"Vicky?" ozvalo se zaklepání a následně dovnitř vešel Liam. Když mě uviděl, jak bezmocně brečím, bez řečí mě objal a začal mě uklidňovat, jak to uměl jenom on. Nemohla jsem si stále připustit, že jsem syrotek. Nakonec jsem zmožena spánkem usnula v Liamově objetí.
Další den ráno jsemse probudila, ale nebylo mi do skoku. Strejda Liam mě nechal samotnou v pokoji a já cítila jenom ještě většší prázdnotu v mojí duši. Oblékla jsem si svoje šedé hip hop tepláky a volné béžové tričko a sešla jsem dolů do kuchyně. Na jídlo jsem neměla ani pomšlení, ale nechtěla jsem být sama a věděla jsem, že mě strejda nenechá doma samotnou. A měla jsem pravdu, stál v kuchyni u sporáku a dělal palačinky. Krásně to vonělo, ale já neměla náladu.
"Ahoj, jak se cítíš?" zeptal se mě a položil přede mně talíř se snídaní.
"Prázdně," zašeptala jsem a začala se dloubat ve své snídani.
"Je to ještě čerstvé. Uvidíš, že po pohřbu to bude pomalu, ale jistě lepší," řekl mi strejda a podíval se na mě tím svým soucitným pohledem.
"Bojím se. Bude to strašně divné," šeptala jsem dál.
"To je jasné. Chápu tě. Ale neboj, pomůžu ti. Jsem tu pro tebe," řekl strejda a dal mi pusu do vlasů.
"Děkuju. Myslíš, že tu budu moct zůstat?" zeptala jsem se na otázku, která mi proběhla hlavou.
"Snad ano. Zkusíme to zařídit, ano?" řekl strejda a já přikývla.O týden později
Celý týden jsem skoro nevycházela z pokoje a nemluvila pokud to nebylo nutné Strejda si mě bral sebou do práce, abych nebyla sama doma, ale jinak jsme trávili čas spolu u televize.
Pohřeb byl pře dvěma dny. Mámino tělo převezli do Anglie, jak si přála. Na pohřeb dojel i Styles, ale já se na něj nemohla ani podívat. Byl tam i Shawn a byl mi oporou. Objímal mě a já se od něj nehla ani od strejdů. Dorazil dokonce i strejda Zayn s tetou Emmou. Všichni brečeli a vyprávěli si, co s mámou zažili. Já to vydržela poslouchat jenom chvíli, a pak jsem utekla. Se Shawnem jsme zajeli na vyhlídku nad Londýn, abych se uklidnila. Seděli jsme tam až do tmy a já mu brečela na rameno. Byla jsem vděčná, že ho mám.
"Vicky, pojď se mnou, prosím. Musíme jet za tím právníkem," zavolal na mě strejda a já si povzdychla. Museli jsme jet na schůzku s právníkem, aby se vyřešila otázka, kdo mě dostane do péče. Jen jsem doufala, že budu moct zůstat u strejdy Liama.
Oblékla jsem si černé skinny jeans s rozparky na nohavicích, šedé tričko s dlouhými rukávy, černou mikinu a ještě jsem si obula svoje černé nike botasky. Do svého černého vaku jsem si hodila láhev s vodou, peněženku, mobil a sluchátka a vyrazila jsem za strejdem.Dojeli jsme k právníkovi a posadili se v jeho kanceláři. Nejprve začal předčítat, že všechny máminy peníze připadnou mě až mi bude jednadvacet a nakonec přišla řada o péči.
"A jako poslední bod tu je opatrovnictví. Nejbližší příbuzný je dívčin otec Harry Styles a i podle přání matky připadá do péče jemu," oznámil nám právník a já se na něj zaraženě podívala. To mi teď právě oznámil, že budu muset bydlet se Stylesem a on se o mně bude muset starat?!Další část a další překvapení. Co říkáte? Zvládnou to Vicky a Harry nebo nakonec bude Vicky u Liama?? :)
ČTEŠ
Vicky's life (Tajná skladatelka 3 )
FanficJmenuji se Victoria a moje máma je Elisabeth Trable, dříve Silver. Budu vám vyprávět, co se mi stalo, když jsem mámu přemluvila k něčemu, co se ji ani trochu nezamlouvalo a jak budu reagovat na Harryho Stylese. Třetí díl k příběhu Tajná skladatelka ...