Co to bylo ??

1.2K 51 0
                                    


PO NÁBORU 

( Pohled Adalind )

 Bylo to super sice nás Stiles asi zabije, protože bude mít docela dost modřin a ne jen on, ale taky Skotty, nějaký Jackson jsou to padavky, když je přehrajou mladší holky. To samí jim řìkal i coach, který nás s radostí vzal do týmu.

 ,, A-Ale Stilesi přece nás nenecháš jít pěšky ?? " říkam bráchovy, který je uražený, že ho zesměšnili jeho mladší sestry. ,, Ale necham, " ,, No vidíš a tobě ho bylo líto, " říká mi naštvaná Ge, která se vydáva na cestu a při otočce ukazuje Stilesovi svuj velectěný prostředníček jako později já když se dozvim, že domů veze Skotta.

PO DESETI MINUTÁCH CESTY 

 ( Pohled Angeli)

Už jdeme deset minut pěšky, neboť nás ten blbeček nechal jít pěšky. ,, No to je super ... nejprv musíme pěšky a teď ještě bude pršet ?? No to si ze mě děláte ... " říkam naštvaně a koukam na Ade, která se marně snaží najít deštník. ,, Jestli budu nemocná, tak ty budeš moje osobní služka a budeš na sobě mít růžovou zástěru Stilesi." Křičí naštvaně Ade, která nenašla svuj deštník.,, Panebože, slyšíš to ?? " zeptam se vystrašeně Ade a přidáme na tempu. Najednou se Ade otočí a rozeběhne se. Za námi stojí obří vlk s rudýma očima. Hned jak jsem se taky rozeběhla tak nás dohonil a pokousal. My jen se slzami došli do prázdného domu, kde jsme si ty rány ošetřili a tátovy napsali vzkaz, že zítra zůstanem doma že je nám špatně.


DALŠÍ DEN

( Pohled Stilese ) 

 Co sem se dozvěděl, tak holky včera domů přišli  a je fakt že sem na ně neměl být takový. ,, Holky de se do školy, " křičim na ně, ale je to divný, protože mě vždycky vzbudí Angelino bolestné kvílení a dneska ticho.,, Stilesi, holky dnes do školy nejdou, neboť jim je špatně, " houkne na mě táta ze dveří. Já sem hroznej bratr kvůli mě budou nemocný panebože.

(Pohled Angeli) 

Ráno jsme vstávali kolem osmé hodiny. Pche to už je Stiles sto pro ve škole. ,, Tak co je novýho, " řeknu a začnu si sundavat obvaz, který sem si včera dala na tu ránu. ,, Sakra, sakra kde to je?? Ade ta rána zmizela, " křičim na Ade, která si taky začne hned sundavat obvaz, který má taktéž od krve. ,, Jo nic tam neni, žádná jizva nic, " raduje se Ade, ale mě to spíš příde divný. 

Chvíli jsme si jen tak povídali a dělali si srandu, že se z nás stane bůh ví co. Pak jsme se šli oblíknout a šli se nasnídat.,, Píííp " argh kdo otravuje. ,, Hele Ade taky ti napsal Stiles ?? Já tu mam totiž 5 zpráv, že se mi omlouvá, 2 zmeškaný hovory a pak asi 50 žádostí o přátelství. " podívám se na Ade, která se právě snaží nespálit vajíčka. ,, Po-Počkeeej..... jo. Pááni znáš ti lidi ?? " řekla zaujatě a úplně zapomněla na ty vajíčka.

 ,, No pár sem jich viděla. Hele Ade ??" Počkala sem až se na mě podívá ,, já si radši dam lupínky s mlíkem, protože nemam ráda černý vajíčka. " Jen co sem to dořekla, tak vyskočila až ta židle za ní spadla. ,, Sakra, do prd*le tos mi to nemohla říct dřív ?? " já se na ní koukla jen přes krabici lupínků


Teen Wolf- DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat