2.

123 13 2
                                    

Nicolas la media. 😍 ↖

Imediat ce am ajuns acasă la Dora am început sa ne pregătim pentru ca fetelor astea le ia foarte mult timp!

Am intrat eu prima sa fac un dus în timp ce ele au sărit pe telefoane pentru a vorbi cu iubiții lor. Da... Eu eram singura fără...
Dora avea un proaspăt iubit de vreo trei luni după ce a trecut printr-o mult prea dramatica despărțire. Ea era o tipa super de treaba și nebuna. Avea forme exact unde trebuie și un par blond cenușiu foarte lung. Guzel era într-o relație stabila cu un băiat din orașul ei, ea fiind o superba blonda cu atitudine de model.

Dacă va întrebați de unde ne cunoaștem chiar dacă ea sta în orașul vecin este pentru ca în timpul liceului, pe care îl facem într-un alt oraș mai mare pentru ca este mult mai bun și ne oferă un viitor mai bun după cum spun părinții noștrii, noi stam împreună în micul apartament pe care părinții mei mi l-au făcut cadou la vârsta de 15 la puțin timp după ce am început liceul ca o răsplată și în același timp o motivație. Și nu! Nu e super sa stai fără părinți pentru ca tu ești cea care face toată mâncarea, curățenia, plătește facturile și toate treburile astea! E super epuizant câteodată... Dar apreciez.

Ma spal cu gelul meu cu aroma de vanilie luat din geamantanul pe care îl am permanent la Dora deoarece de foarte multe ori ajung sa dorm la ea peste noapte. Îmi spal parul și când ies din dus îmi șterg și machiajul de mai devreme care acum este ruinat de dus. Încep să îmi usuc buclele cu uscătorul de par.

După ce termin acest proces interminabil intru în camera pentru a vedea fetele înconjurate de haine răvășite, fericite ca și-au găsit o ținută.

Îmi zâmbesc misterios și sunt sigura ca au pus ele ceva la cale... Nu era de ajuns ca deja am emoții, pe care tot ele le-au provocat atunci când mi-au spus de privirile lui Nicolas!

Încep ca îmi caut o ținută. Găsesc o fusta de piele neagra căruia îi asortez un crop top vișiniu, simplu, pe gat și fără mâneci. Fetele sar pe mine cu o pereche de sandale de piele neagra cu toc micuț și comod. Încearcă sa profite de la maxim de abilitatea mea de a merge pe tocuri și pentru ca rezist pe ele.

Imediat cum fetele sunt gata, Dora începe sa ma machieze natural iar Guzel îmi așează parul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imediat cum fetele sunt gata, Dora începe sa ma machieze natural iar Guzel îmi așează parul. A învățat foarte multe despre parul cret... Acesta fiind fooooarte greu de aranjat. Cateva picaturi din parfumul pe care il am la Dora si sunt gata.

Mergem la restaurant cu mașina lui Guzel, o Skoda foarte eleganta.

Când ne dam jos observ ca Dora sare în bratele iubitului ei. Ne salutam iar Gabriel ne anunță ca trebuie sa o răpească pe Dora deoarece are o surpriza pentru ea.

,, Grozav, una m-a lăsat balta deja,,  îmi spun eu în minte și le urez distracție plăcută.

Intru în restaurant și îl zăresc pe Nicolas, acum având ocazia sa îl vad mult mai de-aproape.

Observ ca poarta o cămașă neagra puțin descheiata care lasă la vedere puțin din pieptul musculos.

Se saluta cu vechea lui prietena și aceasta face introducerile.
-Bună! Eu sunt Nicolas! Îmi pare foarte bine! Îmi spune privindu-mă adânc cu ochii lui verzi care se contrastau cu pielea măsline și dând mana trimițând fiori prin întreg corpul meu.

-Bună! Și mie îmi pare bine, spun eu cu o voce mult prea timida.

Nu apucam sa ne așezăm bine la masa  ca formidabila mea prietena primește un mesaj spunând că mama ei are o problema care necesita ajutorul ei și pleacă vijelios.

-Oo.. Pai dacă e asa cred ca ar trebui sa... Și nu apuc ca termin ca el ma întrerupe atingandu-mi ușor degetele.
-Nu! Ramai! Chiar vreau să ne cunoaștem!

Ii accept oferta și începem sa vorbim și sa ne cunoaștem. La scurt timp o chelnerița vine sa ne ia comanda privindu-l foarte atent pe Nicolas și legându-si bustul mult prea expus. Acest lucru trimite niște emoții ciudate către mine... Sa fie gelozie? Nu! Nu cred, nu se poate!

Eu comand cașcaval pane și un fresh de portocale, el comandand o friptura. Tot restul mesei vorbim relaxați foarte multe lucruri ajungând la concluzia ca avem obiceiuri comune.

-Lasă-mă sa te conduc acasă, spune el la finalul mesei.
-Desigur! Dacă vrei asta...
-Mi-ar face foarte mare placere! Vino!

Ma conduce către BMW ul lui și și îmi deschide portiera.

-Uu... Și gentleman pe deasupra!
-Orice pentru tine! Răspunde el și ma face sa roșesc.

Radio ul pornește cu o piesa de pe coloana sonora a filmului Suicide Squad.

-Cat de mult îmi place melodia asta, spun eu în timp ce el da muzica mai tare semn ca și lui ii place.

Ma relaxez și mai tare și ma cufund în scaun. Îmi place foarte mult cum conduce și el cred ca observa asta.

Îi dau câteva indicații și ajungem imediat la mine acasă. Mașina oprește lent și da muzica mai încet. Ma ia de mana și îmi spune:
-Mi-a făcut mare plăcere! Sper ca ne mai întâlnim, sa mai ieșim!
-Cu siguranța! Și eu sper!

Simt cum ne apropiem și ne înclinam unul spre celalalt și când suntem aprope sa ne sărutam un claxon nervos se aude din spatele nostru!

,,Pe bune! Nu ai loc sa treci?! Cum se poate asa ceva?,,

Il aud și pe el înjurând pe înfundate. Acum ca atmosfera e distrusă nu ma lasă inima să-l las sa plece asa și îl sărut repede de obraz.

-Merci, sper sa ne mai vedem! Spun eu în timp ce ies din mașină.
-Cu siguranță, răspunde el și pornește aruncându-mi un zâmbet ucigător.

Ma arunc în pat, jumătate fericita caci simt ca îl plac și ca voi avea o șansă și jumătate furioasa pentru momentul stricat de un claxon. Ma forțez sa ma demachiez, ma schimb într-un tricou larg și simt cum ma ia un somn dulce.

Pentru prima data Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum