Stau cu capul in jos pe pamantul umed,aud niste pasi care se apropie de mine si imi spune:
-Hei..esti bine?spune o voce barbateasca.
Imi ridic privirea si vad ca e un baiat cu ochii negri si par saten ca Dark.
"Bagamiasi ceva in Dark"gandesc eu.
Baiatul se uita la mine si incepe sa rada."Asta rade de mine,normal toti sunt asa,vreau sa mor"gandesc eu.
Apoi aud:
-Nu cred ca vrei sa mori!imi spune utanduse la mine si intinzandumi mana.Hai..e in regula..nu iti fac nimic!imi spune bland.
Ii prind mana si ma ajuta sa ma ridic,se uita la mine cateva clipe si imi sterge o lacrima care pe degetul lui e neagra.Lacrima cade jos si usuca o pucata de pamant.Continui sa plang in hohote si fug in alta directie,el cu o viteza supra-naturala se pozitioneaza in fata mea si ma izbesc de pieptul lui cuprinzanduma cu bratele si spuand:
-Gata..totul e bine..nu ai de ce sa te speri..am eu griga de tine!spune bland pe un ton linistitor.
Eu dau afirmativ din cap inca plangand.Ma ia mireasa si ma duce cu o viteza supra-naturala intro casa in munti."Drumul a durat 5 minute si cred ca in mod normal ar dura 7-8 ore." gandesc eu inca plangand.Am intrat intro casa mare ca un palat si baiatul ma dus pe o canapea in sufrageri unde era mobila neagra si pereti albi cu o plasma mare pe peretele din stanga usi.Imi aduce o oglinda si ma vad cu ochii negri si lacrimi negre lasand mici arsuri in urma lor.
P.O.V Daimon-Ce se intanpla cu mine? De ce sunt asa? Cum de exista varcolaci? Stai tu esti varcolac? Ma vei manca? Ma vei omora? Spune micuta cu lacrimi negre.
"Ce sa fac? Ce sa ii spun?"gandesc eu.O vad pe Bella prin casa si o chem sa ii fac o vraja fetei sa adoarma iar ea asta face.
P.O.V Dark
-Frate calmeazate!!spune disperat betaul meu.
-Cum sa ma calmez frate?!!? Cum?!?tip la el.dand foile de pe pirou jos nervos.
-Eu te las frate,ai grija ce faci!spune el.
-Ok.spun eu.
"Iese pe uasa si ma apuc de plans,eu un Alfa plang dupa jumatatea mea,ea este hiprid si eu varcolac.Ea e minunata,eu un bou.Ea e...rapita...daca e rapita? Ce bou sunt bagamias p***"gandesc eu.
P.O.V Lucy
Ma trezesc pe ceva moale si calduros."Oare sunt la Dark?"Imi deschid ochii si vad ca e o camera cu un asternut negru si plasma,usa spre baie e in dreapta patului care e in fata plasmei unde e usa.Ma ridic si vad ca sunt schimbata in niste pijamale negre,pe care scriau "Punk Rock".Decid sa ies din incapere si sa imi amintesc ceva.Mi-am amintit ca a venit o fata la mine si zicea o vraja si am adormit.Am iesit pe usa si am dat de un hol intunecat si straniu,imi placea la nebunie suspansul,adrenalina si frica.Merg cativa pasi spre stanga si....
CITEȘTI
I'm a monster.(PAUZA)
ParanormalLucy este o fata normala sau asa crede ea,viata ei se va schimba cand va ajunge acasa la baiatul pe care il place,si cand va afla ca tatal ei nu este om.