M-am trezit a doua zi la 12...nu ma întrebați cum reușesc sa dorm mai mult de 12 ore pe noapte pentru ca nici eu nu știu cum reușesc însă altfel nu ma simt odihnita, cu telefonul sunând.
Nervoasa și adormita am răspuns:
-Daaa! Era un apel conferință de la Dora și Guzel.
-Spune tot! a spus mult prea nerăbdătoare Dora.
-Nu meritați sa știți nimic! M-ati lăsat singura când era vorba sa mergem toate trei! spun eu ridicându-ma din pat, dezmeticindu-ma și deschizând geamul pentru a se aerisi.-Hai fi serioasa și mulțumește-ne! Știu sigura ca voi doi va potriviți și dacă rămâneam toate trei era ciudat, nu mai ieșea nimic! Acum spune tot!
Le-am povestit seara pe scurt și am aflat ca de fapt nu a fost nicio problema la care Guzel trebuia sa ajute și ca Dora a fost la o întâlnire drăguță dar a fost planul lor sa plece amândouă pentru a rămâne eu singura cu Nicolas.
-OK fetelor... Eu sper doar ca am făcut o impresie buna și ca îl voi revedea... Cred ca e un băiat tare drăguț!
-Oh, era sa uit, spune Guzel, Mihai ma duce la mare în vacanță, este o surpriza asa ca nu știu când o sa ne mai vedem...
-Ce drăguțțț, spun eu și Dora la unison, sunt sigura ca o sa va distrați!
❤♥❤
Pe la ora 4 și ceva stau în balansoarul din fata casei citind o carte împrumutată. Este umbra și vântul adie ușor aducând o mireasmă de vara odată cu el. Mama tocmai a sosit acasă de la munca și o salut.
-Bună, draga mea! Ce faci, te-ai distrat ieri?
-Da... Am fost în parc și seara am fost și la restaurantul de vara. Am întâlnit și un băiat drăguț...
Eu si mama nu avem secrete prea multe și este mai bine sa ii spui veștile una cate una de cât să scapi direct bomba cea mare.-Oh! Sper ca e de treaba! Am încredere în tine! Dacă ieși astăzi ma anunți sau îmi lași un mesaj. Acum nu vii sa ma ajuți? Am chef de ceva dulce.
Am făcut tiramisu și fiind preferatul meu l-am pregătit singura. Pana l-am pregătit, l-am pus la rece, am făcut curat și am mai vorbit cu mama vremea a zburat si ceasul era trecut de 7.
Dora m-a anunțat ca iese cu Gabriel la o noua terasa care se pare ca este foarte populară și m-a invitat și pe mine sa ne întâlnim. Am acceptat mai mult cu gândul ca poate îl voi întâlni și pe Nicolas acolo.
Am pus Cheap Thrills de Sia pe boxa mea Bluetooth din dus și am început sa ma pregătesc.
Învăluită de aroma de vanilie am început sa dansez și sa cant hidos sub apa caldă.
Am ieșit în prosopul meu pufos și alb și mi-am uscat parul rebel.
Am pus pe mine un maieu alb, fără sutien pentru ca nu aveam dispoziția de a fi deranjata de cel mai incomod articol de îmbrăcăminte. Am continuat cu o pereche de blugi scurti negri și m-am încălțat cu Superstarșii Adidas. Am folosit o eșarfă roșie, clasică pe post de bentița apoi mi-am făcut machiajul normal.Mi-am pus ceasul meu cel de toate zilele la mana si cateva picaturi de parfum sau...ma rog, jumatate de sticluta pentru ce obsesie am eu si...gata!
Fiind destul de departe de casa acest local și fiind noapte mi-am luat cheile Volkswagen ului meu și am anunțat-o pe mama ca plec.
Am ajuns acolo, am parcat și am constatat ca localul era aproape plin. Am intrat și spre marea mea bucurie și ironie Nicolas era aproape de intrare.
Profitând de faptul ca era cu spatele și având un val de nebunie în mine i-am pus mâinile la ochii și l-am întrebat cine crede ca e.
-Ah! Alexa! Bună! Ce bine îmi pare ca te vad, sa știi ca mi-ai lipsit!
-Și mie îmi pare foarte bine, răspund uimita ca mi-a recunoscut vocea. Dacă nu ești ocupat vino cu mine sa ți-o prezint pe Dora.
Am găsit-o jucând biliard cu Gabriel și după ce am făcut introducerile ne-a rugat sa jucam cu ei.
-Haideți! Mai avem timp de un joc și este mult mai distractiv în pereche.
-Dora... Nu vreu sa ma fac de ras! Știi ca am jucat o singura data acum un an și de atunci nici tacul nu știu să-l mai țin în mana.
-Oh! Haide, te ajut eu! spune Nicolas.
Nu am putut rezista și am acceptat, Dora sărind în sus și în jos de fericire.
Dora a spart bilele și l-am lăsat pe Nicolas sa de-a primul, fiind cel care baga prima bilă. Mi se părea ca poziția lui era perfecta, mușchii contractandu-i-se pe sub tricoul mulat.
Cat timp Gabriel dădea Nicolas a venit și mi-a dat tacul degetele noastre atingandu-se un pic. Telefonul ma incomoda pentru ca îl aveam în mana și Nicolas s-a oferit sa îl tina.
-Știi regulile jocului?ma întreabă el și îi aprob din cap.-Haide, e rândul tău! Lasă-mă sa te ajut!
Mi-am ales bila și m-am aplecat pentru a ținti. El s-a aplecat pe lângă mine, mi-a așezat tacul pe deget și i-am simțit respirația calda pe gatul meu în timp ce lovea bila alba. Bineînțeles ca bila a intrat în buzunar.
-Merci, spun și el îmi face cu ochiul, eu simțind cum ma topesc.
-Data viitoare sa te vad te tine.
Când a venit din nou rândul meu am poziționat tacul și m-am uitat la el pentru aprobare.
Mi-a zâmbit și a dat din cap. Am lovit bila dar aceasta nu a intrat în buzunar însă s-a apropiat destul de aproape.El s-a apropiat și m-a luat de talie spunându-mi ca e destul de bine pentru prima data.
Restul jocului am glumit și ne-am simțit bine. La un moment dat bila alba era prea departe pe masa pentru a putea ajunge la ea.
M-am întors către Nicolas pentru sfaturi și el ma luat de sub brațe și m-a pus cu fundul pe masa, eu făcând ochii mari de uimire.
-Încearcă sa dai acum, ma îndeamnă el. Și a avut dreptate, am ajuns cu ușurință la bila alba și am și nimerit.
-Asta este un truc pentru oamenii scunzi,spune el.
-Hei! Sa știi ca nu sunt scunda! Înălțimea mea este doar drăguță!
-Tu ești drăguță! spune Nicolas.
-Merci! spun eu rosind ca de obicei.
Am ajuns aproape de finalul jocul. Trebuia doar sa băgăm bila negra și era rândul lui Nicolas. A lovit bila și a băgat-o în buzunarul destinat. Câștigasem! Eram asa fericita încât țopăind l-am luat în brate și în acel moment el a pus un sărut rapid pe buzele mele. Am roșit fiind privita atent de prietena mea și nu am putut sa fac mai mult decât sa ii zâmbesc.
Băieții au făcut câteva glume pe seama câștigării jocului și am mers sa predam tacurile.
-Cred ca eu am sa plec acasă, s-a făcut destul de târziu, am anunțat eu și am mers sa o pup pe Dora.
-Eu nu primesc pupic de la revedere? protestează Nicolas.
Nesigura pe mine l-am pupat rapid pe colțul gurii el ținându-ma de talie.
-Nu uita asta! spune el și scoțându-mi telefonul din buzunarul lui.
I-am mulțumit și am plecat acasă.
CITEȘTI
Pentru prima data
Teen FictionPovestea de dragoste dintre o adolescenta cuminte, corigenta în ale dragostei și un adevărat cuceritor. Coperta by @xxDrugs_