Erica a boj

1K 42 1
                                    


<meta http-equiv="refresh" /> ,, Dobře, takže zítra po škole přidtě ke mě do skladiště. " odpoví mi a já se jen usměju, že přijal. A najednou slyšim Stilese jak říká, že si de pro mobil. ,, Hele tak já pudu a nikomu o tutom hovoru neříkej." Řeknu Derekovi přísně típnu mu to. Smažu hovor z historie a vyskočim oknem.Pak jen vyjdu hlavníma dveřma a kývnu na Ade a společně se vydáme do našich pokojů.

 ,, Tak co řekl ?? " vyptává se hned Ade jak zavřem dveře od jejího pokoje. ,, Zítra po škole u něj. " řeknu a vyrazim z jejího pokoje, popřeju jí dobrou noc a jdu spát. Další den ráno,, Uáá " zase ráno, ach joo. No zase je dobrý, že nás to Derek naučí ovládat. No nic teď se musim oblíct a šup do školy.

 PO 10 MINUTÁCH

 ,, Hygiena ?? Hotovo! Oblečení ? Mam ! Věci do školy ?? Mam ! " opakuju si jestli mam vše. Když najednou do pokoje vlítne Ade a říká : ,, Musíme vzbudit Stilese " já se na ní jen šibalsky podívam a deme si napustit ledovou vodu do lahví. ,, On tu je i Skott? " zeptam se Ade, která je stejně vyjukaná když vidí spát Skotta a Stilese na stole. ,, Takže tři dva jedna TEĎ " vykřiknem nastejno a polejeme kluky tou ledovou vodou. Oni jen vyskočí a začnou nadávat. Když se uklidní zeptá se Stiles : ,, Kolik vlastně je ?? " my se s Ade kouknem na hodinky a nastejno řekneme : ,, 6:45 a táta řekl, že nás máš odvést do školy " Stiles se jen podivá tim pohledem a řekne : ,,Jestli mě ještě někdy vzbudíte takhle brzo. Tak vás s úsměvem na tváři zabiju. " au tak to

zabolelo. ,, Taky tě miluju Meonime Stilinski " řeknu mu zatímco Skott se snaží nevybuchnout smíchy. ,, Ty se moc nesměj Skotte. Ty nevíš, že jestli budeš zlobit tak tě přivážem k boudě ?? " řekne Ade Skottovi. Po těchto slovech se kluci zvednou a jdou se dolu nasnídat. ,, Vsadim se, že maj krámy, protože jindy mě jen schodí z postele" špitá Stiles Skottovi, který se hned rozesměje. ,, Meonime !! My tě slyšely !! " už zase. Zase sem řekla s Ade něco nastejno.


 PO ŠKOLE

 ( Pohled Dereka)

 Teď by měli přijít. Ani nevim proč se tak těšim.Jen by mě zajímalo proč to Angela tak rychle típla. ,, Dereku ?? Si tady ?? " už jsou tu, kdo jiný by to byl. ,, Tady " odpovim s vážnou tváří jako vždy. Ony zamnou po chvíli přijdou. ,, Takže zaprvé " začnu ,, budete sem chodit tak abych poznal který dvojče je Adalind a který Angela ! " ony se na sebe jen podívají a kývnou. ,, Páni ty jsou opravdu stejný ve všem" pomyslim si. ,, Za druhý budu vás trénovat všude, kde se jen pohnete. Takže se musíte spolehnout na svoje instinkty. A za třetí o úplňcích budete přivázané tady dokud nenajdete svojí kotvu. " řeknu vážně a podívam se na ně. ,, Je to takový bručoun jako říkal Stiles jdeme pryč nebudu riskovat, že když budu někde na rande on se tam objeví a já před nim budu muset utíkat. " šeptá jedna tý druhý a myslí si že jí neslyšim. ,, Ale sklidni hormon Ade, bude to legrace. Představ si, že budeme někde se Stilesem a on se tam objeví a pude po nás víš jak ho to vyděsí ??

Neboj bude to legrace. " šeptá ta druhá na zpátek . Teď už vim, že Angela. Ta je asi víc jak Stiles taková lstivá a ta druhá spíš jako Skott chce všechny chránit.,, A navíc je to vlkodlak a slyší nás chytrolínko " řekla jí Angela, tak aspoň jedný to došlo. ,, To hodláte trénovat v tutom ?? " řeknu a ukážu na jejich oblečení. 


 ( Pohled Angeli )

,, Ne ještě si vezmeme kouzelnou hůlku a korunky " řeknu s mnoho sarkasmem v hlase. On se na to jen pousměje, ale to mi už se deme převléknout.Já jsem si na sebe vzala černé kraťasy a modré tílko 

Já jsem si na sebe vzala černé kraťasy a modré tílko 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 a Ade zase šedé kalhoty se šedivým trikem

 Pak jsme ještě Derekovi museli říct kdo je kdo a mohli jsme začít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

. Pak jsme ještě Derekovi museli říct kdo je kdo a mohli jsme začít. 

 ( Rozhovor ) 

Ade : Tak čim začnem ?? 

Derek : Bojem z blízka.

 Ge: Jako my proti tobě ??

 Derek: Ne jedna z vás proti Isaacovi a druhá proti Erice. Já jen budu pozorovat co vám nejde. 

Ge: (šeptem )Tak si to uží.

 Derek : Cože ?? Ge : A-Ale nic. Já du radši za Ericou.

 Ade : (šeptem) Díky 

Derek: Cože ?? 

 Ade: Ale nic já du radši za Isaacem.

 ( konec rozhovoru) 

Teď budu bojovat s nějakou Ericou. To je fakt super.,, Hele ty si Erica, že jo ?? " ne vůbec ne to bude asi Boyd. ,, Jo sem a ty si který dvojče " fuj ta má, ale tón hlasu. ,, Angela " odpovim s podezřením když se na mě koukne jako na zrůdu. ,, Hele aby bylo jasno ve škole sem ta sexbomba já tak se držte dál " aha tak na tuto naráží. ,, Hele já nemůžu za to, že mi nemusíme na sebe patlat tunu make-upu

<meta http-equiv="refresh" /> a oblíkat se jako děvky.


<meta http-equiv="refresh" />

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

<meta http-equiv="refresh" />




Teen Wolf- DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat