Medya=Park Jimin
Cok yakısıklı değil mi?
Arkadaşlar normalde dün yayınlicaktım ama biliyorsunuz Kookie'nin dogum günü icin tag paylaşımı yapılacaktı bende onlarla uğraştığım icin bugün yazdım umarım beğenirsiniz.
Her neyse. Bakalım bugün Choi Je Hee neler yaşamış?Choi Je Hee
Ben geeldiiim. Bugün yine cok mutluyum. Ay dur. Hemen anlatacağım.Bugün okula gitmek icin 1 saat erken kalktım. Neden mi? Hemen söyleyeyim. Biliyorsun ki ben bundan sonra Park Jim'in ile oturacağım. Bu yüzden daha özenli daha bakımlı okula gitmem gerekiyor. Bende yuzume sürebildiğim kadar krem fondoten falan sürdüm. Ama cok abartmadım. Çünkü makyaj guzeli olursam gercek güzelliğim yok okur değil mi? Daha sonra hafif bir makyaj yaptım. Kıyafetim dar,yuksek bel bir siyah pantolon,üzerine göbeğimi gösterecek sekilde sıfırkol penye tarzı birsey. Bence guzel olmuştum. Saclarımu duzlestirdim. Parfümümü sıktım ve artık okula gitmeye hazırdım.
Okula vardığımda Park Jimin daha okula gelmemişti. Bende yerime oturup kitap okumaya başlamıştım.Yaklaşık 15 dakika sonra çığlık sesleri gelmeye başladı. Kesin Park Jimin gelmişti. Bende heyecanlandım ve gelmesini bekledim.Ve çığlık sesleri daha cok yakınlasmıstı. Ve sınıftan iceri girdi...
Bir kez daha Aşık olmuştum ona.. Bugün o kadar buyuleyiciydi ki... Siyah beyaz kareli uzun gömlek. En üst düğmesi baglı diğerleri acık, gömleğin altına beyaz penye, kahküllü sacları ve şapkası, hafif sürülmüş göz kalemi. Kusursuz yüzü, ve her zamanki gibi siyah dizleri yırtık pantolonu. Bu ona cok yakışıyordu.
İçeri girdikten sonra yanıma dogru gelmeye basladı. Ben yeniden kitap okuyor gibi yaptım. Sonra yanıma oturdu. Onun kokusunu aldım... Sindi icime... Sanki ruyadaydım. İlk defa bu kadar güzel bir koku hissetmiştim. Hic konuşmadı. Ben kitap okuyordum ama hiçbirşey anlamıyordum. Ona bakmaktan...
Hoca iceri girmiş ben fark etmemiştim. Park Jimin beni dürttü ve
"Öğretmen geldi. Yoksa ayağa kalkmayı düşünmüyor musun?"dedi bana. Bende utandım. Ayaga kalktım. Hoca 'oturun'dedi ve oturduk. Ders matematikti. Ben defterimi çıkarmıştım. Matematiği gercekten cok seviyorum.Dersi baya iyi dinliyordum. Hoca cok zor bi soru sordu. Park Jimin'İn defterine baktığımda soruyu çoktan çökmüştü. Bana döndü ve
"Soruyu anlamadıysan bakabilirsin. " dedi ve bende teşekkür ederek baktım. O kadar sade çökmüştü ki cok iyi anlamıştım. Tesekkur ettim ve bana
"Bu fırsatı kaçırma. Sen çöz soruyu."dedi. PARK JİMİN BENİM İYİLİĞİMİ DÜŞÜNMÜŞTÜ!!! Bende
"Nasıl yani?" dedim. Kykagıma dogru yaklaştı ve
"Bu kendini yukseltebilmen icin iyi bir fırsat. Hoca mutlaka birini kaldıracak. Ben kalkmıyorum. Çünkü hep ben yapıyorum. Merak etme benden sır çıkmaz."dedi. PARK JİMİN İLE YAKIN MESAFEDEN KONUSTUM VE BENİM YAKIN ARKADASIMMIS GİBİYDİ!!! Bende
"Ama ben utanırım"dedim. O da
" O zaman ben hallederim. Sadece seyret." dedi. Bende öyle yaptım.Hoca Park Jimin'e sordu. Park Jimin
"Ben yaptım. Ama bir kisi daha yaptı onun kalkması gerekiyor. Choi Je Hee" dedi. Ben donup kalmıştım. Hoca bana döndü. Ve beni çağırdı. Bende çıktım. Ve soruyu çözdüm. 5 dakkalık soru bana 5 ay gibi gelmisti. Hoca beni tebrik etti ve ben yerime gectim.Yerime geçtiğimde Park Jimin beni tebrik etti. PARK JİMİN BENİ TEBRİK ETTİ!!! Cok mutluydum.
Park Jimin. Oyle güzel ders dinliyordu ki... Onu yıllarca izleyebilirim... Hele kalem tutuşu...
Sonunda bugun de bitti ve eve gidecektim. Park Jimin gitmeden önce
"Yarın görüşürüz, yarını heyecanla bekle."dedi.Bu ne demek? Neden? Ne olacak ta boyle bekleyeceğim?
Neyse yarın neler olacak acaba? Benim cok uykum geldi. Görüşürüz.
Park Jimin (Bundan sonra Park Jimin'in de bir günlüğü olacak)
Yeni gelen kız dikkatimi cok çekmişti. Evet dünyaca ünlü olabilirim, evet milyonlarca hayranım olabilir. Ama bu hayran biraz dikkatimi çekiyor. Cok guzel bir kız. Açıkçası bu kızla daha yakın olmak istiyorum.Yakınlasmak için bir fikrim var. Oba havalı blr sekilde telefon numaramı verip bana mesaj atmasını soylemem lazım. Ama nasıl? Bunu yarın yapıcam. Bir an önce yarın olsun. Neyse. Uyumam lazım.
Bakalım yarın yeni kızın tepkisi ne olacak?
Eveeet. Arkadaslar bu bölümün de sonuna geldik. Bakalım yarın Park Jimin nasık telefon numarası verecek? Ve Choi Je Hee'nin tepkisi ne olacak? Artık Park Jimin de günlük tutuyor. Acaba neden? Hepsinin cevabını ogrenmek icin yarını bekleyin. Kitabımı oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lutfen. Lütfen kitabımı tavsiye edin. Yarın yeni bölümde görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökteki Yıldız [P.Jimin]
FanfictionVe çok sevmişti kız onu... Gözlerine bakmaya kıyamıyordu. Ve cok sevmişti genç onu... Saçlarına dokunmaya kıyamıyordu..