P.O.V Lucy
"Auuu...unde sunt?"Nu puteam deschide ochii dar simteam ceva meale sub mine."Cred ca sunt pe un pat!" Imi spun in gand si incerc sa imi deschid ochii si sa ma misc,cand ca ridic un deget,o durere ingrozitare imi aparu in tot corpul scotand un scancet de durere.Imi deschid ochii si nu vad clar dar parca vad un perete alb,dupa ce vederea mi-se inbunatateste vad o persoana langa mine.
P.O.V. Darck
Stau si privesc in jos stand pe un scaun langa patul micutei Lusy.Un scancet de durere unple camera unde micuta mea sta pe pat,ma ridic ingrijorat si ma aplec peste ea pentru ai vedea fata.Ea inleneste la propri uitanduse in ochii mei negrei precum si eu ma uitam in noaptea din ochii ei.Nimeni nu zjcea nimic pana ea a rupt tacera spunand:
-Unde sunt ? vocea ei era rece si dura, dar mi-e tot draguta mi-se parea.
Calm si cu finete i-am raspuns bland.
-Nu te teme..esti in siguranta,te-am adus la mine acasa!
-Ce vrei sa imi faci?! a spus cu frica de parca as fi zis ca am furato de acasa.
-Nimic...erai lesinata in padure cand eu am trecut pe acolo si am decis sa te aduc aici.i-am spus mintind fara nici o urma posibila.
-Bine...a facut o pauza dupa care a zis..unde e baia?
am inceput sa rad in interiorul meu caci nu ma asteptam la asta, ma asteptam la cutotul alta intrebare..dar mi-am revenit raspunzandui politicos.-E chiar aici,usa neagra cu trandafir rosu.am spus eu pe o voce normala.
-Multumesc!a rostit ea politicos,sa ridicat din pat si a incercat sa se ridice dar esund intrun picaj spre podea.
Am sarit instantaneu prinzando la timp,statea acum in bratele mele cu ochii sai negri uitanduse in ochii mei negri ce parca se atrageau intro gura neagra.La un moment dat ea rupe contactul vizual uitanduse in jos si spunand:
-Aaaa...ai putea sa ma lasi jos,te rog?!a spus ea ca o printesa ce ii lipsea coroana si rochia dar e una chiar si in pijamalele mele negre ce stau cam larg pe ea,ea find foarte slabuta.
-Aaa..da.am spus ragusit si lasando jos.
Cand am lasato jos a mers incetisor pana la baie parca find din pene...
P.O.V Lucy
Ma indrpt usor spre baie,inca sunt ametita.Deschid usa si vad o minunatie de baie,gresie neagra,dus,cada in cae incapeau doua persoane sigur.Toaleta si o oglinda uriasa care era in fata dusului.Decid sa fac un dus cu apa fierbinte cum imi place mie,imi fas hainele sa alunece pe langa corp si intru in cabina de dus,reglez apa si o las sa cutga pe corpul meu rece.Cabina se abureste si vede-am neclar dincolo de aceasta.
P.O.V Dark
Raman cu fata la usa unde "iubirea mea" tocmi intrase,daca cineva mar fi vazut ar constata ca sufar de schizofrenie.
"Boule..haine i-ai dat?" spune lupul meu maraind.
"Sti-am ca am uitat ceva!"
Dupa ce imi revin din prostie ma duc spre camera surori mele.
-Maya.strig batand la usa.asteptand raspunsul ei.
-Da..acum!!!spune ea repezita.
Dupa cateva secunde vad usa deschizanduse vazando pe sora mea,care e la aceias inaltime cu Lusy si la fel de slaba.Sta si ma priveste indrebator clipind de doua ori din ochii,asa ca ma grabesc sa ii raspund.
-Stii ca tu esti sora mea preferata nu?!! spun ca un bou care nu ii iesise schema.
-Ce vrei?!spune pe un tonu plictisit si sarcast..continund.
-Eu sunt singura ta sora,idiotule!spune ca si cum ar vorbi cu prosti..
-Mdaa...spun eu fara sa mai stiu ce sa zic.
-Pai daca sunt sora ta preferata....cand e ziua mea de nastere? spune aceasta repede ca celelalte intrebari.
-12.5.2001 spun repede.
-Culoarea preferata?
-Galben.
-Cantaretul preferat?
- Vescan.
-Desena preferata?
-Soy Luna.(bbbbeaaccc desene urata-dedicatie pentru Alexa Alexandra :-))
-Animalul preferat?
-Lupul!
-Cat fac 200-8456+70?
-Aaaa...-8186
-Stai asta nu are lagatura cu tine!spun bulversat.-Stiu!spune razand.
-Acum ce vrei?spune revenind la tonul sarcastic.-Am nevoie de niste haine pentru o fata si lenjerie.spun ciudat cu un nod in gat.
-Ce fufa ai mai adus pe aici?spune ea de parca ar fi mama.
-Nu e o fufa, e o fata draguta!spun eu!
-Wow...ai spus un conplinent pentru o fata?!Dark esti bolnav? Ai febra?se uita speriata la mine.
-Nuu..hai mai repede.
-Tie aduc eu,sunt cele cumparate noi ne purtate.spune ia inca speriata de comportamentul meu.
-Mersi!spun invingator.
Ma duc in camera mea si astept ca Maya sa aduca hainele.Cineva bate la usa.
-Intra!
-Ma scuzati stapane..Domnisoara Maya mi-a ordonat sa va aduc asta..spune servitoarea umila.
-Mersi!Poti pleca!
Aceasta se retrage.Asa ca decid sa ii duc hainele,i-au hainele si ma indrept spre baie.Deschid usa cu grija sa nu ma auda si imi strecor capul si mana punand hainele pe scaunul asezat langa usa.Imi ridic privirea si vad...
CITEȘTI
I'm a monster.(PAUZA)
ParanormalLucy este o fata normala sau asa crede ea,viata ei se va schimba cand va ajunge acasa la baiatul pe care il place,si cand va afla ca tatal ei nu este om.