Capitolul 6 Varcolac?!?!?

7 2 0
                                    

Dark a deschis usa ca un gentil,iar dupa am vazut o masa mare cu 10 oameni la ia.Am ramas stana de piatra neavand nici o reactie,fetele se atinteau fix spre mine iar eu eram de nemiscat avand noroc ca eu nu ma inroseam.Dark a intrat si mia aratat locul liber,eu ramanand in acelasi loc.A venit la mine si ma luat de mana tragandu-mi scaunul unde sa ma asez,dupa ce m-am asezat incet cu fata in pamant, susotelel au aparut.Dark sa ridicat si sa uitat fix in ochii mei si incepu sa vorbeasca.

-Bun!! Ea este Lucy Shaner,are 15 ani si e foarte rusinosa!spune el mandru.Deci acum o sa iti prezint familia,ea e mama mea Casy are 45 de ani,el e tatal meu Jack are 48 de ani.spuse si isi indrepta privirea spre cei care stateau in capatul mesei.amandoi erau bolnzi cu ochi albastri. Restul sunt prieteni ce stau aici.Emma,Andreea,Olivia,Cristina, Ioana.erau niste fete cu par saten si ochi vrezi,roscat si ochi rosi cea ce ma speriat,blond si ochi albastri ,castaniu si ochi caprui,blond inchis si ochi verzi. Si baieti care nu trebuie sa ii cunosti neaparat.spune el cu o oarecare scarba. Dean,Derek,Erik, arat.spune el.Baieti aveau parul blond ochi albastri,par castaniu ochi caprui,si saten cu ochi negri,toti erau bine lucrati si frumosi.Fetele erau pe randul pe care stateam eu iar baieti pe celalalt,unde era si Dark.

"Deci chiar sunt zece,sunt buna"imi spun in gand dupa aud.
-Bine ai venit draga sper sa te simti ca acasa!spune Casy.

-Deci daca ai termint sa mancam spune Jack.

Dupa ce apuse asta cinci servitori venau cu tavile mari ca in filme,neau pus tavile pe masa si am vazut ca oameni astia chiar au bani.Toti si-au loat portia iar eu am facut la fel.Mancam in liniste ca niste oameni obisnuiti,masa se terminase iar eu m-am dus in sufragerie pe canapea stand ingandurata la tot ce sa intanplat.Vedeam cum spre mine se apropie cineva,spre surprinderea mea era Alexa.Am ramas cu gura pana la pamand cand a venit si sa asezat langa mine spunand:

-Inchide gura ca intra musca!😂

-Tu ce faci aici nebuno?!!?

-Aaaaaa..se uita spre Dark si el incepe a vorbi.

P.O.V Dark

Nu stiu ce sa spun.Nu cred ca ar fi okei sa ii spun adevarul dar nu am de ales.

-Uite Lucy..nu pot sa iti ascund faptul ca noi nu suntem oameni!

Lusy face ochi mari si incepe a vorbi.

-Dar ce sundeti?!Spune unpic ingrijorata privind o secunda spre Alexa.

-Suntem varcolaci!

-Ce??!!!sare ca arsa de pe canapea.Cum?!!!De ce mi-ati ascuns asta?!! Ce tot vorbesc,e o gluma nu?!!spune ciudat.

-Nu Lucy,nu e o gluma.spune Alexa.

-Miati ascuns asta?!Va urasc!!Spune si se indreapta spre usa.

P.O.V Lucy

Pufnesc pe usa si incep sa plang,fug la iesire din poenita si intru in badure.Alerg vreo zece minute si ma inpiedic de o ramura si cad.

-Auuu!! Picioare proaste!!!! Offf,viata proasta!!!!urlu in padure.

Stau cu capul in jos pe pamantul umed,aud niste pasi care se apropie de mine si imi spune.......

I'm a monster.(PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum