Δίαιτα

80 13 3
                                    

Σας έχει συμβεί ποτέ να θέλετε να κάνετε δίαιτα και να δυσκολεύεστε πάρα πολύ να την ακολουθήσετε; Προσωπικά θεωρώ ότι έχει συμβεί σε πάρα πολλούς. Είναι απολύτως φυσιολογικό. Είναι δύσκολο να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή...ή όχι;

Θεωρία 1η

Γιατί κάνουμε μια δίαιτα;

-Για να χάσουμε κιλά, λίπος και να τρώμε λιγότερο.

Γιατί όμως θέλουμε να χάσουμε κιλά, λίπος και να τρώμε λιγότερο;

-Γιατί μας κοροϊδεύει η ηλίθια συμμαθήτριά μας που μοιράζεται το ίδιο μυαλό με μια κότα.
-Γιατί μας αρέσει ένα δημοφιλές αγόρι που του αρέσουν οι ψηλές και οι πολύ αδύνατες κοπέλες.
-Γιατί μας τα έχει πρήξει ο γείτονας και μας λέει ότι έχουμε γίνει μπούληδες.
-Γιατί οι γονείς μας θέλουν εμείς να αδυνατίσουμε.
-Γιατί θέλουμε να χωράμε στην πιο στενή γραμμή ρούχων που υπάρχει.
-Γιατί παχύναμε και θέλουμε να ξαναγίνουμε όπως πριν.
-Γιατί πιστεύουμε ότι χάνοντας κιλά θα γίνουμε πιο όμορφοι και η ζωή μας θα έχει περισσότερο νόημα.
-Γιατί δεν έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε.
-Γιατί είμαστε μαζοχιστές.

-Γιατί θέλουμε να είμαστε υγιείς, να μην έχουμε σωματικά και ψυχολογικά προβλήματα και να το κάνουμε για τον εαυτό μας! Για εμάς!!!
(Σωστή επιλογή!!!!!)


Θεωρία 2η

Πώς να κάνουμε δίαιτα;

Καταρχάς πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Το ανθρώπινο μυαλό μας είναι το ισχυρότερο όπλο μας και όλα εξαρτώνται από αυτό. Χάρις αυτό μπορείς να βγάλεις τις σκέψεις διαφόρων φαγητών από το μυαλό σου ή και να μεταμφιέσεις ένα αγγούρι σε ένα πιτόγυρο.
Με λίγα λόγια όλα βρίσκονται στο μυαλό μας!

Έπειτα πρέπει να πίνουμε πολύ, πολύ νερό ( ακόμη και αν μας κάνει να τρέχουμε για κατούρημα κάθε πέντε λεπτά).

Τρώμε τα πάντα εκτός από τηγανιτά, πατάτες, ψωμιά, χοιρινό κρέας, γλυκά, fast-good. ( Δηλαδή μόνο λαχανικά, όσπρια, κοτόπουλο και ρύζι ίσως.) Και δεν χρειάζεται να πεθαίνουμε της πείνας. ( Μόνο την πρώτη μέρα θα πεθάνουμε της πείνας...Ίσως και τη δεύτερη αν δεν έχουμε πεθάνει στην πραγματικότητα.)

Μικρές ποσότητες πάντα! (Και με το ένα φρούτο για απογευματινό δεν εννοούμε ένα ολόκληρο καρπούζι!)

Τέλος όσο μπορείτε γυμναστικουλα!

Αυτά..........

Αν δεν έχετε καταφέρει να χάσετε κιλά τότε ακολουθήστε τη δίαιτα της πάπιας. Να τρώτε τα πάντα και να κάνετε την πάπια. Πάντα πιάνει!

Οι Υπαρξιακές Θεωρίες Μιας Φαντασμένης ΕφηβηςWhere stories live. Discover now