...Και όταν πιάσεις την λεπίδα, μην διστάσεις.
Γιατί εσύ καρδιά δεν έχεις. Ή μπορεί καν να μην ξέρεις, πώς παλλόταν η δική μου τόσο καιρό.
Γιατί το βλέμμα σου μπορεί να με θωράκιζε εξωτερικά, αλλά με διέλυε εσωτερικά.
Γι' αυτό πιάσε τη λεπίδα γερά και κάρφωσε δυνατά.
Ίσως έτσι να πειστώ και να συνετιστώ ότι ο έρωτας είναι μόνο ένα όνειρο απατηλό,
μίλια μακριά από τον κόσμο τον πραγματικό.
Μ. Α.Έρωτας. Πολύ παράξενο συναίσθημα. Ένα συναίσθημα που όλοι μας θέλουμε να νιώσουμε. Τι είναι όμως; Είναι κάτι καλό; Πρέπει να τον καλοσωρίσουμε όταν έρθει και χτυπήσει την πόρτα στο κατώφλι μας; Ή μήπως είναι κάτι κακό που πρέπει να το διώξουμε κατευθείαν και να φροντίσουμε να μην εμφανιστεί ποτέ;
Θεωρία 1
Πολλοί άνθρωποι νομίζουν πως ο έρωτας είναι ένα από τα θαύματα της ζωής. Εμένα πάλι επιτρέψτε μου να διαφωνίσω και να εκφράσω την ταπεινή μου γνώμη σχετικά με αυτό.
Η αλήθεια είναι ότι πριν από λίγο καιρό θεωρούσα πως δεν υπάρχει έρωτας, τουλάχιστον όχι τη σημερινή εποχή και σίγουρα όχι ανάμεσα σε νέα παιδιά.
Σήμερα ο κόσμος στον οποίο ζούμε πιστεύω πως είναι καθαρά τεχνολογικός και πλαστικοποιημένος.
Οι εξελίξεις σε όλους τους τομείς είναι συνεχείς και αυτό επιδρά με διάφορους τρόπους στη ζωή του ανθρώπου. Επιπλέον υπάρχει και μια οικονομική κρίση να μας κυνηγάει... Έτσι λοιπόν όλα αυτά με βάζουν σε σκέψεις. Υπάρχουν πολλά σοβαρά προβλήματα που κάνουν την ανθρωπότητα να υποφέρει. Κι όμως αυτή είναι τόσο τυφλή που επικεντρώνει το βλέμμα της πάνω σε ανούσια θέματα και ξεχνάει τα πραγματικά.
Όμως δεν είναι αυτό το θέμα μας. Το θέμα μας είναι ο έρωτας και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι το πρόβλημα ξεκινάει από τη σημερινή ανθρώπινη νοοτροπία.
Οι άνθρωποι του σήμερα θεωρώ ότι έχουν ξεχάσει εντελώς τι σημαίνει να ερωτεύεσαι. Οι μεγάλοι είναι τόσο απασχολημένοι με τα προβλήματά τους που πλέον έχουν ξεχάσει πώς είναι να έχεις αισθήματα, ενώ οι νέοι είναι τόσο ενθουσιώδεις και βιάζονται τόσο να μεγαλώσουν και να ερωτευτούν που πέφτουν με τα μούτρα σε ό,τι βρεθεί μπροστά τους. (Ας μη μιλήσω και το έντονα ανεπτυγμένο σεξουαλικό ένστικτο από την πολύ νεαρή ηλικία).Γιατί όλοι θέλουν να ερωτευτούν, ενώ βαθειά μέσα τους γνωρίζουν ότι δεν είναι έτοιμοι ακόμη;
Ας το παραδεχτούμε όλοι τώρα. Η μόδα κυριαρχεί σε κάθε σπιθαμή της ζωής του ανθρώπου. Και δυστυχώς τη σημερινή εποχή θεωρείται πολύ στη μόδα να είναι είσαι οπωσδήποτε μέσα σε μια σχέση, όπως επίσης και να αλλάζεις συνεχώς συντρόφους.
Οι άνθρωποι πλέον έχουν ξεχάσει τι είναι τα πραγματικά συναισθήματα και η πραγματική επικοινωνία. Και γι'αυτό δυστυχώς οι περισσότεροι μένουν μόνο στην εξωτερική εικόνα...
Δε λέω καλή η και η πρώτη εντύπωση!
Αλλά νομίζω ότι το έχουμε παρατραβήξει...Επίσης ας το παραδεχτούμε όλοι. Βαθειά μέσα μας είμαστε λίγο, πολύ όλοι εγωιστές.
Ακόμη κι αν βρούμε τον τέλειο άντρα/γυναίκα να ερωτευτούμε, ποιος μπορεί να μας εξασφαλίσει ότι θα αισθάνεται κι εκείνος/εκείνη το ίδιο και μάλιστα στον ίδιο βαθμό με εμάς;Συνοψίζοντας, ο πραγματικός έρωτας δεν υπάρχει, κι ακόμη και να υπάρχει το πιο πιθανόν είναι να είναι μονόπλευρος... Οπότε αν κάποιος ερωτευτεί πραγματικά, το πιο πιθανόν είναι να πονέσει ...πολύ.
Γι' αυτό η δική μου συμβουλή είναι, να αποφύγετε τον έρωτα όσο πιο πολύ μπορείτε και όταν νιώσετε έτοιμοι τότε προσπαθήστε, αλλά πάντα να έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας την πιθανότητα της απόρριψης και του πόνου.
__________________________________
Γεια σας και πάλι! Λοιπόν αυτή η θεωρία είναι λίγο μπερδεμένη νομίζω... Αλλά συγχωρέστε με έτσι την έχω εγώ μέσα στο κεφάλι μου και είμαι μόνο 16 χρόνων ακομη, οπότε δικαιολογούμε!😂😂
Αν έχετε απορίες ή θέλετε να προσθέσετε κατι, να πείτε τη γνώμη σας ή ακόμη κι εγώ αν θέλετε να γίνω κάπου πιο συγκεκριμενη, γράψτε μου στα σχόλια και εγώ θα σας απαντησω.❤❤❤
Σας ευχαριστώ πολύ που με στηρίζετε και διαβάζετε τις ιστορίες μου και ελπίζω ως το τέλος του Καλοκαιριού να έχω ολοκληρώσει και μια καινούρια ιστορία που προετοιμάζω.💜
YOU ARE READING
Οι Υπαρξιακές Θεωρίες Μιας Φαντασμένης Εφηβης
HumorΘεωρίες για τη ζωή, τους ανθρώπους, την κοινωνία, τις ανθρώπινες σχέσεις, τον έρωτα, την αγάπη, τη φιλία, την τρέλα, την πνευματική διαταραχή, τα όνειρα, τη ζήλια, τον κούκλο με το κόκκινο αμάξι, την ξανθιά με τα βαμμένα νύχια, τον διευθυντή που μας...