Sİ°2 ~ Otostop

44 12 0
                                    

Aslında aydınlığın en büyük hasmı, karanlığın birazcık aydınlık alan kısmı."
Multi ~ Ezra Işıl.
Müzik ~ Teoman - Papatya.
İkinci bölüm.
İyi okumalar.

°°°
Yattığım yerin sarsılmasıyla hızlıca gözlerimi açtım. Düz yolda giden araba, yan koltukta oturan Toprak ve yeni uyanmış ben.
"Buna düpedüz kız kaçırma denir." Toprak gözlerini yoldan ayırıp çok kısa bi an bana baktı ve geri önüne döndü.
"Öyle yapıyorum zaten." Başım ağrıdan çatlamak üzereydi.

"Nereye gidiyoruz ve Ezra nerde." Elimle başımı ovalarken Toprak torpidodan hap çıkarıp önüme attı. Ağrı kesiciyi ağzıma alıp çiğnemeye başladım. Diğer şekilde yutamıyorum.

"Ezra yurtta büyük ihtimalle şu an uyuyodur çünkü saat sabahın beşi, ve biz Antalya'ya gidiyoruz bizi tanıman için ön tatil gibi boktan bişey. Kıyafetlerini Selma dediğiniz kadın valize kattı arkada bagajda." Başımı sallayıp telefonumu kot ceketimin cebinden çıkardım. Ezrayı arasam iyi olucak gibi sanki.

"Çoban yıldızı." Karşıdan gelen uykulu ve telaşlı sese karşı tebessüm ettim.
"Tekila."
"Çoban yıldızı."
"Tek- tamam kes." Diyip gülmeye başladım. Toprağa bakmasamda beni dinlediğini fark ediyodum.
"Taksiciyle mi kaçtın olum, nerdesin."
"Aynen dünki öpücük yetmemiş, yazık." Dediğimde Ezra yalandan küçük bi kahkaha attı.
"Cidden nerdesin."
"Bizim sultana git sor anlatır o sana ben gelince de detaylı konuşuruz yavrum. Kendine iyi bak bide Savaş diyorum ve susuyorum sen anla." Bana kızmaya başliycağını anlayınca telefonu yüzüne kapattım.

"Tekila Ezra oluyo sanırım." Başımı sallayıp üstümdeki ceketi çıkardım.
"Tekila ve çoban yıldızı durumu ne alaka." Diye sorunca ayakkabılarımı çıkarıp cama yasladım. Rahatımı bulunca başımı toprağa çevirdim. Üstümdeki yarım atlet sütyen her ne boksa ona bakıyodu.

"Aslında ben de bilmiyorum Ezraya sadece sevdikleri tekila der bana ise herkes çoban yıldızı der. Soyadımdan kaynaklanan bişey olabilir sanırım. Çok uzun zaman oldu çünkü bize böyle seslenmeye başlayalı. Zaten Ezra'ya nerdeyse bi ben öyle seslenirim ama herkes onun tekila olduğunu bilir. Bi yarışmaya katılmıştı orda herkesi yenmişti, kızın alkole karşı, alkolden çok tekilaya karşı bi dayanma gücü var yarışmayı kazandıktan sonra zaten tekila diye kaldı ismi." başını sallayarak beni onayladı.

"Toprak." Bana sert bi bakış atıp önüne döndü. Bu susmam üzerine bi bakıştı sanırım.
"Ama ben acıktım." Diye mırıldandığımda Toprak önce saate baktı sonra bana dönüp aniden frene bastı. Sakin ol şampiyon.

"İn."  Dediğinde kapıyı açıp ayağımı dışarıya çıkarttım sonra da telefonumu arka cebime sıkıştırıp kendim indim. Toprak kolumdan tutup beni tekrar içeriye soktu.
"Kızım manyak mısın sen şu üstüne bişey giy."  diye sinirle konuşunca sırf inadına giymeyip dışarıya çıktım.

"Sanane ya benden alalalal." Diyip yanında yürümeye başladım. O arada sabır çektiğini duymuştum.
"Toprak." 
"Ne var yine." Yemek yemeye geldiğimiz tesislerin içine girmeden Toprağı kolundan çekiştirmeye başladım.
"Üstüm kusmuk kokuyo. Sen kapıda bekle ben hemen üstümü değiştiriyim." Başıyla beni onaylayıp elimden kurtuldu ve arabanın kapılarını açtı.
"Sanırım bu arabayla evlenebilirim." Diye kendi kendime mırıldandığımda Toprak bana soru dolu gözlerle baktı omuz silkip arabanın arkasından kendime giyicek bişeyler çıkardım.

Siyahın İzleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin