( Pohled Angely)
Tak dnes jdeme na střední.Ukážeme tomu zakrslýmu coachi co jsme zač. ,, Ade vstávej, Stiles ti ukradl tvoje smothie, " dělam si opět srandu ze svojí ségry jako každý den. ,, Co-Cože ten hajzl, ten krypl ten ..... " ta má ale slovní zásobu. ,, Hej klid já jen chtěla abys stávala." ,, Auu, " ta svi*ě po mě hodila zase ty svoje smradlavý pantofle. ,, No co zasloužila sis to .... jo a koupelna je teď moje, " ta je, ale milá.
O PŮL HODINY POZDĚJI
,, Stilesi, ty hříčko přírody máš nás odvést do školy," pche ten se netváří zrovna nadšeně. Určo chtěl jet zase se Scottym, jsou snad teplý ?? ,, Dobře skrču, ale musim vyzvednout Scotta," arghh já nesnášim když mi říká takovýma přezdívkama. ,, Neříkej mi skrčku, ty lydofile," ha teď sem ho dostala.,, Lydofil ??" ,, To je Lydie + pedofil = lydofil." ,, Hele vy dvě žirafi už musíme," Ade zničí každou legraci s ní je nuda.
VE ŠKOLE
V autě, no jestli se tomu kšuntu dá říkat auto, sem na sebe se Stilesem házela vražedný pohledy skrz zpětné zrcátko. Když jsme dorazily tak mě Ade odtáhla se slovy : ,, Nechci aby si lidi mysleli, že mam s timhle retardovaným lachtanem a školním pakem něco společnýho, " na to sem se jen rozemála a dodala ,, vždyť s nim máš společnou mě to ti vadim i já ?? " Ona se na mě podívala vražedným pohledem a řekla : ,, Ty víš jak jsem to myslela Ge nebo ty mam říkat moucha GeGe.",, Dobře chápu to, ale neříkej mi moucho ok ?? "Na to jen kývla a šli jsme spokojeně do třídy. Když jsme šli po chodbě všichni na nás civěli jak na zjevení. No přece se často nestává, že jsou v jedný škole dvě identická, na vlas stejná dvojčata jo a zapomněla jsem dodat doost sexy dvojčata. Po škole byl nábor do lakrosového týmu a když nás tam Stiles viděl spadl mu úsměv z tváře. ,, Děvčata co tu děláte?? Vy nevíte že dnes je tu nábor a můžou sem jen studenti co chtějí hrát lakros a jsou tu zapsaný ?? " zeptal se nás coach. ,, Ale coachi my jsme tu zapsané jako A.&A. Stilinsky," odpověděli jsme couchi, který se zarazil. ,, A-Aha já jsem si myslel, že jste chlapci.... ale doufám že budete lepší než váš bratr ?? " řekl nám s nejistotou v hlase. Stiles se zatvářil ublíženě, ale pak si vzpomněl že jsme chodily na lakros jako malé, když on byl se Skottym a najednou se přihlásil a řekl :,, Couchi měl byste je nechat hrát jako malé hráli lakros, " řekl Stiles s úsměvem od ucha k uchu. ,, Dobře Stilinsky, ty deš na obranu, Danny na bránu. " Zničeho nic Stilesovi úsměv spadl. ,, Copa Stilesi, bojíš se ?? " řekla jsem s Ade nastejno a coach se rozemál.
ČTEŠ
Teen Wolf- Dvojčata
FanfictionAhoj jmenujeme se Angela a Adalind Stilinsky a jsme dvojčata. Máme dlouhé hnědé vlasy a hnědé oči. Máme staršího bratra Stilese, ale je starší jen o rok a myslí si že je král co může každýmu rozkazovat. Jsme dobré ve sportech hlavně v lakrosu.