Medya=Kusursuz Park Jimin
Bugün Park Jimin, Choi Je Hee'ye telefon numarasını vermiş. Ama nasıl? Ve bugün ilk defa mesajlastılar. Ama nasıl? Bu bölüm kankama gelsin jsjss NutellaKavanozuuuPark Jimin
Bugün okula gidecek ve muhteşem planımı uygulayacağım. Gelince anlatıcam. Je Hee'nin tepkisiyle birlikte tabii ki :)))Choi Je Hee
Beeeen geeeldiiiim. Bugün Nasılım hemen söyleyeyim. Mutluluktan ölecek kadar mutluyum.
Bugün yine mükemmel giyinmistim. Her neyse. Okula vardığımda yine tüm gözler sadece bana bakıyordu. Aldırış etmeden sınıfıma girdim. İlk defa Park Jimin benden önce sınıfa gelmisti. Göz göze geldik. (Park Jimin'in okuldaki hali) bugün yine mükemmeldin Park Jimin!
Ben daha fazla yüzüne bakmadan yerime gectim. Daha fazla bakarsam yaşamam diye hemen yerime geçtim.
Dersler su gibi akıp geçiyordu ama ben sadece Park Jimin'e bakıyordum.
Sonunda bugün de sona ermişti. Ben eşyalarımı toplarken Park Jimin yanımdan geçiyordu. Çok heyecanlandım. Bi anda çantasından mavi bir not defteri düştü. Ben vermek icin atağa kalktığımda sınıfta sadece ben kalmıştım. Dayanamayıp için açtım ve şok oldum. Not defterinde aynen soyle yazıyordu.
*Telefon numarası*
Bekliyorum.Yazıyordu. Ne yani? Benden bir mesaj mı bekliyordu? Etrafıma baktığımda Park Jimin sınıfın kapısındaydı. Bana göz kırparak gitti. PARK JİMİN BANA TELEFON NUMARASINI VERMİŞTİ VE BANA GÖZ KIRPMISTI. BANA GÖZ KIRPMISTI!!!
Park Jimin
Bugün mavi bir not defteri alıp içine telefon numaramı yazdım. Altına bekliyorum yazdım.Son ders bittiğinde ise not defterini düşürmüş gibi yaptım ve devam ettim. Je Hee not defterini alıp icine baktığında şaşırdığı her halinden belli oluyordu. Etrafına baktıgında beni gördü. Ona göz kırptım.
Elma gibi olmuştu. Ben çıktıktan 2 saniye sonra çığlık sesleri geldi ve gülmeye başladım. Kız zaten çok guz- ne diyorum ben? Ama nedenini bilmesde bu kız beni mutlu ediyordu.
Choi Je Hee
Eve gelir gelmez ilk işim Park Jimin'in telefon numarasını kaydetmek olmustu. Onu ne diye kaydtmeye karar verememiştim ama sonunda onu "Gökteki Yıldız" diye kaydettim. Ve mesaj attım.Je Hee: Merhaba
5 dkk sonunda bana karşılık gelmişti.
Gökteki Yıldız:Merhaba. Mesaj attığın için teşekkürler.
Je Hee: Asıl ben teşekkür ederim. Bana boyle blr sans verdiğiniz için
Gökteki Yıldız:İlk olarak bana siz diye hitap etme lütfen.
Je Hee: Siz nasıl isterseniz.
Je Hee:Yani sen nasıl istersen
Gökteki Yıldız:Tabiiki ben nasıl istersem :))Je Hee: :)) Nasılsın?
Gökteki Yıldız:İyiyim sen?
Je Hee:Bende iyiyim.
Gökteki Yıldız:Sevindim. Yani il olmana ;)
Je Hee:Bende senin :)
Gökteki Yıldız:Neyse suan gitmem lazım. Yarın görüşürüz. Bu gece rüyanda beni gör ;))
Je Hee:Tamam. Denerim. Yani rüyamda seni görmeyi :) Yarın görüşürüz
İste ilk konuşmamız böyleydi. Bi an once yarın olsun istiyorum. Bu yuzden hemen uyumam gerekiyor.
İyi geceler sevgili günlüğüm..
Arkadaşlar ilham perim bu gece uyuya kalmıs jsjss. Bu gunluk affedin. Yarın canlı olarak konuşacaklar. Görüşürüz.. Lütfen tavsiye edin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökteki Yıldız [P.Jimin]
FanfictionVe çok sevmişti kız onu... Gözlerine bakmaya kıyamıyordu. Ve cok sevmişti genç onu... Saçlarına dokunmaya kıyamıyordu..