Watak

938 45 2
                                    

1. Xiumin
Abang aku yang first. Aku anggap dia sebagai ayah aku kerana dia selalu ambil berat pasal adik-adik yang lain.

2. Luhan
Abang aku yang ini sentiasa sibuk. Tak tahulah sibuk tentang apa. Kadang-kadang aku malu nak bercakap ngan dia sebab selalu sangat tak jumpa.

3. Kris
Abang aku yang ni cool je memanjang. Dialah yang paling rapat dengan aku.

4. Suho
Abang aku yang ini suka anggap diri dia leader. Dia memang ada ciri-ciri seorang ketua. Dialah yang selalu menyelesaikan masalah.

5. Lay
Abang aku yang ni cepat lupa dan sopan santun. Jumpa je orang mesti tunduk.

6. Baekhyun
Abang aku yang ini pula suka pakai eyeliner. Sampai aku pun disuruhnya pakai.

7. Chanyeol
Abang aku yang ini sentiasa happy dan buat orang lain happy especially aku.

8. Chen
Abang aku yang ini ada suara yang bagus. Highnote pula tiada siapa boleh lawan. (Dalam adik-beradik aku je la). Dia ni mesra jugalah dengan aku.

9. D.O
Abang aku yang ini ada mata cantik. Pandai masak. Untunglah siapa dapat dia.

10. Tao
Abang aku ni penakut. Ada mata macam panda. Rapat dengan kris oppa.

11.  Kai
Abang aku yang ni gelap. Tapi dia seksi, pandai menari. Kira cukup pakej la nak ngorat perempuan. Selalu teman aku pergi sekolah.

12. Sehun
Abang aku ni putih sangat. Dia pun mesra dengan aku. Selalu teman aku pergi sekolah.

13. Tae Ra
Inilah aku. Hahaha


Kalau dah baca komen dan vote lah ye.

Exo is my brotherWhere stories live. Discover now