Εντάξει. Αυτές οι θεωρίες θα είναι αφιερωμένες στα δύο φύλλα, οπότε καταλαβαίνεται πόσα πολλά πρέπει να ειποθούν...
Θεωρία 1η
Τρεις λέξεις:
Γυναίκες
Άντρες
ΙσότηταΞέρετε έχω ακούσει πολλές βλακείες κατά τη διάρκεια της αυτής της μικρής και αξιολύπητης ζωής μου, αλλά καμία δεν συγκρίνεται με αυτή:
《Τη σημερινή εποχή οι άντρες και οι γυναίκες έχουν ίσα δικαιώματα.》Εεεε; Συγγνωμη;;; Οκ ποιος το είπε αυτό; Ποιος;
Εντάξει όλοι το λέμε... Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και αλήθεια. Για αυτό ας σκεφτούμε λογικά και μεθοδικά:Τομείς:
Οικογενειακός:
Εδώ και τώρα πέστε μου ποιος κάνει όλες τις αγγαρείες και το παίζει χαρωπή νοικοκυρούλα του σπιτιού!
Ο άντρας;
Ποιος γεννάει και κάθεται σπίτι να μεγαλώσει τα παιδιά ή τρέχει από τη δουλειά του/της ως το σπίτι σαν τρελός/ή για να τα φροντίσει.
Ο άντρας;
Ποιος προσπαθεί να συνδυάσει εκατοντάδες ρόλους και να είναι πάντα τέλειος/α για τον σύζυγό του/της ενώ ο άλλος απλώς λείπει όλη μέρα από το σπίτι και κοιτάζει την δική του/της δουλίτσα και προσπαθεί να κάνει καριέρα και αγνοεί την κραυγή βοηθείας από τον/την άλλον/άλλη που με το ζόρι καταφέρνει να σταθεί στα πόδια του/της;
Ο άνδρας;
(Και μετά αναρωτιούνται γιατί τα διαζύγια πέφτουν σαν βροχή...)Επαγγελματικός: Ναι βέβαια, ισότητα! Γι' αυτο στις μεγάλες εταιρίες όταν υπάρχουν δύο το ίδιο αξιόλογοι υποψήφιοι για την ίδια θέση και ο ένας είναι άντρας και η άλλη γυναίκα πάντα επιλέγουν τον άντρα. Πάντα!
Βέβαια ας μην ξεχνάμε και τα επαγγέλματα τα οποία "δεν ενδέχεται να τα κάνει μια γυναίκα"! Όπως μηχανικός αυτοκινήτων.Κοινωνικός: Ποια είναι η θέση της γυναίκας στην κοινωνία άραγε; Ίσως όχι και τόσο υψηλή αν λάβουμε υπ'όψιν το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα τα σεξιστικά σχόλια κατά των γυναικών εξακολουθούν να πέφτουν σα βροχή μπροστά στα μούτρα τους.
Ή το γεγονός ότι τα παλιά στερεότυπα εξακολουθούν να κυριαρχούν με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να τις πάρουν στα σοβαρά.Και γενικά για να μην τα πολυλογώ υπάρχουν άλλοι τόσοι τομείς και τόσα πολλά παραδείγματα που θα μπορούσα να γράψω ολόκληρους τόμους βιβλίων και να κολυμπάω στα πλούτη. Αλλά αντί αυτού απλώς προτιμώ να κάνω κάποιες αναφορές και να το αφήσω σε εσάς να αναρωτηθείτε.
Βέβαια θέλετε να ακούσετε και το πιο τραγικό; Πολλές φορές ακόμη και οι ίδιες οι γυναίκες μπορούν να γίνουν ρατσιστικές και να υποβιβάσουν το ίδιο τους το φύλλο θεωρώντας ότι το αρσενικό θα είναι πάντα το κυρίαρχο ων.
Οπότε αυτό που θέλω να πω είναι: 《Γυναίκες πάρτε μια βαθειά ανάσα και συνεχίστε να παλεύετε. Ίσως μια μέρα να έρθει η εξιλέωση ( αν και μπροστά σε αυτό τον κόσμο χλωμό το βλέπω...)
Αλλά φυσικά ποια ειμαι εγώ να ασκώ κριτική και να μιλάω σαν Θεός. "Μια ανόητη γυναίκα είμαι μόνο! "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γεια σας, Γεια σας!
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο. Εγώ πάντως το διασκεδασα πολυ καθώς είναι και αποτελεί την έναρξη του νέου μου πρότζεκτ!♡
Λοιπόν αυτή την ιδέα μου την έδωσε η mary-Irene. Πολύ ενδιαφέρον και καυστική! Μπράβο!😄😄
Στο επόμενο κεφαλαιο λέω να συνεχίσω με το ίδιο θέμα εμβαθυνοντας και προσθέτοντας κι άλλα. Ναι καλά καταλάβατε! Θα συμπεριλάβω την ιδέα της santaslittlesthelper! 😜😜Αλλά ως τότε απλώς στέλνω πολλά φιλιά, την αγάπη μου και την υπόσχεσή μου να δημοσιεύσω πιο γρήγορα κεφαλαιο την επόμενη φορά!
Byeee!😻😻😻
CZYTASZ
Οι Υπαρξιακές Θεωρίες Μιας Φαντασμένης Εφηβης
HumorΘεωρίες για τη ζωή, τους ανθρώπους, την κοινωνία, τις ανθρώπινες σχέσεις, τον έρωτα, την αγάπη, τη φιλία, την τρέλα, την πνευματική διαταραχή, τα όνειρα, τη ζήλια, τον κούκλο με το κόκκινο αμάξι, την ξανθιά με τα βαμμένα νύχια, τον διευθυντή που μας...