♧TANITIM♧

9.5K 504 69
                                    

Titriyordun. Sana bakışları o kadar keskin ve deliciydi ki... iliklerine kadar korkuyordun.

"Sana dışarı çıkmaman konusunda ne demiştim?"

"Be-ben özür dilerim. Sadece sa-sana bunu almak için çıkmıştım." dedin. Avucunun içinde tuttuğun bilekliği göstermek için elini kaldırdın.

İlk önce avucunun içinde olan bilekliğe sonra da sana bakmıştı. Kızdığında çok korkutucu oluyordu. Sana bağırmasını istemiyordun.

Aranızdaki mesafeyi kapatmak için birkaç adım attı. Elindeki bilekliği alıp, baktı ve ardından gözlerini senin gözlerine çevirdi. Biraz önce ki delici bakışlar gitmişti.

"Bana haber verebilirdin."

"Ben sadece... sana sürpriz olsun istemiştim. Do-doğum günün için. Özür dilerim. " bakışlarını yere indirdin.

Çenende hissettiğin sıcak parmaklar ile yine ona bakmak zorunda kaldın.

"Benden korkuyor musun?" diye sordu. Bakışlarında anlam veremediğin bir yumuşaklık vardı. Biraz da hayal kırıklığı...

Sana diğerlerine davrandığından farklı davransa bile sonuçta onun elindeydin ve borcunu ödeyene kadar da onunla kalmak zorundaydın...

Gözlerine baktın. Korkuyor muydun? Belki biraz...

Kim korkmazdı ki dünyanın sayılı mafyaları arasında olan Devil Byun'dan...

*******

Bu da son tanıtım.... yazabilirsem eğer çok poncik şeyler düşünüyorum. Biraz gizem biraz feels kskdkfk

Hayırlı olsun hepimize 😂😂😂😂

Devil Guardian  (OC) √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin