Ας εκφραστούμε ελεύθερα...♡

57 9 18
                                    

Λοιπόν, αγαπητοί μου αναγνώστες και φίλοι νομίζω ότι αυτός είναι ο πιο λανθασμένος τρόπος να ξεκινάει κανείς ένα καινούριο κεφάλαιο στο πιο αποτυχημένο... εεε βιβλίο του, ιστορία του; Πες τε το όπως θέλετε! Δεν με νοιάζει!
Βασικά στα βιβλία υποτίθεται ότι ο λόγος είναι επίσημος, ρέει και ο συγγραφέας έχει έναν στόχο.
Εγώ όμως αυτή τη στιγμή δεν είμαι σίγουρη για ποιο ακριβώς λόγο γράφω... Απλώς θέλω να γράψω και να εκφράσω κάποιες ανόητες σκέψεις μου πάνω σε ένα ψηφιακό χαρτί ή όπως το αποκαλεί η τεχνολογία, επιφάνεια εργασίας. Όπως βλέπετε δεν έχω κάποιο στόχο αυτή τη στιγμή, παρά μόνο σκόρπιες λέξεις και ιδέες να αιωρούνται στον κενό εγκέφαλό μου. Βασικά δεν πρέπει να το δημοσιεύσω αυτό! Όχι είναι σαν προσωπικό ημερολόγιο! Σαν ένα ψυχολογικό μέσο που με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα και πιο ελεύθερη. Όχι δεν πρέπει να το δημοσιεύσω! Όχι, όχι, όχι, όχι, όχι , όχι ,όχι, όχι, όχι, όχι, όχι, όχι, όχι, όχι, όχι, όχι!!!!! ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ!!!!!!!!!!!!!!
Αλλά ξέρετε κάτι; Για να το βλέπετε τώρα αυτό σημαίνει ότι τελικά το δημοσίευσα. Και επειδή τώρα θα αισθάνεστε ότι χάνετε το χρόνο σας με τις βλακείες μιας τρελής στο wattpad, θα σας πω κάτι....
Ναι πραγματικά χάνετε το χρόνο σας με τις βλακείες μιας τρελής στο wattpad. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία! Γιατί τι πειράζουν κάποια λεπτά έτσι; Βέβαια αυτό εξαρτάται και με το τι έχει να κάνει ο καθένας. Αλλά ούτε αυτό έχει σημασία! Γιατί αν θέλετε να χάσετε έτσι άδικα το χρόνο σας είναι δικαίωμά σας και θα το κάνετε!!!
Τέλος πάντων επειδή βαρέθηκα θα μπω τώρα στο "ψητό".
Λοιπόν η αλήθεια είναι ότι έχω ένα στόχο σε αυτό το κεφάλαιο. Εντάξει αυτό που θέλω να πω τώρα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις προηγούμενες "αρλούμπες"...
Αυτό που ψάχνω για τις επόμενες θεωρίες μου είναι ιδέες! Έχω πολλές ιδέες, μην με βλέπετε έτσι. Αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω ένα νέο πρότζεκτ που σκέφτηκα: Όποιος θέλει θα μπορούσε να μου στείλει ένα θέμα ή ένα πρόβλημα ή κατι που να τον απασχολεί και να θέλει να το συζητήσει ή να δει μια θεωρία ανεπτυγμένη σχετικά με αυτό. Έτσι σκέφτομαι να συνεχίσω τα επόμενα κεφάλαια. Να βασίζετε δηλαδή όλο αυτό το πρότζεκτ πάνω σε μια σχέση πομπού-δέκτη. Και όχι μόνο διάσπαρτες θεωρίες μιας τρελής!
Ελπίζω να συμφωνείτε με την ιδέα. Λοιπόν θα μπορείτε να αφήνετε τις ιδέες σας στην επιφάνεια με τα σχολια ή και να μου στέλνετε Προσωπικά μηνύματα. Αν θέλετε μπορώ κρατάω την ταυτότητά σας ανώνυμη ή μπορώ και να λέω την ταυτότητά σας στο κεφάλαιο το οποίο θα έχω αφιερώσει για την δικιά σας ιδέα. Αυτό εσείς θα μου το ξεκαθαρίζετε.
Λοιπόν... μπορείτε στα σχόλια να μου πείτε το νομίζετε για το νέο μου πρότζεκτ, να αφήσετε τις μελλοντικές που πήγες έμπνευσης και ό, τι άλλο θέλετε. Όλα ευπρόσδεκτα!!!😄
Ακόμη δεν ξέρω αν είναι σίγουρο αυτό το πρότζεκτ και αν θα δουλέψει όπως το έχω σκεφτεί, οπότε θα περιμένω να δω πώς θα πάει και μετά θα πράξω ανάλογα!😎
Ελπίζω να μην σας έκαψα τον εγκέφαλό μου με όλες αυτές τις βλακειες!!!
Τα λέμε όσο το δυνατόν συντομότερο!!!!!😂😂😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Οι Υπαρξιακές Θεωρίες Μιας Φαντασμένης ΕφηβηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora