"Lizi spala s Harrym? Toho jsme se báli všichni," povzdechl si Liam.
"Cože?" nechápala jsem.
"Když Lizi přijela, varoval jsem ji. Harry o ni mluvil už posledních deset let. Nechtěl jsem, aby tu zůstala. Harry ji miluje a ona asi opět miluje jeho. Vím, že tě to bolí a že jsi teď naštvaná, ale dej tomu čas a uvidíš, co ti to nakonec přinese," poradil mi strejda Liam a já přikývla. Věřila jsem jeho slovům.
Liam mě zavedl do mého starého pokoje a řekl mi, abych si odpočinula, poté odešel. Já se převlékla do suchého oblečení a zalezla do postele. Chtělo se mi spát, ale když jsem zavřela oči. Viděla jsem před nimi mámu a Stylese. Dneska asi jednoduše neusnu.Pohled Lizi
"Tohohle jsem se bála. Nechtěla jsem, aby na to Josh a Vicky přišli takhle," vyšilovala jsem, když jsem se oblékla a zjistila, že Josh i Vicky jsou pryč. Myslela jsem, že je Vicky u sebe, ale utekla.
"Uklidni se, Lizi. Všechno bude zase v pořádku. Pro Vicky to musel být šok a Josh není blbej, musel to tušit. V klidu se nadechni a zkus zavolat Louisovi nebo Liamovi, jestli Vicky neutekla k nim. Možná je u Nialla a Shawna. Hlavně se uklidni," řekl mi Harry a dal mi pusu do vlasů. Já se k němu otočila a objala ho.
"Mám o ni strach. Co když ji Josh vzal do New Yorku? To ji už nikdy neuvidím," vzlykla jsem a Harry mi opětoval objetí.
"I kdyby ji Josh vzal do New Yorku, u soudu se stejně ukáže pravda v tom, že Vicky je moje a ne jeho," řekl Harry a já se mu podívala do očí.
"To máš pravdu, ale toho se děsím. Až Vicky zjistí, že jsi její táta ty, tak uteče úplně a navždy," povzdychla jsem si znovu.
"To zvládneme. Konečně máme jeden druhého a já tě miluju, na to nezapomeň," řekl Harry a dal mi pusu. Opravdu ho miluju, ale bolí mě pravda, že jsem podvedla Joshe. Vím, jak se Josh musí cítit, tak jsem se cítila já, když Harry podvedl mě.
"Zkusím zavolat klukům, třeba tam bude a já budu moct být v klidu," řekla jsem Harrymu a on přikývl.
Vzala jsem mobil a zavolala nejprve Louisovi, ale tam Vicky nebyla. Pak byl na řadě Niall. Vůbec jsem netušila, že Vickyn kluk je Niallův syn Shawn. Ale tam taky nebyla. Nakonec jsme zavolala Liamovi.
"Ahoj Lizi, co se děje?" ozval se Liamův hlas.
"Ahoj Liame, je tam Vicky?" zeptala jsem se.
"Jo, je tady," odpověděl Liam a mě spadl kámen ze srdce.
"Děkuju. Bála jsem se, že utekla s Joshem," řekla jsem úlevně.
"Řekla mi, co se stalo. Tohle jsi neměla dělat, Lizi. Vicky to vzala docela špatně a to ještě neví celou pravdu, uvědomuješ si to?" řekl Liam a mě se chtělo opět brečet.
"Ano. Liame, prosím, postaráš se o ni, než se uklidní a rozhodne se se mnou promluvit?" poprosila jsem ho.
"Jo, ale Lizi, prosím zase já tebe, neudělej další hloupost a řekni Vicky pravdu brzy," řekl Liam a následně zavěsil. Byla jsme ráda, že je Vicky u Liama a věděla jsem, že Liam má pravdu.Další část tu je brzy. Co vy na to? :)
ČTEŠ
Vicky's life (Tajná skladatelka 3 )
FanfictionJmenuji se Victoria a moje máma je Elisabeth Trable, dříve Silver. Budu vám vyprávět, co se mi stalo, když jsem mámu přemluvila k něčemu, co se ji ani trochu nezamlouvalo a jak budu reagovat na Harryho Stylese. Třetí díl k příběhu Tajná skladatelka ...