1

164 17 15
                                    

COPERTA de  mai sus  by AnaTheLastWitch

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

COPERTA de  mai sus  by AnaTheLastWitch

-Hai! Trezirea! Nu o sa îmi faci asa toată vara! E aproape amiaza! Uite e 12 ceasul!

Asa primesc eu trezirea la începutul celei de-a doua săptămâni de vacanța!
-Mami, te rog! Îmi verific ceasul telefonului aflat super aproape de mine... Nici măcar 11...Tipic...Ma târăsc pana la baie și nu îmi rămâne nimic de făcut decât sa ma sperii de fața mea din oglindă.

Sunt Alexa, o roșcata, creata, pielea alba cu multi pistrui, pitica, o pofta nebuna de multa mancare si totusi un stomac plat,cu partea din spate o duc destul de bine...nu am ce zice, dar o lipsa foarte considerabila în categoria aia de sus.

Încep sa ma spal pe dinți în timp ce dau drumul playlist-ului cu Beyonce. Îmi folosesc cremele de fata și îmi plimb ușor degetele prin parul meu creț care se termina puțin mai jos de sâni.

In momentul în care intru înapoi în camera îmi aud telefonul sunând.
-Neața! Nici acum nu te-ai trezit?
Ma întâmpină vocea Dorei una dintre cele mai bune prietene, dar cu siguranță cea mai nebuna.
-Tu vorbești? Ia spune! Știu ca ai sunat cu un motiv întemeiat asa matinal pentru tine!
-Astăzi pe la 3 ne întâlnim în parc cu Guzel!
Asta este porecla altei cele mai bune prietene ale mele, înnebunită după limba turca. Ea locuiește în orașul apropiat la vreo 15 minute de noi.
-Super! Oricum nu voiam sa irosesc și ziua asta!

Ma arunc în pat și încep sa îmi verific rețelele de socializare. Când realizez ca am ajuns pe YouTube urmărind videoclipuri fără sens de la Buzzfedd ma uit la ceas, închid telefonul și o iau spre bucătărie. Este deja ora 12 și un pic.

In bucătărie o zăresc pe mama și încep să îmi pregătesc niște sandvișuri copioase, o combinație intre micul dejun și prânz. Mama se pregătește sa plece la munca.
-Sper ca nu ai de gând să lenevești și azi! Îmi spune ea în timp ce își pune ceaiul în termos.
-Nu! Chiar voiam sa îți spun. Azi ma întâlnesc cu prietenele mele în parc.
-Bine! Ai grija e deja foarte cald pentru perioada asta! Sa te hidratezi! Îmi spune, ne salutam și porneste spre serviciu.

Și tata e la serviciu asa ca după ce mănânc pun muzica pe sistemul audio al casei ca muzica sa răsune în fiecare camera și încep sa fac ordine dacă găsesc ceva deranjat. Ma las purtata de muzică și apropo, nu pot face nimic fără sa ascult muzica care ma relaxează și ma bine dispune, pana observ ca ceasul e deja 1 jumătate. Sunt obsedata cu punctualitatea.

Încep sa ma pregătesc pentru ieșirea cu fetele mele. Îmi pun o rochie verde, casual și în picioare Converșii albi. Ma machiez ca de obicei, natural, cu puțin corector pentru cearcăne, rimel și highlight, imi pun ceasul argintiu si ma dau cu parfumul meu preferat. Îmi las parul roscat și rebel pe spate și îmi iau o geanta mica cu bani, telefonul și cheile casei.

Când ma întâlnesc cu prietenele mele, ne îmbrățișam, ne pupam și hotărâm sa ne luam cate un suc de la terasa de vis-a-vis de parc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când ma întâlnesc cu prietenele mele, ne îmbrățișam, ne pupam și hotărâm sa ne luam cate un suc de la terasa de vis-a-vis de parc. Îmi iau un Schweppes de mandarine, slăbiciunea mea și revenim în parc.

În timp ce vorbim despre tendințe, prieteni și iubiți, iar fetele ma tachinează pentru ca nu am avut încă un iubit și un prim sărut adevărat zăresc un BMW negru mat.

Din el se da jos un tip cu un corp foarte bine făcut, un par răvășit în care îmi venea sa bag mana și să-l ciufulesc și mai tare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din el se da jos un tip cu un corp foarte bine făcut, un par răvășit în care îmi venea sa bag mana și să-l ciufulesc și mai tare. Intra la terasa la care am fost și noi și îl urmăresc pana iese. Arata foarte bine și nu îmi pot dezlipi privirea la cat de drăguț arata.

-Alexa! Ești cu noi? Ma scoate Dora parca dintr-o reverie.
-Da... Scuze fetelor... Auziți!? Cine e tipul ala? Și fac semn cu bărbia spre băiatul care se apropie de mașină.
-Aaa!Acela e Nicolas, doar ce s-a întors dupa primul an de facultate. Este un prieten foarte vechi, ma lamureste Guzel. Ii face cu mana chiar înainte sa se urce în mașină și el ii răspunde.

Telefonul ii suna și constata cu voce tare ca e chiar el. După câteva minute de vorba închide și ne anunță.

-Alexa! Poți sa te bucuri! Are o treaba urgenta și i se pare nepoliticos ca a plecat fără sa vorbească cu noi și sa va cunoască asa ca deseară ne întâlnim cu el la restaurantul de vara!
-Hei! Stai puțin! De ce sa ma bucur? 
-Hai fii serioasa! Am văzut amândouă cum te uitai la el de nu îți puteai dezlipi privirea! Oooo! Alexa noastră e pe cale sa își facă primul iubit!
-Haideti fetelor! Pe bune! Oricum nu se uita el la mine!
-Glumești! Ți-am spus de o mie de ori ca tu arăți beton și în plus lui imediat i-a zburat privirea la tine!

-Haide! Spuse Dora! Mergem la mine sa ne pregătim pentru deseară!

Pentru prima data Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum