Medya=Wings Album foto 2 den Park Jimin
Arkadaşlar biliyorum çok uzun bir ara oldu. Ama okul telaşı falan vardı. Ve bu sene TEOG var!! Bu yüzden çok sıklıkta bölüm yayınlanan atacağım. Beni anlayacağınızı umuyorum. Neyse hikayemize geçelim.Choi Je Hee
Merhaba sevgili günlüğüm. Uzatmak istemiyorum. Hemen anlatacağım.Bugün heyecanla okula gittim. Heyecandan hangi ara okula geldiğimi bile anlamadım. Bugün yine guzel giyinmistim. Ama bu sefer kısa şort degil. Dar siyah pantolon. Üstünede havalar soğumaya başladığı icin siyah bi kazak. Basıma bere o da siyah tabiiki. ;)
Herneyse okula geldim ve ilk defa Park Jimin'den sonra geldim. Tesadüfe bak!! Bugün Park Jimin de siyah giyinmisti. Neyse. Kitap okuyordu. Bense çekinerek yerime doğal olarak Park Jimin'in yanına oturdum.
Bende matematik defterimi çıkarttım. Tam acacaktım
"Rüyanda beni gördün mü? " diye sordu Park Jimin
"Evet" dedim
"Dediğini yapanlardansın herhalde. " dedi
Ama bu konusmalar sırasında kendimde degildim. Hissetmiyordum. Park Jimin bana tokat atsa da kendime gelsem diye bile icimden gecirdim 😁 NutellaKavanozuuu Rabiainik"Öyleyimdir " dedim övünerek :))) ve sonrada agzımdan bir anda
"Nasılsın? " diye bir soru kacıverdi.
"İyiyim sen? " diye sordu.PARK JİMİN BENİM İYİ OLUP OLMADIGIMI SORDU!!!
"Bende iyiyim. " diyebildim. Birşey daha söylicem. Park Jimin cok guzel kokuyor (yazar yoldan cıktı jskskddj NutellaKavanozuuu)
Neyse derse başladık. Bir insan problem çözerken bile bu kadar yakısıklı nasıl olabilir ya? Ama o oluyor iste....
Okul hiç konuşmadan gecti. Çıkışta ise benim acelem olduğu için biraz koşarak cıktım. Okuldan cıktım ve koşarken bir anda Park Jimin'e çarptım ve Ayağım ona takıldı sonrasında ise yere düştüm.Yer ise cam ve taşlarla doluydu. Ayak bileğim cok acıyordu yere basamıyordum. Hatta suan bile topallıyorum. İki dizimde asırı derecede kaynıyordu. Sol kolum cok kotu kanıyordu. Normal insanlar bu durumda 'keske kosmasaydım' der ama ben 'iyiki de kostum' dıyorum. NutellaKavanozuuu Neden boyle dedigimi simdi anlatıcam.
Gözümden bir damla yas dustu. Düşenin ben oldugunu anladığı an
Park Jimin bağırdı ve yanıma geldi"Je Hee! İyi misin? " o sırada herkes bize bakıyordu. Ona carpmamla beraber onu düşürdugum icin
"Oppa cok ozur dilerim. Asıl sen iyi misin?" diye cevap verdim. İste gercek aşk bu olsa gerek..."Sen beni bosver. Her yerin kan içinde! Yavas yavas kalkmaya çalışmalısın. Ki ayağında bişey var mı öğrenelim."
PARK JİMİN BENİ ONEMSİYOR! COMEON BABY!
"Peki." NutellaKavanozuuu diyip ayaga kalkmaya çalıştım. Ama olmadı. Çünkü sol ayak bileğim cok acıyordu. Park Jimin ayağımdaki şişi farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökteki Yıldız [P.Jimin]
FanfictionVe çok sevmişti kız onu... Gözlerine bakmaya kıyamıyordu. Ve cok sevmişti genç onu... Saçlarına dokunmaya kıyamıyordu..