Jsem jako Allison ?? Mrtvá ??

729 35 0
                                    


<meta http-equiv="refresh" />

( Pohled Angeli ) 

 ,, Kde to sem ?? A proč vidim sebe a ubrečenýho Stilese ?? " řeknu si a koukam na sebe. ,, Ang [ándž] " křikne na mě Allison, ale ne ta falešná. ,, Alli ?? Jakto že tě slyšim ?? " ptam se jí a běžim k ní a obejmeme se. Pak se jen ohlídnu a Stiles a já jedeme pryč. ,, Zemřela si. Stalo se ti to co mě. " řekne mi Alli a já se zděsim.

O ROK POZDĚJI

 ,, uáá mě to tady tak deptá " tuhle větu říkam už snad rok dokola. Mezitim k nám přibyl další "člověk" Aiden. ,, Tutu větu říkáš už rok " řekla mi otrávená Allison.,, A jak si to vlastně dokázala, že sem tě viděla ?? " zeptam se. Proč mě tuta otázka nenapadla dřív ?? ,, No víš nejprv musíš najít někoho,kdo věřil,že ještě někde si. A pak potřebuješ něco čím jsi výjmečná. " odpověděla mi a pak jí to


došlo. Nejprv jsme pomohli Aidnovi najít Lýdii. Allison sem pak pomohla najít Isaaca a já se nakonec vydala za Derekem. ,, Proč sem výjmečná ?? Co dokážu ??" říkam si celou cestu.


U DEREKA

 Ohh chudák Derek toho to asi vzalo. ,, Dereku ?? " řeknu a pokusim se mu dát ruku na rameno, když mu jí tam, ale dal tak mezi mojí rukou a jeho ramenem se objeví jiskřičky a tak dam rychle ruku pryč. ,, Angelo ?? Co si to namlouvam. Stejně tu nejsi." řekne se smutkem v hlase a sklopí hlavu. ,, Co dokážu ?? Dokážu ..... dokážu ...... se proměnit ve vlka! " řeknu si a proměnim se. ,, Adalind?? Co tu děláš?? Nemáš být ve škole ?? " řekne když si mě všimne. ,, Adalind " řekne a začne se ke mě blížit. Já jen záporně kývnu hlavou. ,, Angelo ?" zeptá se nevěřícně a já kývnu na souhlas. ,, To se mi jenom zdá. Ty si mrtvá. !! " řekne vyděšeně, a když se mě chtěl dotknout, tak jeho ruka proletěla mnou. ,, Ty si jen iluze. Ty si mi zemřela v náručí! " říká furt dokola. ,, Dokáže mě podrbat ?? " jako fakt to je jediný na co teď myslim ?? No zkusit to můžu. Pokusim se k němu přistoupit, ale on jen couvne a couvá tak dlouho dokud nenarazí do zdi. Pak to udělam strčim hlavou do jeho ruky a on hned pochopí a začne mě drbat za ušima.

( Pohled Dereka )  

 Najednou se u mě objevil vlk a říkal mi, že je Angela, pak po mě chtěl drbat a když jsem ho začal drbat přišlo mi to jako když jsem drbal opravdovou Angelu. Když v tu ke mě přišla Lýdie s Isaacem.


,, Takže ty taky " řekla Lýdie, když si všimla, že drbu vzduch. Já sem se jen podíval na Angee a zeptal se: ,, Oni tě nevidí, že ne ?? " na to mi jen záporně zakývala a já se začal bavit zase s "lidma". ,, Co já taky ?? " zeptam se. ,, Takže Aiden měl pravdu." řekla Lýdie a povídala si s bůhví kým. Pak ale začal vysvětlovat Isaac: ,, My vidíme lidi, kteří nám byli blízcí. Ty vidíš Angelu ?? " řekl nejistě a já jen kývl. ,, No já vidim tu pravou Allison co nás nechce zabít a Lýdie vidí a slyší Aidna. " dořekl svuj prolog a já jen vykulim oči. A hledám někde Angelu, ale jako by zmizela stejně jako se objevila. ,, Ale ona teď zmizela, takže vypadněte. " řeknu jim chladně a změnim barvu svých očí na modrou a najednou ji vidim. Vidim jí jak stojí opřená o zeď a něco říká. ,, Lýdie ! Co říká Angela ?? " procedim mezi zuby. ,, Říká, že úsměv ti sluší víc a že jestli se do půl hodiny neusměješ. Tak tě bude děsit do konce života. " řekne mi Lýdie já se jen pousměju, protože vim, že tuto dokáže říct jen ona. ,, Halo ?? Lidi vás nezajímá jak je dostat zpět, protože Skotta už děsí jak se bavim "sám se sebou " a mě děsí, že jsou na nás napojení a nikdy nespí a musí u nás být furt." řekne tak najednou Isaac a Lýdie hned začne hledat něco v bestiáři.

PO PŮL HODINĚ

 Lýdie furt hledá a hledá a my čekáme a čekáme. ,, Mam to! " vykřikla najednou Lýdie a my hned zareagovali. ,, Zpět je dostanem jen tak, že potřebujem něco co má ten dotýčný rád a řekneme....

Teen Wolf- DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat