Medya>> Baekhyun *-*
****************
''Gitmek istediğin bir yer yok mu cidden?'' Baekhyun, dizinde yatarken sende onun saçlarını karıştırıyordun. Ellerinin arasındaki tutamlar tenine değerken gıdıklıyordu.
''Aklıma bir yer gelmiyor.'' dedin, ona bakarak.
''Hafta sonunu evde mi geçirmek istiyorsun?''
''Normalde de dışarı çıkmama izin vermiyorsun zaten Baekhyun.''
Bakışları seni bulmuştu. ''Neden izin vermediğimi açıklamıştım.''
''Biliyorum, tehlikeli olduğu için izin vermediğini...'' gülümsemiştin.
''İşte şimdi çıkalım diyorum, ben yanındayken sana bir şey olmasına asla izin vermem.''
''Sorun değil. Ayrıca çıkmak istemiyorum.'' Burnunu sıkmış ve onun gözlerini izlemiştin.
''Yürüyüşün iyi geldiğini söylemişti doktor, cidden ama bebeğim.'' Baekhyun, yattığı yerden başını kaldırdı ve elini senin şiş karnına koydu.
''Bahçede de yürüyebilirim. Cidden Baekhyun, canım dışarı çıkmak istemiyor.''
''Çok yoruyor seni değil mi?'' Baekhyun, gülümsedi ve yanağını öptü.
''Son aylarda olduğumuz içindir belki.'' Dedin ve elini onun elinin üzerine götürdün. 8 aylık hamile olmak dünyanın en zor şeyiydi. Nefes alırken zorlanıyordun. Dinlenirken bile tıkanıyormuşsun gibi geliyordu.
''Kime benzeyecek çok merak ediyorum''
''İkimize de biraz benzeyecektir.'' Dedin. Gözlerinin içi gülüyordu. Baekhyun'un bu kadar iyi olabileceğini asla tahmin etmiyordun.
Onunla tanışman hayatının en berbat günüymüş gibi gelmişti sana ama şu an iyi ki onunla karşılaşmışım diyordun.
Karnındaki miniğin nedeniydi o. Hayatına yeniden anlam yüklemene neden olan adamdı. Yaptığı her şey kötüydü ama şu an iyi olmak için elinde geleni yapıyordu. İşlerini düzene sokmaya çalışıyordu ve bu sürede yoluna bir sürü hendek çıkmasına rağmen; pes etmeden devam etmeye çalışıyordu.
Senin ve bebeğiniz için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığını görebiliyordun. Baba olacağını ona söylediğin gün deli gibi sevinmişti. Özellikle seni kucağına alıp birkaç tur döndürmesi kesinlikle unutmayacağın anılarından biriydi.
Sana karşı çok iyiydi. Her zaman öyle olmuştu ama onun sevgisini kabul edene kadar sen farkına varmamıştın.
Baekhyun, şu an senin her şeyindi. Karnına doğru konuşan adamı izlerken gülümsemeden duramıyordun.
Kızı olacağını öğrendiği günden beri sürekli ona meleğim diye sesleniyordu ve kesinlikle bu senin hoşuna gidiyordu. Ufaklığın da hoşuna gittiğine emindin; çünkü genellikle Baekhyun'un sesine tepki olarak tekme atıyordu.
''Kesinlikle ona böyle seslenmeni seviyor hayatım.'' Dedin Baekhyun'a.
''Ne zaman onunla konuşsam senin canını yakıyor ama elimde değil özür dilerim.'' Baekhyun, karnını nazikçe okşadı ve sana üzgün gözlerle baktı.
''Saçmalama, ben bundan rahatsız değilim. Tamam belki biraz canım yanıyor olabilir, ama babası ile konuşmaktan hoşlanıyor.'' Elini onun yüzüne götürdün ve yanağını okşadın. ''O da bende bunu yapmandan hoşlanıyoruz. Değil mi kızım?'' son kısmı karnına doğru söylemiştin.
''Sanırım bu evetti.'' Baekhyun elinin altındaki dalgalanma ile gülümsedi.
''Sanırım.'' Dedin.
''Yarım kalan masalı okumama ne dersin?''
''Onu okursan büyük ihtimalle ben uyurum sevgilim.''
''Sorun değil, seni uyurken izlemek hoşuma gidiyor. '' derken Baekhyun, yerinden kalkmış ve kitabı almak için üst kata çıkmaya başlamıştı.
O kitabı getirmek için giderken sen elini karnına koyup, gülümsedin. Anne olmak üzereydin ve o doğduktan sonra ne yapacağını bilmiyordun. Elinden gelenin fazlasını yapacağını bilsen bile azıcık gerilmediğini söyleyemezdin. Anne olmak dünyanın en güzel şeyi olsa bile ayrıca en zor şeyiydi de.
Sana muhtaç minik bir canlıya bakmak gerçekten zordu, ama Baekhyun ile birlikte bunun üstesinden gelebileceğini umuyordun.
''Geldim.'' Baekhyun elindeki kitap ile yeniden senin yanına geldiğinde koltuğun baş kısmına oturmuştu.
''Aynı şekilde mi oturacağız?'' diye sordun.
''Gel buraya'' Baekhyun, dönüp bacaklarını açtığında sende onun kucağına doğru kaydın ve sende onun gibi bacaklarını uzattın. Şimdi koltukta o sırtını kenara yaslamıştı ve senin sırtında onun göğsüne yaslıydı. Kucağında oturmak güzeldi.
Başını onun omzuna doğru koydun. Şakağına minik bir öpücük verdikten sonra kitabı senin karnının üzerinde açmıştı.
''Nerede kalmıştık?'' dedi ve kaldığı sayfayı aradı. ''Buldum.'' Dediğinde onun okumaya başlamasını bekledin.
''Genç kız hızla ormanda koşmaya devam ediyormuş...'' Baekhyun okumaya başladığında sende kenardaki minik resme bakıyordun. Kitap gerçekten de çocuklar içindi ama siz sırf minik için okumaya devam ediyordunuz. Kitap güzeldi ve onu Baekhyun'un sesinden dinlemek ayrı bir zevk haline gelmişti.
O okumaya devam ettikçe sen gözlerini kapatmıştın. Geleceğinizin nasıl olacağını bilmiyordun, ama en iyisi olması için sürekli dua ediyordun. Üçünüzün sağlıklı olması ve mutlu olması için sürekli Tanrıya yalvarıyordun.
Zor günler atlatmış olsanız bile şu an huzurlu olman sana yetiyordu. Hikayenin sonu daha belli değildi ama her iyi insanın mutlu sonu hak ettiğine inanıyordun.
Baekhyun, sana kalbini açmış ve sende onu kabul etmiştin. Senin resimlerinde kaplı olan o oda hala üst katta duruyordu ve arada oraya girip öylece resimlere bakıyordun. Baekhyun'un sana olan sevgisini görsen bile orası sana ayrı bir his veriyordu.
Onu kabul etme ile başlayan sevginiz , karnındaki minik ile taçlanmıştı ve o doğduktan sonra gerçek bir aileye sahip olacaktın.
Baekhyun, sana bir kez olsun kötü davranmamıştı. Evden çıkma yasağın dışında herhangi bir sorun yoktu. Üstelik yasak demen belki yanlış bir şeydi, ama senin ve miniğin iyiliği için böyle istediğini de biliyordun. Zamanında düşmanlar edinmiş olması ve sizin onun zayıf noktası haline gelmiş olmanız onu engelliyordu.
Ancak sorun yoktu. En azından şu an öyleydi ve sen bunun hep devam etmesini istiyordun. Kulağındaki ses, yüzündeki gülümsemenin sebebiydi. Baekhyun, okuduğu şeye devam ederken, sen yavaşça ağırlaşıyordun. Uykunun geleceğini biliyordun ve onun kollarında huzur içinde olmak, onun kucağını dünyanın en rahat yeri haline getiriyordu.
İçin geçerken, hissettiğin buse ile uykuya teslim oluyordun... onun seni ve miniği sonsuza denk seveceğine emindin.
Baekhyun, sana karşı dünyanın en iyisi olsa bile aslında onun şeytandan bir koruyucu olduğunu asla bilmeyecektin. Ölene kadar sürse bile Baekhyun, sizi korumaya devam edecekti.
*****************
Son... evet, çünkü devam edecek ilhamı bulamıyorum T.T özür dilerim T.T iyice saldım kendimi ama elimde değil. Umarım '' bu ne yeeaaahh'' demezsiniz aşsldkfjh
Görüşmek üzere *-* seviyorum sizi *-* <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil Guardian (OC) √
FanficŞeytandan bir koruyucuya sahip olman belki de o kadar kötü değildi...