P.O.V Dark
Imi ridic privire si o vad in oglind,firar daca nu aveam apa calda ar fi fost o dimineata superba.Ma retrag incet si inchid usa,dupa cateva minute usa se deschide si intra Lucy inbracata cu hainele pe care le pusesem pe scaun.Arata superb, find ca aceste erau multare pe corpul ei care nu era asa de generos dar tot era ceva.
P.O.V Lucy
Dupa ce ies de la dus constat ca nu mi-am luat haine,spre surprinderea mea erau niste haine pe scunul de langa usa.Le probez si imi vin perfect.
"Pute-am sa jur ca hainele astea nu erau aici!!!"spun in gand incruntanduma.
Ies din baie si il vad pe baiat stand pe pat cu capul in jos ganditor,ma asez langa el inca cu parul ud.
-Hei...spun ca pe o incurajare.
-Buna! spune el repezit.
-Buna-i mata,eu sunt sexi!!spun ca proasta din obisninta.Ai zice ca replica asta o zice o curva dar inca sunt virgina gandesc eu.
Baiatul nu mai avea nici o reactie iar eu eram sa intru in pamant."Ooo..Doamne,ce dracu am spus!!Of,minte proasta acum te va crede o parasuta!Idioato!!"gandesc eu.
-Aaaa..adevarul este ca arati bine!spune el iar eu raman socata.
-Scuze nu am vrut sa spun asta,din instinct!spun repede.
Dupa ce ne uitam unul la altul se apropie de mine semn ca vrea sa ma sarute,dar eu ma freresc pefacanduma ca imi este cam rau si ca vreau niste mancare.
-Pai mama pregateste masa,o sa ne strige cand e gata.spune el relaxat.
-Bine.spun eu rusinoasa.
"Trebuie sa iau masa cu mama lui si poate si tatal si daca are frati?ce o sa zica?off..de ce eu? fac o pauza si continui.Gata Lucy,e doar o masa,nimic nou,nu??Ce dracu spus eu stau singura acasa,cred ca ar trebui sa evadez de aici,poate sar pe fereastra sau ma catar pe horn sau poate...
Nu apuc sa gandesc ca baiatul ma prinde de brat si ma zdruncina.-Hei Lucy,esti bine?spune el.
"Mama ce fain suna numele meu din gura lui"spun ca o in gand ca o liceana indragostita.
P.O.V Dark
"Ma doare faptul ca ma respins,dar ma bucura faptul ca inca e virgina.De obicei ma culc cu multe femei doar pentru ami satisface nevile de barbat,dar cu ea presimt ca va fi ceva unic.Stiu ca ma place si nu vrea sa fie cu nimeni..."sunt intrerupt din ganduri de catre vocea lui Lucy
P.O.V Lucy
Dupa ce realizez ca nu stiu cum se numeste, deci sa il intreb.
-Stiii..nu te-am intrebat pana acum..sper sa nu te superi..cum te numesti? spun cu vocea cat o boaba si cu mici pauze.
Acesta incepe sa rada cu lacrimi de parca ar fi vazut cel mai haios lucru din lume,apoi se opreste si ia un ton serios.
-Ma numesc Dark Blak si am 18 ani,imi place aventura si actiunea,sunt nascut pe 25 decembrie 1999 si cam atat..acum tu! Spune el foarte relaxat.
"Cum poate fi asa relaxat"gandesc eu.
-Pai...ma numesc Lucy Shaner...am 15 ani..sunt nascuta pe 17 iunie 2001...si...spun cu multe intreruperi si rusinoasa.
Se uita cu un zambet tamp pe fata si apoi spune:
-Bun daca esti asa rusimoasa..sa ne pune intrebari poate e mai usor.spune la fel de relaxat cu o mica pauza.
-Bine..spun ca de obicei.
-Bun..pai de unde esti?
-Din Romania,judetul neamt,comuna cracaoani,satul magazia.spun mai destinsa.
-Bun...si ce inlatime ai,mai bine te ridic!spune el cu un zampet dragut.
Ma ridic incet si stau in fata lui uitanduma la podea evident.Incepe sa rada de mine cred.
-Ce mica esti pe langa mine!spune si se ridica si el..
Imi ridic privitea si cred ca avea cu multi mai multi centimetri ca mine.
El se uita in ochii mei,ma aseza pe pat si se apropie de mine incet.
"Ooooo...doamne,ce ma fa...."
Nu apuc sa gandesc ca de jos se aude vocea unei femei de 30 de ani maxim.
-La masa!
Apopi baiatul se retrage scuturandusi capul si spunand.
-Aaa..hai jos!spune el cu o pauza.
Eu dau din cap aprobatori si ies pe usa urmata de Dark,dau de un hol in anbele sensuri si raman blocata ne stind pe unde sa o iau.Derek o ia inainte aratandumi drumul ca un gentil.Dupa ce am luato la dreapta am coborat pe inste scari dand de o sufraherie imensa, mobila neagra,pereti alni,o plasma imensa pe perete neagra,cu o canapea uriasa in fata si in spate o masa si doua fotoli.Scarile de pe care coborasem erau lipite de peredele din sntanga,iar peretele din dreapta avea o usa de dupa care se auzeau zgomote.Dark a luato inainte descizand usa ca un gentil,iar dupa aceasta am vazut...
CITEȘTI
I'm a monster.(PAUZA)
ParanormalLucy este o fata normala sau asa crede ea,viata ei se va schimba cand va ajunge acasa la baiatul pe care il place,si cand va afla ca tatal ei nu este om.