Isaac a Allison ??

873 36 2
                                    



,, Di smíchat : mouku, mlíko, cukr a vajíčko a přidej k tomu růžový barvivo " jak mi řekl tak sem i udělala. Pak přijela Lydie s tim co po ní chtěl Stiles a mi tu směs dali do toho. Co jsem se dozvěděla tak je to nějaká bomba a až ti dva vejdou do třídy, tak bum a budou růžový. Po nějaký době jsme se rozhodli, že jim to dáme do ruky jako dárek. Když Lýdie odešla, tak jsme se Stilesem vzali podnos a na něj dali : 2 litry zmrzliny, čokoládu, oreo, colu, kelímky, lžičky a pizzu co jsme objednali a nakonec notebook, kde jsme vyhledali Fakjú pane učiteli, jak jedničku tak dvojku a šli jsme za Ade. Tak když nás viděla s tim podnosem a notebookem tak se rozesmála. Po obou filmech domů přišel táta, otevřel lednici a začal nadávat : ,, Mít tři děti je hrůza. Ti toho sežerou v depce víc než Lýdie Martinová za rok " stěžoval si táta ještě tak hodinu. ,, Hele Stilesi ... ," počkala sem až se na mě podívá ,, asi si budeme hrát na ninji, protože jinak se odtud nepozorovaně nedostanem." Na to si Stiles sundal z Adeina županu pásek a omotal si ho kolem hlavy jako ninja. ,, Tak jdem na to," řekl. Dali jsme Ade dobrou noc a dali se na ninja úprch. Ade se nám tak smála až spadla z postele. Ale mě a Stilese si nikdo nevšiml.

DALŠÍ DEN RÁNO 

( Pohled Adalind)

 Ráno mi Ge a Stiles něco tajili. Když jsme dojeli ke škole začla sem hysterčit ,, Já do školy nemůžu. Víte co běžte tam sami já si tu v klidu počkat. " Stiles a Ge se na mě koukli tim pohledem :


Pojď jinak zničíš všechnu zábavu. ,, Víte já sem se do toho auta zamilovala a nemůžu ho opustit " Ge se div nerozesmála a Stiles spustil : ,, Hele to je moje auto a jediný kdo ho miluje sem já a ono miluje mě je to oboustranný " v chvíli přišel Skott, který nevěděl o co go. ,, Hádaj se o auto " odpověděla hned na Skottovo výraz Ge. ,, No tak pojď máme pro tebe překvapení " řekl Stiles a on ví, že já nad překvapením nikdy neohrnu nos tak sem šla vstříc svojí smrti.

(Pohled třetí osoby)

Přišel jsem do školy a když sem otevřel skřínku byl v ní dárek a na něm napsáno: Otevři mě až ve třídě !! Tak sem šel hned do třídy s tim dárkem v ruce. Když sem vešel už tam byla moje bejvalka Adalind i se svým dvojčetem a bratrem. Po chvíli ke mě přišla Chloe, Adalindina bejvalá kámoška a moje holka. Společně jsme ten dárek otevřeli a najednou BUM.Byl jsem celej od nějaký růžový hmoty a stejně tak i Chloe, když sem se rozhlížel po třídě, viděl jsem tu rodinu Stilinski a toho McCalla válet se smíchy po lavici. ,, Stilesi já myslel žes to tenkrát myslel ze srandy?? " Stilinsky se na mě podíval a rozesmál se s tou svojí partou ještě víc.

( Pohled Angeli )

 Po tom našem úžasným vtípku jsme se museli přestat smát jelikož přišla učitelka. PO HODINĚ,, A-Angela neb-nebo Ad-Adalind " zeptal se mě nervní Isaac. ,, Angela? Proč ?? " on si oddychl ?? Jako fakt ?? ,, Hele má Adalind kluka ?? " uuu pan Lahey se nám zabouchl do vlkodlaka, kterýho


včera drbal za ušima. ,, Jo má... " jak mu hned spadl úsměv. Mě je ho líto ,, má bejvalýho. Tamtoho toho růžovýho " ukážu na Johse, ale jestli jí Isaac ublíží tak ať si mě nepřeje. ,, A myslíš, že by šla ven ?? " aaa tady se někdo vážne zabouchl. ,, Jako rande ?? " sakra ona to slyšela Ade a myslí si, že chce vzít na rande mě. ,, Jo myslim rande a nevykřikuj to tu! " aa pan vlček se nám naštval. ,, Jo určo pude neboť tě má ráda. Sakra !!! " proč nedržim hubu?? Proč?? Proč?? ,, Tak já se jí du zeptat čus " na to jen mávnu a začnu si dávat facky.

Teen Wolf- DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat