Bölüm Bir

8.4K 254 228
                                    

"Mehmet Bey toplantı raporlarını masanıza bıraktım," dedi Beliz sesinin çatallı çıkmamasına özen göstererek.

"Tamam kızım sen gidebilirsin. "Mehmet Bey kahvesini bardağına doldurup odasına ilerledi.

Beliz odanın önündeki masasına oturup öğle arasının ne zaman geleceğine baktı. Her zaman ki gibi onu almaya Gökalp gelecekti, beraber ofisin yakınındaki kafede oturup öğle arasının tadını çıkartacaklardı. Gökalp kafeye ne kadar restaurant desede, kendi çapında kafeydi.

"Beliiz! "Diye bir ses duyduğunda telefonuna bakmayı kesip bakışlarını koridora çevirdi. Dudakları yukarı doğru kıvrılmaya başladığında sesin Gökalp'e ait olduğunu fark etti.

Gökalp elleri cebinde Beliz'in masasına doğru yaklaşıp büyük bir endamla oturdu.

"Naber? "

"Hiç kaçırmıyorsun? "Dedi Beliz alaya vurarak.

"Yemekleri sen ödediğin için işime geliyordur belki de."

"Belki de? Bence kesin öyle. "

Mehmet Bey'in odadan çıkması ile ciddi bir havaya bürünmeleri aynı anda olmuştu.

"Hoşgeldin Gökalp, "dedi Mehmet Bey, Gökalp'i burada görmeye alıştığını belli eden ifadeyle.

Gökalp başıyla onayladıktan sonra Mehmet Bey de öğle yemeğine çıkmalarına onay verdi.

"Beliz, yarın ben gelemiyorum sen bizim okula gel. Orada atıştırırız. "

"Tamam olur. "

"Sen hala sapsın değil mi kız? "

"Delinin zoruna bak. Ben istemediğim için olmuyor herhalde. "

"Göz çok diyorsun yani. "

Beliz dalgalı saçlarını eliyle arkaya itip "Yani," dedi.

Restaurantın girişinden içeri girerken Gökalp yiyeceği yemekleri sayıyordu.

Bahçedeki masaya oturup her zaman yedikleri yemeklerin siparişini verdiler. Genelde böyle olurdu, yemek gelene kadar kimse konuşmazdı. Yemek geldiğinde ise susmazlardı.

Ama bu sefer sessizliği bozan Gökalp'in telefonu olmuştu. Beliz bakışlarını Gökalp'e doğru çevirip kısa bir bakış attıktan sonra konuşmaları dinlememek için başka şeyler ile uğraşmaya başladı.

"Tamam, aynı restauranttayız gel. "

Beliz hafifçe kaşlarını çatıp Gökalp'e baktı. Tek gecelik sevgililerine yer ifşası mı veriyordu gerçekten? Kendi evine bile götürmezdi genelde.

"Sakin ol, kız gelmeyecek işten bir arkadaşım proje görevlerini imzalamam için getirecek. "

Beliz anladım şeklinde kaşlarını kaldırıp telefonuyla ilgilenmeye devam etti. Kamerayı açıp özçekimini Aslıya attı. Çok geçmeden karşı taraftan da bir özçekim gelmişti.

UFUKTA HÜZÜN KIYISI[DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin