-4-

125 13 0
                                    

Taksiden indiğimizde karşımıza güzel büyük bi ev çıkmış tı oraya doğru yürümeye başladık kapı açıldığında
İçerisinin pek kalabalık olmadığını görmüştüm defne benden izin isteyip oğuzun yanına gitmiş ti bile bende kendime rahatça oturcağım yer bulup defneyi beklemeye başladım kafam yere eğik olduğu için gelen geçeni göremiyordum görüş açıma siyah erkek ayakkabıları girince kafamı kaldırdım o karşımdaydı içimden burdan arkama bile bakmadan uzaklaşmak geliyodu kanımın çekildiğini hisediyordum gözlerimin içine bakmaya başladı sadece kaan diyebildim burdan ayağa kalkıp bi daha bakmaya cesaret edemeyerek dışarı kendimi zor atım

(2 yıl önce bu gün kaan ben eaki sevgilim yani sevgilimdi 5 senelik herşey okulumuzun erkeklerle bişeyler yaşayıp bununla övünen özlem yüzünden olmuştu defne ben kaan Beril özlemin okulda yaptığı bir partiye gitmiştik herkez ordaydı ama kaan yokru tam beeile kaanı sorcaken kapıdan göründü ama hic iyi durmuyodu yanıma geldi oturdu ve kumsal hadi gidelim diye beni cekistirmeye başladı tam kapıdan çıkarken önümüze özlem çıktı koluma girdi ve nereye kumsal bu parti senin için desi ve beni siyah ekranın önüne götürdü dakikalar sonra ekranda özlem ve daha sonra kaan çıkmıştı öpüsüyolardı kafami özleme cevirdigimde zafer edasıyla karşımda duruyodu direk çantamı alıp o kapıdan çıktım ve bi daha o isimlerin yüzüne bakmadım karşıma çıkacak cesaretleei yoktu ta ki bu güne kadar )

Bilmediğim yolarda yürürken kafamda hala böyle bişeyin nasil olduğu geçiyordu bi anda bilgime dolanan elerle arkamı döndüğümde kaan bilgimi tutmuş beni sürüklüyodu gözü dönmüş gibiydi hic bisey duymuyodu sanki napsam fayda etmiyodu tam bana vurcaken havadaki elini bi el yakaladı o an vücudumu taşıyamadım ve yere yığıldım dakikalar sonra biri yanima geldi ve beni kaldırıp götürmeye başladı kafamı kaldirdiğimda rüzgarın kolarindaydım kendimi uykuya teslim ettim..

KARANLIK KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin