36.

762 53 5
                                    

Zůstala jsem zírat na místo, kde se Shawn a Claudia líbali. Cladia si mě a Jeremyho všimla a odlepila se od Shawna. Shawn se otočil a když mě uviděl, v jeho očích se objevil strach.
"Tori, já ti to vysvětlím. To není..." začal, ale já ho se slzami v očích zarazila.
"Opovaž se tu větu doříct. Jak vidím, tak u ti na mě nezáleží, takže je konec, Shawne," řekla jsem mu a on zavřel pusu. Já se otočila, oběhla Jeremyho a běžela pryč. Nevěděla jsem, kam mám jít, tak jsem se zavřela u Harryho v koupelně. Sedla jsem si do rohu místnosti, přikrčila jsem se a naplno se rozbrečela.
"Vicky, jsi tam?" ozval se za dveřmi něčí hlas.
"Nechte mě být! Já chci mámu," zakřičela jsem. Dveře se otevřely a dovnitř vešel Harry.
"Já chci mámu," zavzlykala jsem hystericky. Harry si ke mně přisedl a přitáhl si mě do objetí. Já ho nechala, aby mě utěšoval.
Netuším, jak dlouho jsme tam seděli, ale vím, že se Harrymu podařilo mě uklidnit.
"Jeremy mi řekl, co jste viděli. Louis si šel promluvit s Claudii a ona to potvrdila. Táhli to za tvými zády už dva týdny," řekl mi Harry klidným hlasem.
"Já tušila, že je něco špatně už podle toho, jak se chovala Susan," zavzlykala jsem, ale už žádné slzy netekly.
"Je to idiot. Uvidíš, že to bude zase dobré. Pokud se k tobě takhle zachoval, nezaslouží si tě," zašeptal mi Harry dál a já v hlouby duše tušila, že má pravdu.
"Děkuju, tati, že tu jsi pro mě, když už tu není máma," řekla jsem mu a objala ho.
"Jak jsi mi to řekla?" zeptal se zmateně.
"Řekla jsem ti tati. Je to snad špatně?" zeptala jsem se opatrně.
"Ne. Jen jsem si už myslel, že mi tak nikdy neřekneš," usmál se Harry a já taky.
"Tak pojď. Musíš se přes to dostat a to nejlépe hned v zárodku. Musíš Shawnovi ukázat, že jsi lepší než on," vyzval mě Harry, tedy táta, a já vstala.
"Musím spát s holkama v pokoji?" zeptala jsme se táty.
"Nemusíš. Můžeš spát se mnou v pokoji," řekl mi táta a já přikývla.
Společně jsme sešli dolů do kuchyně, kde byla většina obyvatel chaty.
"Všechno v pohodě, Tori?" zeptal se mě strejda Niall s ustaraným výrazem. Určitě mu to musel Shawn říct.
"Jo. Už je to lepší," přikývla jsem a Niall taky přikývl.
"Dáš si horký čaj, Vicky?" ozval se táta.
"Dám," odpověděla jsem.
"Tady ho máš," podal mi hrnek táta.
"Děkuju, tati," poděkovala jsem. Při mém vyslovení slova táta se shromáždění v kuchyni zarazilo.
Já se jenom usmála. Najednou se ozvalo pípnutí mého mobilu. Odložila jsem hrnek a podívala se, kdo mi píše. Překvapivě to byl Shawn.

@Shawn_Horan: Mohli bychom si promluvit?

@Tori_Trable: Není o čem

@Shawn_Horan: Chtěl jsem ti to říct. Prosím, pojď nahoru. Promluvíme si

Uživatel/ka Tori_Trable si změnila jméno na Vick_Tori_Styles

@Vick_Tori_Styles: Jak už jsem psala, tak není o čem mluvit. Běž si za Claudii. A jestli po mě něco chceš, tak mi to řekni do očí. Jsme spolu v jednom domě!!

Mobil jsem zase zamkla a nevnímala pípání. Šla jsem si sednout za tetama do obýváku, kde si povídali.

Další část. Co vy na to? Vicky se rozešla se Shawnem a začala Harrymu říkat tati. Líbí?? :)

Vicky's life      (Tajná skladatelka 3 )Kde žijí příběhy. Začni objevovat