Ma trezesc cu bătăi nebunești in usa. Doar mama poate sa aibă ritmul asta haotic.
Ma dau jos din pat pe mai mult de jumătate adormita și deschid usa.-Te caută cineva, ma anunța mama, și nu mi-ai spus ca e așa chipeș, stilat, politicos și deștept! Bravo, fata mea!spune mama in timp ce sa da in spate pentru a dezvălui cel mai bine venit oaspete. Nicolas.
-Buna! spun eu in timp ce zâmbetul îmi cuprinde fata.
- Frumoasa mea adormita! Este trecut de ora 12, ma anunța in timp ce își trece mâinile in jurul taliei mele și pune un sărut mic pe buzele mele.
-M-aș putea obișnui, spun eu referindu-ma la sarutul de "Buna dimineața".
-Ai face bine, spune el cu un zâmbet strâmb și se apleacă pentru mai mult.
Îl opresc cu motivul "respirației de dimineața" sau...prânz in cazul meu și dau cu ochii de oglinda mea mare. Atunci realizez ca sunt in neglijeul meu dantelat, cu parul într-un coc mai departe de cuvântul dezordonat și am putine dungi de rimel care au supraviețuit demachierii de aseară. Ma fâstâcesc in oglinda și dau iama spre baia mea.
-Ești frumoasa de ma înnebunești, îmi spune Nicolas când observa.
In baie ma spăl rapid pe dinti și pe fata, îmi refac cocul și îmi iau pantalonii mei scurți cu ananasi și maioul alb cu steagul Americi.
-Tu trebuie sa mănânci! Ce ai zice de un mic dejun/prânz? Hai la McDonalds!
Auzind cuvântul magic ochii mei se fac cât cepele, îl iau de mâna și îl trag după mine pe scări in timp ce el începe sa rada.
In mașina dam radioul la refuz și începem sa dansam. Astăzi ma simt nespus de bine! Oare de ce?
-Nu cred ca mai au micul dejun. E vreo problema? Tu doar te-ai trezit...,se îngrijorează el in timp ce intram in McDrive.
-Nu îți face griji pentru mine! Nu este niciodată prea dimineața pentru McDonalds!
Comandam doua meniuri mari cu sandvișuri de pui și sosuri de usturoi și le mâncam cu rapiditate pe mesele in aer liber. Soarele ne mângâie frumos in timp ce eu îmi pun ochelarii mei mov pe ochi.
Nicolas se uita la mine pe sub Ray-Ban ii lui Aviator in care arată fermecător.-Hey! E o zi frumoasa afara... Ce ai zice sa mergem la piscina?
- WOW! Suna fantastic, spun eu surprinsă. Dar nu cred ca mai am niciun costum de baie.
- Nu e nicio problema! Mergem la Atlantis. Este chiar lângă mall și putem trece pe acolo prima data.
Ma ia de mâna, ma săruta scurt și pornim spre mașina. Suntem răcoriți de aerul condiționat și geamurile deschise. Îmi scot mâna pe geam pentru a simți valurile create de aer, închid ochii și ascult muzica. Ii simt degetele lui Nicolas cum trec de pe schimbătorul de viteze pe mâna mea și cum crează cercuri fine pe pielea mea. Ador senzația asta!
Mergem in New Yorker unde putem găsi costume de baie pentru amândoi. Zăresc secțiunea de la intrare și ma avânt spre ea. Sunt prea multe opțiuni și deja simt o mică durere de cap pentru stiu sigur ca nu ma voi putea decide. Îl văd pe Nicolas cum alege un costum de baie negru. Probabil a ales cel mai stilat costum dintre toate și a reușit sa facă asta cu doar o privire. Omul asta se pricepe! Este tipul acela cu negru simplu însă cu câteva detalii metalice aurii și bretele foarte multe. Cu siguranța am sa ma încurc in ele!
CITEȘTI
Pentru prima data
Teen FictionPovestea de dragoste dintre o adolescenta cuminte, corigenta în ale dragostei și un adevărat cuceritor. Coperta by @xxDrugs_