7.

69 7 1
                                    

Stăteam tolănită la soare lângă iubitul meu. Soarele îmi săruta pielea și cred ca voi avea un bronz destul de frumos și reușit. Ascult muzica de radio ce răsuna la piscina și sorb din limonada mea rece. Este cea mai buna băutura pe care o poți bea vara!

Nicolas butonează telefonul lui de zor. Se întoarce brusc cu fata spre mine.

-In seara asta se anunța o ieșire pe cinste și cred ca va fi și Guzel a ta... Ce zici?

-Suna bine și chiar am chef de o întâlnire cu ea...dar cred ca mi-ar prinde bine și un pui de somn după bălăceală asta și statul la soare... Niciodată nu am putut sa dorm la plaja, atmosfera nu ma lasă sa irosesc timpul dormind, mai bine citesc o carte sau ascult muzica.

-Se rezolva! imi spune el zâmbind. La mine sau la tine?

-La mine... eu cu siguranța voi avea nevoie de haine de schimb. Pantalonii mei cu ananasi nu sunt chiar de ieșit seara afara cu prietenii.

-Am înțeles!

Ne strângem lucrurile și pe la 7 deja suntem acasă la mine. Ai mei sunt la serviciu și trântesc zgomotos cheile pe măsuța de pe hol.

Decid ca primul lucru pe care vreau sa îl fac este un dus pentru ca nu suport pe mine apa aceea cu clor de piscina și crema și uleiul lipicios de bronzat. Ii indic lui Nicolas baia din camera de oaspeți și prosopul el dorind sa facă același lucru ca mine.

După dușul meu dulce cu gelul meu de vanilie intru in camera mea și văd un Nicolas la bustul gol, superb și jumătate adormit in patul meu. E atât de drăguț! Se pare ca apa nu ma obosește doar pe mine.

Deschid geamul pentru a intra briza răcoroasă de seara și pentru a putea dormi cu iubitul meu fără caldura prea multă.

Imediat ce ma pun in pat brațele lui se încolăcește in jurul meu automat și ma cuprinde un somn dulce.

Ma trezesc cu Nicolas in picioare peste mine, cu telefonul lui in mâna.

-Hey! Ce faci? spun uimita?

-Erai prea frumoasa...a trebuit sa imortalizez momentul!

Îmi dau ochii peste cap și îl întreb cât este ceasul. Când aud ca este aproape 9 jumătate conștientizez ca trebuie sa ma pregătesc. Guzel iese de obicei târziu și întârzie mereu. E genul pe care o intrebi cât mai are, îți spune ca se încalță și iese pe usa, dar e de fapt in sutien. Însă dacă o faci tu pe ea sa aștepte...e de rău!

Ma ridic in coate și îl sărut scurt apoi ma furisez de sub el. Dau cu ochii de șifonierul multicolor și ma ia de cap. Găsesc aruncat mai in fata un tricou Nike gri și scurt așa ca îmi creez ținuta pe baza lui. Mai iau o pereche de pantaloni scurți, deschiși la culoare și decid ca in picioare îmi voi purta Nikeurile albe.

Dau fuga in baie și ma schimb. Când ma întorc ma trântesc la măsuța de machiaj. Îmi plimb degetele prin parul creț care din cauza umidității de pa piscina este și mai creț, dacă lucrul asta era posibil...

 Îmi plimb degetele prin parul creț care din cauza umidității de pa piscina este și mai creț, dacă lucrul asta era posibil

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi pun ceasul la mâna, ma dau cu parfum și observ in oglinda niște priviri pătrunzătoare.

-Nu ar fi cazul sa te pregatesti, mister?

-Îmi place prea mult sa te văd pe tine pregatindu-te.

Zâmbesc subtil și ma întorc pe ale mele. Sa fiu sincer și mie îmi place cum ma privește...

Îmi termin machiajul rapid și când mă întorc  observ că Nicolas este deja îmbrăcat și gata de plecare.

Ajungem la un bar în aer liber unde ne vom întâlni cu Guzel. Zăresc repede prin mulțime superbitatea blondă și mă duc să o îmbrățișez.

Schimbăm rapid doua vorbe de revedere până când băieții se apropie de noi. Nicolas mă apucă de talie și ne spune:

-Fetelor, luați-vă câte un suc și va așteptăm la mașini. In seara asta o sa ne distram un pic.

Ridic o sprânceană mirata și fac cum spune el.

Îmi iau un energizat pentru ca simt ca ziua asta deja prea lunga nu se va termina curând, dar nu ma plâng.

Când ies îl văd pe Nicolas sprijinit de capota mașinii. Îl sărut scurt și îmi spune sa ma urc in mașina.

-Unde mergem? Ce o sa facem? întreb eu super curioasa.

-Mergem la niște cerculețe! îmi spune și îmi face cu ochiul apoi privește in fata. Pornește mașina și muzica in timp ce eu sar de bucurie. Îmi place extrem de mult sa ma plimb cu mașina și putina adrenalina data de niște cerculete nu strica... mai ales ca iubesc cum conduce Nicolas.

-Hey, calma! spune Nicolas râzând. Nu știam ca îți plac așa mult.

Mergem către parcarea din spate a vechiului mall de la marginea orașului. Văd ca mai suntem urmați de vreo 3 mașini in afara de Guzel. Sunt persoane cunoscute și câteva prietene vechi.

Ajungem in parcare și prima mașina începe sa se învârtă. Restul sunt parcate pe margine cu geamurile lăsate. O mașina cu sistem audio foarte bun este singura care cânta. Bom bidi bom răsuna in difuzoare și ma ridic pe trapa și încep sa ma mișc in ritmul muzicii.

Eu și Guzel ne privim și dansam, amândouă iubind aceasta melodie. Soldurile mele se unduiesc ușor și ma simt fantastic.

După ceva timp Nicolas ma mângâie pe picior facandu- mi semn sa cobor. Înseamnă ca e rândul nostru.

Mașina pornește in trombă spre centru parcării goale. Începe sa ne învârtim și eu ador aceasta senzație. Poate sunt nebuna...dar mie îmi place. Nu simt urma de frica ci doar o senzație de libertate. După câteva minute de distracție ne întoarcem in locul in care am parcat inițial.

Nicolas își tine mâna puternica pe genunchiul meu. Când ne oprim începe sa îl maseze și eu ma întorc spre eu. Întâlnesc buzele lui care încep sa ma sărute puternic și pasional. Mâinile lui se plimba acum pe spatele și talia mea in timp ce eu ma joc in parul lui.

Ma trage peste schimbătorul de viteze in poala lui și îmi presară sărutări fierbinți de-a lungul gâtului.

Pântecul meu se innoada și contracta într-un mod delicios și el continua să-mi sărute gâtul. Cu siguranța iar v-a lasa semne. Continua sa îmi sărute buzele și când rămânem fără aer se retrage și îmi spune răgușit mangaindu-mi gâtul:

-Lumea va știi ca ești a mea! Te iubesc!

-Te iubesc!

Nu fiți cititori fantoma! Lăsați voturi și comentarii. Astept părerile voastre și recomandări.

Va pup dulce!❤️💓

Pentru prima data Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum