Çalışmaya Başladık

42 4 4
                                    

Medya kusursuz Park Jimin
Bi arkadaşımız kitabımı çok beğendiğini söyledi. Bende onun için erkenden bölüm yayınlamaya karar verdim. Umarım beğenirsin ^^ TaesButterfly

         ~~~Yazar'ın Ağzından~~~

"Beni başka bi kızla görmek istemezsin değil mi?"

Evet. Jimin doğru söylüyordu. Je Hee buna dayanamazdı. Ama Jimin e hiçbi şey diyemedi. Çok utanmıştı. Ders bitmişti. Sonunda eve gitme vakti gelmişti. Je Hee hemen eve gitmek istiyordu. Utançtan elma gibi kızarmıştı. Ama elinden bişey gelmiyordu. Ya Jimin ile öpüşecekti ya da göz göre göre onu başka bir kızın dudaklarına bırakacatı. Bunu asla yapamazdı. Çünkü o Jimin e hayranlığın ötesinde bir şeyler hissediyordu. Bunun adına Aşk diyorlardı...

Tam sınıftan çıkacaktı ki Jimin kolundan tuttu. "Bugün müsaitim. Başka zaman olmayabilirim. Ama 2 saat sonra ancak müsaitim. Bunu şirketimle konuşmam lazım. O yüzden 2 saat sonra okulun tiyatro salonunda ol. Görüşürüz." dedi. Je Hee daha da heyecanlandı. Hemen çalışmaya başlayacaklardı. Je Hee hemen ev gitti ve çalışmaya başladı. Başarılıydı. Ama Jimin in karşısında berbat etmekten korkuyordu. Ona karşı başarısız görünmemesi için başarması gerekiyordu. Bir saatini çalılarak geçirdi. Üç kombin ayarladı aralarından seçim yapmakta zorlansa da fotodaki 3.yü seçti.(siz istediğiniz gibi seçin ^^)

Hafif bir makyaj yaptıktan sonra okula gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hafif bir makyaj yaptıktan sonra okula gitti. Tiyatro salonunu bulmakta zorlandı. Vakit kaybetmişti. Sonunda buldu. Ama Jimin çoktan gelmişti...

        ~~~Jimin'in Ağzından~~~

Sevdiğim kızla aik tiyatrosu oynamak yetmezmiş gibi bir de öpüşme rolünü gerçekleştirecektim.Bu kadarı fazlaydı. Ama öğretmenin dediklerine göre burda yapmazsam başka zaman yapacağımı söylemişti. Bende okul çıkışında PD nim ile konuşmaya karar verdim. Je Hee yede bu yüzden 2 saat sonra gelmesini söyledim. Şirkete geldim ve PDnim (umarım doğru yazıyorumdur) ile konuşmaya karar verdim. Olanların hepsini anlattım. "Bunu gerçekten yapmak zorunda mıyım?"dedim. O da yapmam gerektiğini zaten bu sene ilişki yasağının kalktığını ve hayranların engel olamayacağını söyledi."Hayranlarım benim yaşama sebebim. Bunca zorluklara katlanma sebebim. Umarım beni anlarlar." dedim. O da onaylarcasına başını salladı ve odadan çıktım.

Şimdi de üyelerle konuşma zamanı. Onların da yapıp yapmadığını merak ediyordum. Herkes dans odasındaydı.Omlarla konuşmam gerektiğini söyledim. Herşeyi anlattım. Jin Hyung "Sonunda Jimin de yapacak" dedi. "Siz de mi yaptınız? " dediğimde.Tabiiki diye cevap verdiler. Yapmayan bir tek ben ve Jungkook kalmışız. V dizide oynadığı için bunu yapmayacakmış. V birden bire "Bu rolü canlandıracağın kız kim?" diye sordu. Diğer üyeler de merak etti. V benim Je Hee yi sevdiğimi biliyordu. Herşeyi burda anlatacaktı kesin. Lanet olsun

"Je Hee" diye cevap verdim. Kimse hatırlamadı rahatladım derken vi anda Jungkook konuşmaya başladı. "Bi dakka. Bu kız Jimin hyungun evimize getirdiği kız değil mi?" Şimdi yandım işte. Namjoon hyung "Ahh evet o kız. Bende hatırladım" deyince herkes hatırladı. Hoseok hyung "Şanslısın ki kız güzel." dediğinde tüm üyeler ona katıldı.  "Sen ne diyorsun. Okulda görsen. Tüm erkekler onun peşinde. Doğrusu okulda gördüğüm en güzel kız. Jimin de okulun en yakışıklısı. İki güzel birbirini buldular." dedi V. Herkes bağırmaya başladı. V devam etti "Hem Jimin de mutlu olmuştur. Değil mi Jimin?  "Kes sesini" dediğimde V "Yalan mı? Sevinmedin mi?"dedi. Herkes susmuş bizi dinliyordu. Yoongi hyung "Neden sevinsinki?" Hoseok hyung "Yoksaa Jiminimiz âşık mı oldu?" Namjoon hyung "Jimin. Hoşlanıyor musun o kızdan? " dediğinde hiçbir şey diyemedim V "Söylesene Jimin. Seviyorum desene.Bana dediğin gibi onu seviyorum.Kıskanıyorum desene" diyip güldü. Öyle deyince herkes üstüme geldi "OOOOOOOOOO JİMİNNNN" herkes gülütordu. "Evet Hoşlanıyorum. " deyince herkes bağırmaya başladı. Bizimkilerden ne beklersiniz ki zaten? Sonra sırtıma vurmaya başladılar. Bunu mutlu olduğumuz zaman birbirimize yaparız. Ben bu gürültüyü keserek "Şimdi gitmem lazım tiyatroya çalılıcaz." dedim herkes oooooo falan desede üstümü değiştirmek için kaçtım. Üstümü değiştirdim ve yola koyuldum. Tiyatro salonuna geldim. Ama Je Hee yoktu. Bende onu beklemeye başladım. Birden ayak sesleri geldi. Je Hee gelmişti. Benim onu fark etmediğimi sanıyordu. Ama onu farke etmemek imkansızdı...

       ~~~Je Hee'nin Ağzından~~~

Jimin çoktan gelmiş beni bekliyordu. Beni daha görmemişti ama ben onu çoktan görmüştüm. Kıyafetlerini değiştirmişti. Siyaha bürünmüştü bugün....

Siyah insana bu kadar yakışır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siyah insana bu kadar yakışır. Sonunda beni fark etti. "Geldiğine göre çalışalım." dedi. Bende tamam dedikten sonra başladık.

           ~~~Yazar'ın Ağzından~~~

Çalılmaya başladılar.Birkaç kere kağıttan okudular. Kolay olan ise kendi isimlerini kullanacaklardı. Akıllarında tutabildikleri kadar tuttular. Ama kağıttan okuyorlardı. Tiyatro şöyleydi. Je Hee bir bankta oturuyordu. Jimin i düşünüyordu. Ama o Jimin ile yakın arkadaştı ama Je Hee onu seviyordu. Sonra Jimin arar. Ona nerde olduğunu konuşması gerektiğini söyler. Bunları şuan canlandırıyorlardı. Jimin onu aramış gibi yapım diyaloğunu söyledi. Je Hee sahile gel bekliyorum dedi. Jimin Je Hee nin yanına oturdu. Je Hee "Aniden beni çağırdın ne oldu Jimin?"dedi. Jimin konuşmaya başladı. "Ben bi kıza aşığım" o sırada Je Hee yüzü düşmüş gibi yaptı. Jimin devam etti. "Ama o kız birisini seviyo mu bilmiyorum o yüzden açılamıyorum. Beni tanıyor. Bende oni tanıyorum ama bir türlü söyleyemiyorum. Sen olsan ne yapardın?"

Je Hee kağıda bakarak konuşuyor "Biliyor musun? Bende birisine aşığım. O da beni tanıyor bende onu. Ama bir türlü söyleyemiyorum. Bende sana bunu soracaktım. Ji-Jimin neden ağlıyorsun?" İkisi de çok başarılıydı. Çünkü gerçek duygularınu canlandırıyorlardı. Jimin ayağa kalktı ve devam etti "Sevdiğim kızın sevdiği varmış. Artık dayanamıyorum. Seni seviyorum Choi Je Hee. İstersen benle konuşma! Bana yaklaşma! Ama bil ki seni çok seviyorum!" tam arkasını dönmüş giderken Je Hee kolundan tutar. "Gitme.." Jimin arkasını döner. Je Hee "Gitme çünkü sevdiğin kızın sırılsıklam âşık olduğu adam sensin Park Jimin! " diye bağırdı. Şuan ikisi de gerçek duyguları oynuyorlardı ama farkında değillerdi.

İşte o an. Şuan ki role göre Jimin in Je Heenin dudaklarına yapışması ve karşılıklı öpüşmeleri sonra da alınlarını dayayıp seni seviyorum demeleri gerekiyor. Jimin Je Hee'nin kulağına eğilip "Özür dilerim. Ama ikimiz için de bunu yapmam şart" Je Hee olumlu bir gülüş attıktan sonra Jimin Je Hee'nin dudaklarına yapışıyor. Je Hee'nin ince dudaklarının üstüne Jimin'in kalın ve güzel dudakları gelince dayanamayıp o da karşılık veriyor... Yaklaşık 2 dk öylece kalakaldılar. Je Hee sonlandırdı. Jimin alnını Je Hee nin alnına dayadı ve seni seviyorum dedi. Je Hee de bende dedi tiyatro bitmişti.

Tam sahneden ineceklerken salondan birkaç kişinin alkış sesi geliyordu. Ama salonda sadece ikisi vardı. "Başarılı bir oyunculuk. " diye bağırdı aralarından biri. Jimin ve Je Hee o tarafa baktı ve şaşırdılar. Acaba kimdi?...

Bi bölüm daha bitti.Lütfen oylayın ^^. Acaba Je Hee ve Jimin i izleyenler kimlerdi? Tahmininiz varsa yorum yapmayı unutmayın ^^

Gökteki Yıldız [P.Jimin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin