<meta http-equiv="refresh" />
DOMA,, Tati sem doma " křičí Stiles do domu.On furt bydlí s tátou ?? ,, A já tu nejsem. Já sem jenom duch co chce vidět svého drahého otce" křiknu hnes po Stilesovi a v tu ránu se objeví táta. ,, Adalind co tu děláš ?? Pohádala si se se Skottem ?? " už zase. ,, Tati ?? Já ale nejsem Adalind. Ade má teď přece krátké vlasy. " táta si mě po těchto slovech prohlídne a obejme mě. ,, Myslel jsem, že sem ztratil i tebe. Ty muj andílku " řekl a Stiles se rozesmál na celé kolo.
O PŮL HODINY POZDĚJI
,,Já už si asi půjdu lehnout. Dobrou pane mario dobrou tati " řeknu při odchodu z obýváku. ,, Já nejsem pan mario " křikne Stiles a naoko se urazí, táta se jen zasměje a pošle mi dobro noc. Když dojdu do pokoje a Derek tam ještě nebyl, tak sem sebou flákla o postel jako v tý reklamě na matrace. ,, Já tě tam moc miluju. Už nikdy tě neopustim. " říkala sem jí. ,, Já myslel že miluješ a nikdy neopustíš mě. " objevil se tam zničeho nic Derek, já nad nim jen protočila oči a chtěla ho jít obejmout, ale on využil toho, že ležim a lehl si na mě. ,, Co to děláš ?? " zeptam se ho i když odpověd znam. On mi ale neodpoví a jen mě políbí. ,, To co už sem chtěl udělat dávno. " řekne mi po polibku a já ho jen znovu políbim ale vášnivěji a dravěji.
( Pohled Adalind )
,, Sem tak ráda že je Ge zpátky. " říkam Skottovy, který se na mě uchylně dívá, protože se převlíkam. ,, Co? Chceš mi pomoc ?? " zeptam se ho. ,, Můžu ti pomoc se svlíct " řekne a podívá se na mě psím kukučem. ,, Ale abych pravdu řek,
sem taky rád, že je Ge zpátky. Ale jen sem si jí s tebou na první pohled spletl " řekne mi Skott a sladce se usměje. ,, Víš co měli bychom jít už spát " řeknu mu, když si leham do jeho objetí, ,, miluju tě Skotty " řeknu mu a pomalu usínam v jeho objetí. ,, Já tebe taky " odpoví mi a dá mi pusu do vlasů.
RÁNO
( Pohled Stilese )
Už je to nějaký čas co chodim s Maliou Tateovou, ale dneska se stěhujeme. Koupili jsme si pozemek v lese a tam si postavily takový menší srub. A ode dneška tam budem nadobro.
ČTEŠ
Teen Wolf- Dvojčata
FanfictionAhoj jmenujeme se Angela a Adalind Stilinsky a jsme dvojčata. Máme dlouhé hnědé vlasy a hnědé oči. Máme staršího bratra Stilese, ale je starší jen o rok a myslí si že je král co může každýmu rozkazovat. Jsme dobré ve sportech hlavně v lakrosu.