13.

888 62 2
                                    

"Mami, co tu děláš?" zeptala jsem se potom, co mi sestra podepřela záda, abych mohla sedět. Rána byla ještě moc čerstvá na to, aby mě to nebolelo.
"Pohádala jsem se s Joshem a rozhodla se přiletět dřív," pokrčila rameny.
"Co se mezi vámi stalo, že jste se pohádali?" ptala jsem se dál mámy. Byla jsem zvědavá. Máma a táta se hádali poslední dobou docela často, tak jsem chtěla vědět, co to bylo tentokrát.
"Mluvili jsme o možnostech bydlení a mě napadlo se nastěhovat do staré vily, kde bydleli kluci, tvoji strejdové, ale Josh nechtěl. Naše hádka skončila v momentě, kdy jsem mu řekla docela hnusnou věc a následně odešla. Ale neboj se, my se zase usmíříme," vysvětlila mi to máma.
"Aha," řekla jsem já.
"Budeme bydlet v té vile. Už jsem ji koupila a zařídila vybavení a tvůj pokoj," řekla máma a usmála se na mě.
"Dobře, ale bude se mi stýskat po bydlení se strejdem Liamem. Docela se mi líbilo bydlet s ním a sledovat ho, jak se nade mnou rozčiluje," usmála jsem se na ni.
"Teď si odpočiň, Vicky. Zítra by tě měli pustit a já tě odvezu do naše nového domu," pohladila mě máma po vlasech a já ji poslechla. Zavřela jsem oči a nechala se unést do říše snů.

pohled Lizi

Sledovala jsem Vicky, jak spí. Byla tak roztomilá a připomínala mi Harryho. Nemohla jsem si pomoct, ale když jsem ho tu potkala, mé obavy se naplnily a moje city se k němu vrátily.
Kdyby tak Vicky věděla, co byl skutečný důvod, proč jsme se s Joshem pohádala. To jsem ji, ale nemohla říct.

flashback

"Elisabeth, nechci se s tebou pořád hádat, ale už toho nech a řekni mi praví důvod toho, proč chceš bydlet v tě vile?!"  řekl Joshe a já si naštaveně povzdychla.
"Protože tam mám dobré vzpomínky," řekla jsem znovu.
"Nelži! Beztak tam chceš bydlet jen kvůli tomu, žes tam šukala s Harrym!" zakřičel na mě Josh. Od té doby, co Vicky odjela se pořád hádáme. Hlavně kvůli Harrymu.
"Tak to není! Jen mě to napadlo, abychom nemuseli shánět něco jiného! Táta mi to domluvil a já to tak chci!" zakřičela jsem na něj zpátky a on se na mě podíval.
"Jeslti tam chceš bydlet, tak beze mně! Já tu zůstanu!" pokračoval ve křiku Josh.
"Jak chceš! Zítra odlétám za Vicky do Londýna budeme bydlet tam, kde jsem to zařídila! Laskavě za námi přileť až se vzpamatuješ! Nechci Vicky potom vysvětlovat, kam se poděl její táta!" zakřičela jsem na něj a odpochodovala k Vicky do pokoje. Sbalila jsem si věci a zarezervovala si letenku. Napsala jsem Liamovi, že přijedu dřív a lehla si do postele. Byla jsem unavená a chtělo se mi brečet. Je pravda, že jsme z části chtěla bydlet v té vile, protože mi připomínala vzpomínky na můj vztah s Harrym, ale zase je pravda, že mám Joshe a nechco o něj přijít.
Rozbrečela jsem se do polštáře.

konec flashbacku

Povzdychla jsem si. Opravdu jsem nechtěla přijít o Joshe, ale moje city jsem obelhat nedokázala. Na Harrym mi stále záleželo a nevím jestli to tady zvládnu.






Další část. Co vy na to? Co říkáte na hádku Lizi a Joshe?? Je to pro ně hodně zlé?? :)

Vicky's life      (Tajná skladatelka 3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat