Színre lép a sivatagi fiú 1.

500 30 1
                                    

Naruto unottan kullogott a két lány után, akik halkan sutyorogtak egymásnak lányosabbnál lányosabb témákról.

- Na és van fiúd? - kérdezte Ryoko, mire Sakura fülig epirúlt.

- Van egy fiú. De ő, hogy is mondjam... nem tudom, hogy mi most járunk-e vagy nem... tudja, hogy szeretem, s ő is szeret, de nem beszéltünk még erről a témáról... - makogta össze-vissza Sakura.

- Ne aggódj, értem én. - kacsintott barátnőjére Ryoko.

- Neked van barátod odahaza? - terelte a témát magáról a vörös arcú lány.

- Nem. Az udvarban e téren nagy volt a szigorúság. - felete semleges hangon a hercegnő.

- Sosem voltál szerelmes? - ámúlt el aznap sokadszor Sakura.

- Nem. A mesékben a hercegnő beleszeret a lovász fiúba vagy a cipész fiába, hát a valóság ennél szürkébb. - magyarázta Ryoko.

Egy sötét köpeny libbent meg egy hátsó utca sarkán, amit egy fekete haj és fekete szempár követett.

- Uciha Sasuke, ha nem tévedek? Az én nevem Tomikosada Ryoko. - fordúlt meg mosolyogva a lány.

- Az értesüléseid pontosak. - biccentett Sasuke.

- Hogy kerűlsz ide? Azt hittem az utadat járod. Örülök, hogy visszajöttél. - veregette válba barátját Naruto vigyorogva.

- Üdv itthon, Sasuke. - pirult el ismét Sakura.

- A kötelesség hívta haza. - szólt közbe Ryoko. Mindenki elnémúlt.

- Nem csak a legerősebb, de a legimformáltabb ninják is ti vagytok, ugyebár? - nézett farkasszemet a lánnyal Sasuke.

- Rég jártál nálunk. Mikor is volt az utolsó találkozunk? Egy éve? - húzta félmosolyra a száját Ryoko.

- Ti ismeritek egymást? - kérdezte egyszerre Naruto és Sakura.

- Egy idegen besétál Hó országának királyi palotájába. Az örök nem akarják átengedni a kapun, de szerencsére ott a fiatal királylány, aki készségesen beengedi a fáradt vándort. Szállást ad az utazónak, aki még a nevét sem akarta elárulni. - mesélte csilingelő hangján Ryoko.

- Mi történt utána? - dülesztette ki a szémt kíváncsian Naruto.

- A fiúnak segítségre volt szükséga, s amint azt megkapta lelépett. Még a nyomát se lehetett látni, úgy eltünt. Utána a királylány egy órát magyarázkodott az apjának, hogy tényleg járt itt egy fiú és nem csak kitalálta. - fejezte be a mesét a hercegnő.

- Sasuke te jártál a Hó országában? - akadt ki Naruto.

- Még most is olyan gyenge a csakra áramlásod, mint akkor? - tett egy lépést a fiú felé Ryoko.

- Nem. - felelte kurtán Sasuke.

- Érzem. Befejezetlenűl maradt a harcunk. Itt és most? - még egy lépést közelített.

- Ebben a ruhában akarsz megküzdeni? - húzta fel a szemöldökét Sasuke.

- Sakura, most mi történik? Te érted ezt??? - kapott hiszti rohamot Naruto. A rózsaszín hajú lány is ugyan olyan értetlenül állt ott mint eddig.

- Azt hittem már kiismertél. - mosolyodott el Ryoko. A talpa alatt nőni kezdtek a növények. Először a bokáját, majd a lábát, s végűl az egész testét körülölelték. Egy lepeke bábra hasonlított, csak növényekből. Pár pillanat múlva egy robbanás kíséretében szíthullot a burok. Virágszirmok hullottak mindenfelé a földre. A forgatag közepén ott állt Ryoko. A haja most egy fonatban lógott a háta mögött, ruhája egy hófehér térdig érő, oldalt felvágott ujjatlan kimono volt.

Kivirágzás / Naruto F.F.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang