DEVIL #4#

7.3K 474 83
                                    

Medya >> BoBoHu *-*

Şarkı >> EXO-Peter Pan *-*

***********

Gözlerini açtığında odanın hafif aydınlık olduğunu gördün. Başını kaldırıp baktın. Tanımadığın bir odadaydın. Dün olan şeylerin rüya olmasını o kadar çok istiyordun ki... Ancak şu anki görüntü hiçte rüyaya benzemiyordu. Elin alnına gitti. Başın çatlayacak gibi ağrıyordu. Dün, çok fazla ağlamıştın. En son onun kucağında olduğunu hatırlıyordun. Odaya nasıl geldiğin hakkında en ufak bir fikrin yoktu. Üzerindeki yorganı kenara atıp, yerinden kalkmak için doğruldun. Karşı dolabın yanında duran aynada yansımanı gördün. Üzerinde hala dünkü elbiseler vardı.

Yukarı çıkan eteği aşağı çekiştirdin. Yüzün gözün makyajın etkisi ile çok kötü görünüyordu. Uyurken büyük ihtimalle dağılmıştı. Banyonun yerini biliyordun. Oraya doğru ilerledin ve içeri girdin.

Kısa bir duşun ardından ferahlamıştın. Tamam, kendini kötü hissediyordun, ama pis bir şekilde de dolaşamazdın. Hoş, temiz olmanın da bir faydası yoktu ama belki de kendini iyi hissetmek istiyordun. Üzerindeki bornozun kuşağını bağladın ve dışarı çıktın. Kafanı da havlu ile sarmıştın.

Kapıyı kapatıp odanın içine doğru adım attığında, yatakta oturan adamı görmeyi beklemiyordun. Elin bornozun ön kısmına gitmişti.

''N-ne işin var burada?''

''Banyodan çıkmanı bekliyordum.'' Sana bakıyordu. Baştan aşağı süzdüğüne emindin.

''Bir kızın odasına öylece giremezsin.''

''O kız benimse girerim.'' Donup kalmıştın. Bir nevi onundun, ama senden eşya gibi bahsetmesi hoşuna gitmemişti.

''Sinir bozucusun.''

Gülümsemişti. ''Biliyorum, ama elimde değil.''

''En azından olmamayı deneyebilirsin. ''

Gülümseyen yüzü hala duruyordu. Seni geriyordu ama rahatlamana neden olan da garip bir aurası vardı.

''Denerim. Ondan önce iyi misin?''

''Neden soruyorsun?''

''Ağlayarak uyuyakalan ben değilim. Üstelik yeni tanıdığın her adamın kollarında o şekilde uyuyup kalıyorsan işimiz var.''

''Hah!'' ne demen gerektiğini şaşırmıştın. Ağlatan oydu, bir de yağ gibi üste çıkmaya çalışıyordu. ''Buna cevap vermeyeceğim.'' Dedin bakışlarını kaçırıp. Dün Min teyzenin dolaba bir şeyler koyduğunu görmüştün. Oraya doğru ilerledin. Bu adamın karşısında daha fazla bornozla duramazdın.

''Bu evet demek miydi?''

Sessiz kalmak istiyordun. Evet demek falan değildi. İlk defa bir erkeğin sana sarılmasına izin vermiştin. Gerçi bu birazda senin yüzünden olmuştu.

''Sana bir soru sordum tatlım.'' Dedi. Sesi, ürkütücü gelmiyordu. Ancak şaka ya da başka bir şey yapıyormuş gibi de gelmiyordu.

''Dışarı çıkar mısın? Üzerimi değiştireceğim.'' Dedin. Elindeki kıyafetlerle.

''Sorduğum soruya cevap ver ilk önce.''

''Evet ya da hayır; demem neyi değiştirecek? Sana ait olan kıza birisinin dokunup dokunmaması önemli mi? '' imayla söylemiştin.

Tek kaşını kaldırdı. Gülümsedi. ''Benim olduğunu kabul etmen de iyi bir şey.''

Gözlerini kırpıştırdın. Oradan bu anlamı nasıl çıkarabilmişti. ''Dışarı çıkacak mısın?''

Devil Guardian  (OC) √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin