Capitolul 3 Blestemata.

22 2 0
                                    

P.O.V  Dark

M-am apropiat de mana ei si am vazut o pentagrama,era neagra si se potrive perfect cu mana ei alba.Lucy nu mai avea nici o reactie,a inceput sa se uite la mine speriata si dintr-o data cazu in genunchi transformanduse intro creatura ciudata.Hainele i-se sfasiuau pentru a lasa la vedere niste aripi negre din pene,a tipat cat au tinoto plamani si sa uitat in sus unde ploia isi facu dintr-o data apariti.Picuri cadeau peste fata ei cu ochi completi negri,isi intoarse privirea spre mine brusc eu tresarind de frica,colti isi faceau apritia,erau colti de vampir,avea unghii lungi si negri iar hainele se refacea intro armua neagra si mulata pe corp.

"Arata sexy rau" "ce dracu spun?! vrea sa ma omoare"

Mi-am dat o plama mintala dupa care nu aveam nici o reactie.Picaturile mari care faceau contact cu fata ei se transformau in ghiata instantaneu,m-am speriat,nu mai vazusem un demon asa puternic.Un fosnet se aude din tufisuri si o vad pe Alexa transformata in lup,se uita la mine apoi la Lusy si parea ingrozita,speriata,dezamagita si neprotejata.Lucy si indreptat privirea inapoi sre mine si a tras cu o minge de foc albastra si mica,puteam vedea cum mingea se apropie de mine gata sa ma izbeasca de un copac bagandu-ma in coma.Dar la mai putin de un metru de minge Alexa sari in fata mea incasand mingea si find inpinsa de aceasta cu mine in spat intrun copac lasand o gaura imensa si copacul rupt.Lucy se uita la noi ca la felul 3 si dupa cazu la pamant dransformanduse dinou in om,m-am desprin din copac transformanduma in om.Am incercat sa chem ajutoare dar telefonul era mort,am vazut un lup din haita mea venind in directia mea si transformanduse in om.

-Dark..esti bine?!ma intreba betaul meu.

-Eu...cheama masinile fetele sunt ranite!am spus fara sa ma mai gandesc cu o voce de Alpha.

-Da sefule!a spus betaul meu supunanduse.

I'm a monster.(PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum