przy zbieraniu wszystkich włosków zauważyłam ... Malinke na szyi? Skąd ona się tam wzięła? Jednak pójdę w rozpuszczonych. Zrobiłam delikatny make up, popsikałam się perfumą Between Us , umyłam zęby i byłam gotowa do wyjścia.

10 min później...

Byłam już w szkole, ale trochę się spóźniłam ... Znowu. Podeszłam cichutko do klasy i zapukałam.
~ Dzień Dobry panno Stiles, jak dobrze, że przyszłaś bo właśnie miałam pytać z ostatnich tematów.
O KURWA!!!! Co teraz?!?!?!
Dobra ... Skup się, czego uczył cię Zayn? Na 100% będzie pytać tego...

Koniec lekcji.

Dostałam 5!!! Boże Zayn to umie uczyć, jestem z siebie zadowolona w chuj!!!! Dobra, już chciałam iść do domu, gdy nagle spotkałam Dave'a.
~Hej mała. - przyparł mnie do ściany, zaczęłam się bać.
~Czego ode mnie chcesz? Idź sobie.
~Oj nie skarbie, nie ma mowy.
Zaczął całować mnie po szyi, potem dotykać ... Kurwa dość tego!!! Kopnęłam go w krocze i uciekłam.
Jestem przerażona, on chciał mnie zgwałcić ... Dobrze, że umiem się bronić, ale następnym razem to nie wytańczy ...
Siedziałam sama w domu... Jak zwykle i oglądałam telewizje gdy nagle ktoś zadzwonił do drzwi. A co jak to Dave?!
Łzy napłynęły mi do oczy, ale na szczęście usłyszałam Zayna...
~Otworzysz mi Eleanor? To ja Zayn.
Podeszłam do drzwi by je otworzyć, Zayn wszedł do środka i ... Tylko tyle pamiętam bo zemdlałam...

___________________________________
Hej!!! Podoba się rozdział? Jak tam to dawajcie gwiazdki i komentujcie!!! To mega motywuje :) Następny rozdział postaram się dodać za niedługo :D

Show Me The Way |Z.M|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz