Giriş

113 11 6
                                    

Annemin bana seslenmesiyle o güzel uykumandan uyandım. Ah kahretsin okul var. Hemde ilk gün. Hem de liseye başladım. Napicağim hakkinda en ufak bi fikrim bile yok. Sesizce kiyafetlerime bakiyordum, ben bakarken annemin bağirma sesleri hala geliyordu.
"Hadi pinar okula geç kaldin" aslinda annemin sesini duydukca heycananiyordum. Acaba okulda nasil insanlar var nasil davranacaklar bana diye aklimda bir sürü telaşli sorular vardi. Artik evden çikma zamanim geldi yavaşca evden ciktım durağa doğru gidiyordum. Durakta birkac kişi duruyordu onlarin yanina gecip otobusü beklemeye başladim. Beklerkende çantami duzeltiyordum ve sonunda otobus geldi. Otobuse binip koltuğa oturdum. O an dişardan biride koşarak otobuse yetişmeye calisiyordu ve sonunda yetişti. Otobuse bindiğinde etrafina bakindi ve kartında para olmadiğini farketi
"Kartında olan varmi" diye soruyordu kimse vermek istemiyordu. Şöförde
"Kartinda yoksa binemesin" diye sesleniyordu . En sonunda dayanamayip uzatim
"Kullana bilirsin" dedim . Kartı bastiktan sonra yanima oturdu. 
"Verdiğiniz icin teşekür ederim" dedi yumuşak bi sesle.
"Önemli değil" diye cevap verdim.
"Benim adim Caner sanirim ayni okula gidiyoruz"dedi .
"Bende Pelin" diye cevap verdim. Aslinda canerle ilk konuşmmamiz böyle oldu. Böylelikle ilk taniştiğim kişi Canerdi .
Okulun ilk günü insanlari tanimamla gecti. Okul cikişinda eve gidiyordum yine yolda Canerle karşilaştim. Caner beni daha farketmemişti . İlk günden kizlarla arasi cok iyidi. Kızlarla şakalaşıyordu sürekli. Hep kızların yanındaydı . Bende caktirmadan izliyordum . Onlari izlerken otobus gelmişti ve otobuse bindim. Hemen arkamdan Caner biniyordu . Otobus tiklim tiklimdi ayakta durmak zorundaydik Canerde yanindaki kızla konuşuyordu . O kızla konuşurken bende onlari izliyordum ve sonunda durağa geldik otobusten indikten sonra
Eve doğru gidiyordum eve geldiğimde yemek kokusu geldikce daha cok karnım acikiyordu .
Cantami odama  biraktim  elimi yüzümü yikadiktan sonra üstümü cikardim. Biraz vakit gecirirken mutfaktan  babamın sesi geliyordu bende hemen mutfağa gitim. Masada oturdum. Telefonla uğraşiyordum. Bu arada annemin sorularini cevapliyordum. Birazcik zaman geçtiğinde sofrayi kurduk. Babami sofraya cağirdim. Hepimiz sofraya gecip yemek yemeye başladik . Yemekten sonra odama. Telefonla vakit geciryordum surekli . Zaman ilerledikce uykum geliyordu ve sonunda uykuya daldim.
Sabah  telefonumun zil sesiyle uyandim . Uyandiğım gibi elimi yüzümü yikadıktan sonra üstümü giydim ve annemin sesini duydum
"Kahvalti hazir" diye bağiriyordu.
"tamam geliyorum annecim"diye cevap verdikten sonra cantami hazirlarken Canerin nasil biri olduğunu yada benimle bidaha konuşurmu diye düşünüyordum. Cantami topladiktan sonra okulun ikinci gününe hazirdim . Kavalti yaptiktan sonra  annemin yanağına öpücük koyduktan sonra babamla evden ciktik. Babam işe arabasiyla gidiyordu.  Beni de arabayla birakmak istedi. Ama ben istemedim. Çünkü belki gine karşilaşiriz Canerle diye.
Babam giderken bende durağa gitim. Canerde durakta otobus bekliyordu. Bende yanina gitim. Bi süre bekledikten sonra Canerin sesiyle ona döndüm
"Günaydin pinar"  bende heycanla  konustum.
"Günaydin Caner" dedim . Canerin günaydin dediği zaman cok heycanlamiştim. Sevicten elerim titriyordu. Zaman gectikten sonra otbus geldi. Otobüse bindik daha sonra Caner telefonuyla uğraşirken bende onu izliyordum. Sanki Canere karşi birşeler hisediyordum. Onu düşunmek istemiyordum cünkü Canerin nasil biri olduğunu daha bilmiyordum. Ben bunlari düşünürken okula gelmiştim. Okula geldiğimde  ilk önce sınıfa gitim. Çantami biraktiktan sonra kantine gitim. Kendime öğlen icin tost yaptiriyordum. Tostun parasini verdikten sonra derse girdik. Yeni türkce hocasiyla tanişiyorduk. Türkce hocasiyla birazcik sohpet etikten sonra tenefus zili caldi. Harkes dişariya cikti bende sinifta tek kalan kizla konuşuyordum. Hmde belki arkadaş oluruz diye sohpet ediyordum. Bu arada kizin adi Eylülmüş biz Eylülle sohpet ederken zaman cok cabuk geciyordu. Ben eylülle cok iyi anlaşiyorum. Zaman geciyordu. Okulun ikinci günüde böylelikle bitmişti. Tam okuldan ciktim durağa giderken babam beni almaya gelmişti . Babami görünce şaşirdım çünkü babam bu saate işte olmasi gerekiyordu. Yavaşca babamin yanina gitim. Arabaya bindikten sonra konusmaya basladim.
"Baba senin işte olman gelekmiyo mu?"diye sordum. Bana kisa bi bakis atip yola geri döndü.
"Bugun seni almak icin erken ciktim" dedi. Sicacik gulumsememle cevap verdim.
"Beni aldiğin icin teşekür ederim babacim" dedim . Duraktan gecerken Caneri gördüm. Düz saclariyla beyaz gömleğiyle salaş kiravatiyla bekiyordu otobus. Bende hayranlikla onu izliyirdum. Duraği gectikten sonra babamla sohpete etik . Birkac dakika sonra eve gelmiştik .Annem bizi görunce şaşirdi cünkü babamin geçnl gelcek sanoyordu. Hemen iceriye girince odama cikip üstümü deyiştirdim. Sonra elimi yüzümü yikadiktan sonra  annem ve babamın yanina gitim. Yemek yedikten sonra oturma odasinda oturdum. Telefonla uğraşirken canerin sosyal medya hesaplarina bakmak geldi aklima.Caneri soyadini bilmediğim yarin okulda eylüle sorarim canerin soyadini. Oturma odasindan kalkip kendi odama gitim . Birazcik kitap okuduktan sonra caneri düşünüyordun onu daha iki gündür tanidiğima ramen bana cok sempatik geliyordu acaba beni düsünüyormu  canerin ama etrafina coğu kizlar benden güzel ve bakimliydi .Caner beni arkadaş gibi görüyodu.  Bu yüzden canere karşi birşeyler hisetiklerimi   kinseye söyliyemiyordum cünkü caner beni arkadaşi gibi görüyordu bende artik canerle yaşadiklarimi  günlüye yazmaya karar verdim. ilk gördüyüm  günden yazmaya başladim biraz yazdiktan sonra yatağıma geçip uyumaya karar verdim . Birazcik yatakta durduktan sonra uykuya dalmiştım . Sabah uyanduktan sonra kavalti yapmadan evden ciktim cünkü okula geç kaliyordum durağa gitiğimde otobüs kalkamak üzereydi. koşarak otobüse binmiştim. Birazcik ilrledikten sonra caner burdami diye bakiyordum etrafima. Caneri yoktu otobuste neden gelmedi diye düşünüyordüm ben düşünürken okula gelmiştim otobusten inip okula ilerliyordum. okuldaki herkecz birşey hakinda konuşuyordu bende sinifa gidip ne oldunu sordum eylüle . eylülde birşey vardi oldundan mutlu ve kendine bakim yapmişti . Konu kimin hakinda diye sorduğumda caner hakinda dedi bende merakla ne oldunu sordum.
"Ben" diye başladi konuya.

Oy verinn arkadaslar :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PLATONİK SEVGİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin