P.O.V. Lusy
Dupa ce am ajuns in padure m-am apucat de plans si am adormit acolo.Dupa ceva timp ma trezesc cu o limba uriasa pe fata..." Oare e cainele meu rex?!nu el e acasa!"Deschid ochii si vad un lup alb mare.Ceed ca e un Alfa,cu ochii auri.Ar fi trebuit sa o i-au la fuga dar eu prefer sa stau cu el, incerc sa ii pun mana pe cap mangindul bland, iar el inchide ochi si se pune jos.Este asa dragut,parca ar semana cu baiatul de la parau.
P.O.V Dark
Am avut o surpriza ciudata sa o gasesc pe Lucy aici,are un nume uimitor si e si foarte frumoasa..cand am gasito statea incolotacita langa un copac si plangea...si spune niste cuvinte ciudate asa ca am decis sa o trezesc chiar daca ma va vedea lup nu isi va da seama ca eu sunt...sper!
Dupa ce termin cu gandurile o vad ca ofteaza si imi ridic capul din pamant si incepe sa vorbi vocea ei e trista dar atat de blanda ma face foarte fericit si trist ca nu o pot auzi in ficare secunda.- Daca ai sti lupulet cat de grea e viata de om,nu ai vrea sa te fii nascut!Mama mea e o scorpie rea,iar Tatal meu e plecat in misiuni mereu,e agent secret.Avem o droaie de bani dar la ce folos daca nu suntem uniti?! Fratele meu e preot in devenire si ma bate la cap ca sunt satanista doar find ca ascult rock si ma inbrac in negru .Nu il suport deloc!
Am noroc ca mai vb cu Alexa, ca alt fel inebuneam cu astia! Ea e opusul meu,ia invata bine,e organizata, e opusul meu in toate..mai putin cana vine vorba de pizza, toti adora pita!
"Wow..are multe pe cap fata!" imi spun.
-Si azi am vazut cel mai frumos vaiat din lume!
"Stai ce care baiat?"
-Era cu o tipa,nus de el,desi sa uitat asa dragut la mine cu un zambet mic cine stie ce face cu tipa aia acum,of pacat ca nu e aici!-spune ea bosumflata si cu privirea pierduta."Daca ar sti ea ca eu sunt chiar aici langa ea!Dar are o parere proasta despre mine;eu nu sunt asa!"imi spun in gand.
Dupa ceva timp aud un lup de la 3 km de noi,fuge in directia mea.
"Oare ce sa intanplat?Haita mea e bine?"Ma ridic brus iar mica Lucy care statea nemiscata se sperie tresarind.
Lupul e si mai aproape la 1km distanta.Ma uit la Lusy care ma ignora total uitanduse la mana ei,parea ingrijorata asa ca ma duc aproape de ea si vad....
(Dark media)
CITEȘTI
I'm a monster.(PAUZA)
ParanormalLucy este o fata normala sau asa crede ea,viata ei se va schimba cand va ajunge acasa la baiatul pe care il place,si cand va afla ca tatal ei nu este om.