Astept ca mama sa îmi aduca covoarele la pâraul de langa stanca,iar mama nu mai vine. Dintr-o data o masina neagra opreste pe drumul pustiu al paraului care nu era departe de locul unde eu faceam treaba,iar din masina neagra si extrem de scump ies doi oameni,o fata care era extrem de dotata,mama natura a fost foarte darnica cu ea,par blond usor ondulat machiata strident si bine inteles inbracata intro rochie foarte sexi de culoare rosie. Rochia fete care nu avea mai mult de 20 de ani statea mulata pe corpul ei ajungand pana sub fundul aceastea,si un baiat sau mai bine zis barbat care era foarte chipes forte bine lucrat si atat de....
-Proasto!ce tot te uiti la ala?spune draga de mama pe un ton tipator.
-Eu..dora..ma...si nu apuc sa spun tot ca mama imi da o palama de toata frumusetea.P.O.V Dark
Ies din masina si imi trec mana prin parul meu si aud cum o palma se izbeste de un obtaz zgomotos.Imi indrept privirea spre locul de unde sa auzit sunetul si vad o fata care isi tine mana pe obraz parul acoperindui fata.Inima imi bate nebuneste si sangele imi curge prin vene atat de repede in cat corpul meu se incalzeste instantaneu.
Parul fetei se da la o parte si lasa loc privelisti incantatoare,era superba,frumoasa,uimitoare,mirifica,ca o regina a noptii...
"Ea e!"
Lupul meu urla in mintea mea si vrea sa iasa acum,dar nu pot sa speri acei oameni si mai ales pe ea!
Pe jumatatea mea!
Pe cea care imi va purta copiii!Pe cea pe care o vai iubi si apara o viata intrega!
Pe sufletul meu pereche!
Si acea femeie cine se crede cum sa indrazneasca sa dea in ea!Lupul meu e si mai nervos,dar va veni si randul meu cand ii voi face acelei femei acelasi tratament doar ca de 1000 de mii mai rau.Nu mai apuc sa fac ceva ca blonda cu care am venit ma trage de mana sa mergem in padurie la o mica "plimbare".P.O.V Lucy
Ma ustura fata dar nu las lacrimile sa iasa la iveala,nu las slabiciune sa ma cuprinda. Ma tin tar si vad ca biatul de la masinea cea neagra este tras de blonda aia...
-Mama ti-am spus sa nu mai mã atinigi!Daca o singura data ma mai atingi vei avea de a face cu iadul si nici Dumnezeu nu te va putea salva din manile mele!.spun eu tipand dominant.
Era destul,oricum m-am saturat de ea si de toanele ei de diva.M-am uiat la barbatul care se uita la mine parca cu o mare mandrie sau doar mi-se parea mi-e din cauza nervilor.Plec de acolo si o aud pe mama cum striga dupa mine.
-Te vei intoarce tu si vei fi pedepsita,ai auzit Lucy?!tipa mama exasperata la mine.
Alerg in locul unde imi este cel mai bine,nu vad nimic in fata ochilor si dintro data ma izbesc de ceva rece si tare,imi ridic privirea si e el.Ma uit in ochi lui negri ca o seara fara stele si luna,trasaturile lui sunt frumoase si masculine,e mai inalt ca mine cu mult eu avand doar 1.58 el cred ca are 1.80.Era barbat in toata firea,iar eu doar un copil mic de 15 ani care habar nu are ce face cu viata ei.
Langa el ma simteam ca in al 9-lea cer si nu stiu de ce.P.O.V Dark
Ma pierd in ochii ei si in chipul ei alb ca zapada.Ochii negri,parul negru,chiar si unghile sunt negre si sa nu mai spun de inbracamintea gotica...arata super!Dar oare de ce se uita cu teama la mine?!
"Iubito eu sunt!Sufletul tau!"P.O.V Lucy
Dupa ce il privesc timp indelungat ma si consata ca e super frumos aleg sa plec.
"De ce dracu mã uitat la acel barbat?!"
"Am inebunit sigur"
Îmi las gândurile in urma si continui sa alerg.P.O.V Dark
Am auzito in gand spunad: "De ce dracu mã uitam la acel baiat?!"Am inebunit sigur"
Ea e a mea..dar daca nu ma vrea?Daca nu va accepta ca sunt varcolac,am deja 18 ani desi par mult mai mare adica la 21.Sateni spun ca adaca nu mi-am gasit sufletul pereche pana la 16 ani nu o sa il mai gasesc niciodata,de asta sunt asa rau,asa rece si chiar nemilos cu oameni care nu fac vreun rau...Dar acum am gasito,e a mea si eu al ei pentru eternitate!
"Dar daca are iubit!!Daca nu vrea sa se desparta de el?! Va trebui sa o las pe ea sa decid,nu vreau sa ii fac rau!
Decid sa trimit blonda acasa spunand ca mi-a pierit cheful de asa zisa "plimbare."Iar ea pune boti de parca mar inpresiona,nu e decat o curva.
Dupa ce termin cu seria de negativism ma urc in masina mea neagra si decid sa sa gonesc pe drumul paduri.Dupa ceva timp ma dau jos din masina sa apreciez pieiasjul mirific cand din spatele meu unde este padurea se aud un plans ciudat, decid sa ma apropi sa vad care e cauza poate sunt niste oameni ca tot imi este foame. Ma transform in lup si alerg pana aproape de loc,ma pregatesc sa sar pe prada cand vad.....
CITEȘTI
I'm a monster.(PAUZA)
ParanormalLucy este o fata normala sau asa crede ea,viata ei se va schimba cand va ajunge acasa la baiatul pe care il place,si cand va afla ca tatal ei nu este om.