Zpátky !!

743 37 0
                                    



 ( Pohled Dereka)

 Cítim se takový prázdný od tý doby co mi zase zmizela. A pak to zavytí bylo tak silný a myslim, že bylo její, ale to je blbost. Najednou jako kdyby se mi někdo dostal do hlavy a řekl : ,, Najdeš jí tam, kde jsi jí viděl poprvý. " řekl mi ten hlas a já se hned rozeběhl do lesa, kde se poprvé proměnily. ,, Angelo ?? " křičim furt dokola, ale odpověď pořád žádná. ,, Ta cesta. Na tý cestě sem jí viděl. " řekl jsem si a běžel jsem k tý cestě a pak uviděl obrovskou díru ze který šel hlas. ,, Drahý Aidne a drahá Allison. Koho ste to ku*va posílali, protože tu furt nikdo neni a mě to tu nebaví. A přestaňte se na mě tak dívat. " říkal ten dívčí hlas a já hned poznal, čí je. Byl Angeli, mojí Angeli. Pak už jsem jen dolu hodil provaz a čekal až vyleze.

  ( Pohled Angeli )

 Když sem se bavila s Aidnem a s Allison, tak dolů zničeho nic spadlo lano a já hned vylezla nahoru a viděla ho. Viděla jsem Dereka. ,, De-Dereku ??" řekla jsem mu jako bych si nebyla jistá jeho jménem. ,, Nic neříkej !! " odbyl mě a hned na to políbil. Ten polibek by mohl trvat věčně kdyby ... ,, Ade ?? Proč se líbáš s Derekem " řekl Skott, který zrovna přišel. ,, Skotte já .. " snažila sem se mu říct, ale on mě přerušil : ,, Nic neříkej. Je konec. " řekl smutně a dal se k odchodu. ,, Sakra Skotte já  

jsem Angela" vykřikla sem na něj a on se jen otočil a nedůvěřivě si mě prohlídl. ,, Skote ??" ozvala se za nim Ade se Stilesem.

( Pohled Adalind )

( Pohled Stilese )Jakmile jsem slyšel tu větu: ,, Ahoj sestřičko " tak mi to došlo a šel jsem přivítam svojí mladší sestřičku alias prcka. ,, Čau prcku " řeknu jí a hned jí obejmu. ,, Dobrý den paní Clausová " řekne zase se vzlyky. Já jí jen slzy utřu a uslyšim Dereka zavrčet, když Angelu obejmul Skott.

( Pohled Skotta) Jakmile sem Angelu obejmul, tak Derek zavrčel. Jakmile to uslyšel Stiles hned mi jí vzal majetnicky jí obejmul a řekl : ,, Ta je moje!!! Nedam !! " a k tomu nezapomněl zavrčet. Angela s Ade se tomu hned rozesmáli. Jen Derek čekal zřejmě na vhodný okamžik kdy bude moc Angee vzít a odnést pryč, ale byl v tom jeden háček.

(Pohled Adalind)

Jakmile sem slyšela to vytí, tak jsem šla do lesa a od tý doby co zemřela Ge, tak Stiles chodí semnou, takže šel taky. V LESE,, Skotte ??" řeknu se Stilesem nastejno Skottovi, stojícímu k nám zády. ,, Ade?? Si to ty ?? " otočí se na mě s nadzvednutým obočím. ,, Ne asi sem Marioa tuto je super Mario" odpovim mu a ukážu na Stilese. A pak popojdu se kouknout na co se to Skott dívá. ,, Panebože Angelo " řeknu hned jakmile spatřim svoje dvojče v objetí Dereka .. zase. ,, Ahoj sestřičko " pozdraví mě se slzama v očích a pokouší se dostat z Derekovo objetí, když se z něj dostane tak mě hned letí obejmout.

  ( Pohled Angeli )  


 ,, Stilesi už mě pust " řekla sem svýmu bráchvi, který mě nepustil od tý doby co Derek zavrčel, že by žárlil ?? ,, Pustim tě až na kraji lesa neboli u mého auta" řekl v klidu Stiles a šli jsme.

U KRAJE LESA

 ,, Děkuju, že si mě ráčil pustit pane : Jsem vlkodlak tak už se tě nebojim " řekla jsem drze Stilesovi, který mě zrovna pustil. ,, Ja-Jak to víš ?? " zeptal se vystrašeně.

 ,, Ja-Jak to víš ?? " zeptal se vystrašeně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, To neřeš. Hele já se půjdu ještě rozloučit. " řekla sem mu a on jen kývl a dodal : ,, Dvě minuty, pak jdeš pěšky. " jako fakt ?? Takhle dlouho ?? ,, Dereku si naštvanej ?? " zeptam se opatrně Dereka. ,, Ne vůbec já si tě jenom najdu a pak mi tě vezmou. " řekne naštvaně. Já jen protočim očima a políbim ho. ,, Přijď v noci jo ?? " řeknu po polibku on jen kývne a znovu mě políbí, ale tentokrát je to dravej a vášnivej polibek. ,, Už je to 5 minut. Dělej " křikne Stiles, ale Derek mě nepřestává líbat. Když je po polibku křiknu na Stilese : ,, Tak proč tu furt si ?? " Derek se nad touto otázkou jen lehce usměje a odjede svým nádherným camarem. A já se vydam za Stilesem. ,, Můžem jet. " řeknu a pak se zastavim ,, kde je Ade?? " zeptam se. ,, Jelikož už vám je osmnáct, tak se odstěhovala a bydlí se Skottem." Aha tak tuto sem nečekala. ,, Pche to nechce být semnou. To teda děkuju Ade taky tě mam ráda. " řeknu sarkasticky a Stiles dostane záchvat smíchu na celou cestu. 

Teen Wolf- DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat