Onu Nasıl Tanıdım?-1

208 6 4
                                    

Medya=Park Jimin
Arkadaşlar bu ilk hikayem biraz kötü olabilir kusura bakmayın 😊 (Genç kızın adı Choi Je Hee) Choi Je Hee'nin en büyük hobisi defterine anılarını geçmişini ve hayatını yazmak. Geçmişinden başlayarak yazıyor. Bakalım neler yazacak?..

Choi Je Hee
Ablam sayesinde BTS grubunu tanıdım. Hatta onları We are Bulletproof şarkısıyla tanıdım.Benim ilk favorim Jungkook olmuştu. Anlamında favorisi Jimindi. Onların şarkılarını dinledikçe ve fotoğraflarına baktıkça koyu bir ARMY oldum.Bu arada ARMY, BTS'in hayranlarına deniyor. Her neyse. Sonra fotoğraflara baktıkça Jimin ve Jungkook arasında kaldım. Ablamda benim gibi Jungkook ve Jimin arasında kaldı.

Daha sonra karar verebilmek için hergün Jimin ve Jungkook fotoğraflarına baktım. Ablamda bende hala karar verememiştik. Ben sonunda karar verebilmiştim. Benim kararım Jimin olmuştu. Ama ablam bir türlü karar veremiyordu. Ama ben onun karar vermesini falan hiç umursamıyorum. Ben sadece Jimin'i düşünmek istiyordum ve sadece Jimin'i düşünüyordum. Onun fotoğraflarını yüklemektende asla bıkmıyordum bıkmicamda.

O günden bu güne kadar hep Jimin'i sevdim ve hala seviyorum.

Ben koreliyim ama annem türk oldugu için Kore'ye 5 yılda bir gidebiliyordum. Çünkü babam turist olarak Türkiye ye geldigi zaman annemle tanışmışlar ve evlenmişler. Ama Turkiye'de. İkisininde işi burada oldugu icin burada yaşıyorduk. Ama ben Türkceyide Koreceyide cok iyi biliyorum.Ben liseyi Türkiye'de bitirdim. Üniversiteyi Korede okumak istiyordum kararımı annemlere açıkladım ve ablam korede oldugu icin izin verdiler. Ve bende koreye gittim.

Bugünlük bu kadar yeter sevgili defterim. Biraz merak et. Yarın görüşmek üzere...

İlk bölümün sonuna geldik umarım beğenirsiniz yorumlarınızı esirgemeyin lütfen hatam varsa daha iyi yapmaya çalışırım kitabımı tavsiye etmeyi unutmayın lütfen 😊😊

Gökteki Yıldız [P.Jimin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin