Szétválunk és elindulunk. 6.

278 18 2
                                    

- Megint elmész? - hajtotta le szomorúan a fejét Sakura, mert nem akarta, hogy a fiú meglássa a szemében csillogó könnyeket.
- 1-2 hét és már itthon is vagyok. - ölelte át gyengéden a lányt Sasuke.
- Nálad aludhatok ma éjjel? - furta bele a fejét a fiú vállába Sakura.
- Ma és mindig. - suttogta Sasuke a lány fülébe.
Az ablak üvegén a késő délután meleg színei játszodtak.

A hercegnő szobájában két összebujt alak aludt a takaró alatt. A hó országának leánya ráhajtotta a fejét a sivatagi fiú melkasára s úgy merűlt el az álmaiba. Gaara ovatosan vegígsimitotta Ryoko csupasz hátát. Olyan törékenynek tünt most a lány, nem egy olyan ninjának akiről legendák szolnak, csupán egy fiatal lány volt akkor, aki az igazak álmát aludta.
- Te miért nem alszol? - kérdezte hirtelen Ryoko. Fejét felemelve, pont Gaara zöldes szemébe nézett.
- Nem tudok aludni. - felete az rekedt hangon.
- Miattam? - húzta el a száját a lány.
- Dehogy. Csak most nem vagyok álmos. - ölelte át Ryokot, hogy így biztosítja benne, hogy nem ő miatta nem aludt semmit.
- Szeretlek. - suttogta hirtelen a lány Gaara fülébe, mire a fiú meglepetségétől elfelejtett levegőt venni is.
- Én is szeretlek, már azóta beléd szerettem, hogy előszőr megláttalak. - emelte maga felé Ryoko állát a fiú.

Kakashi idegesen járkált a falu kapuja előtt, tudta, hogyha belép ismét a nyakába szakad a Hokage cím, és vele együtt a sok kötelesség is. Kétszer is végigmérte az utat, hogy mi lenne ha visszafordulna és időzne még egy kicsitt a Vízesés Országában, de tudta, hogy egyszer úgy is vissza kell jönnie dolgozni.
- Bejön a sensei vagy még áll ott egy darabig? - hallott egy ismerős hangot a kapu másik irányából. Egy mosolygós, sárga hajú fiú nézett vissza rá, mikor a hang irányába fordult.
- Hol vannak a többiek? - hagyta válasz nélkül a rakoncátlan fiú kérdését.
- Sasuke holnap indul a Hó Országába a banya bízta meg valamivel, így biztos készülődik és Sakura meg biztos segít neki. A Gaara Ryoko hercegnőnél van, ha jól tudom, a többiek nagyrésze meg küldetéseken. Példáúl Kibáék valami átkos tekercsért mentek egészen a Folyó Országába. - magyarázt Naruto, miközben az oldalán Kakashival elindult a központ felé.
- Mit csinál itt a Kazekage? És mit keres a hercegnőnél? - gondolkodott hangosan a hatodik Hokage.
- Hosszú mese, a lényeg, hogy nagy szerencse hogy pont ott volt. - vont vállat a fiú.
- És hogy boldogult az ötödik a távollétemben? - nézett fel Tsunade kőbe vésett arcára Kakashi.
- Nem nagyon hiányolta a senseit, szerintem örült, hogy megint parancsolgathatott. - nevetett Naruto jóizűen.
- Akkor nem unatkoztatok. Holnap lenne neked egy feladatom, délben legyél az irodában, és ha lehet az ajtón keresztűl. - pillantott a kör alakú épület előtt volt tanítványára Kalashi, aki egy intés kíséretében eltűnt. - Megjöttem papírhegyek. - dünyögte a Hokage és belépedt az ajtón.

Pár apró koppanás hallatszott a hercegnő ajtaján, ezt egy idősebb férfi hangja követte.
- Kisasszony, a vacsorát hol fogyassza el?
- Kétfőre teríts, és a pavilonba, köszönöm. - felelte megemelt hangon Ryoko, hogy a komornyik hallja az ajtó túloldalán.
- Holnap indulnom kell vissza a Szél Országába, így is nagyon sokat maradtam el. - ölelte át a lányt Gaara.
- Már holnap? - kihallatszott a csalódotság a lány szavaiból.
- Sajnálom. - adott egy puszit Ryoko fejére a fiú.
- Baj lenne ha veled mennék? Még két hét mire megjön a testvérem, addig vendégeskedhetnék nálad, persze kutatási célokból. - nézett Gaarára csillogó szemekkel Ryoko.
- Nekem tökéletes lenne, ha eljönnél a hazámba. - bolintott a fiú. A lány adott egy gyors csókot neki, majd kibujt a takaró puha anyaga alól és egy selyem köntösbe bujtatva hófehér testét elindult a fürdőszobába.

- Megjött a Hokage úr végre. Nem siettél haza Kakashi. Mondjuk megértelek, akkoriban én se voltam úgy oda az örömtől, mikor eszembe jutott mi papír van itt, s mennyi szörnyen unalmas vitát kell végighallgassak nap mint nap, nem is beszélve arról a sok elveszett macskáról, amit mi kéne megtaláljunk. - csapta a hona alá a dosziéját Tsunade, s át is engedte a helyet.
- A te szádból hallva még rosszabb, pedig tudom ezt én is. - sohajtotta Kakashi, majd leült.
- Visszajött? Szolhatott volna, akkor idekészítem estére a tegnap előtti papírmunkát, most kereshetem elő gyorsan. - lépedt be Shikamaru az irodába, de azonnal távozott is, hogy előkeressen egy stóc papírt.
- Gondoltam is túl szép lett volna, ha valami unalmasat is elvégzel. - sohajtotta a hatodik Hokage.
- Csak nem azt gondoltad, hogy még most is én végezzem el a papírmunkát? Azt meghagyom neked, ha még egy aláírásra váró lapot meglátok elolvasom az öreg bolond könyveit. - intett egy utolsót még Tsunade, majd ő is kilépett az ajtón, magára hagyva Kakashit.
- Mielőtt a papírhegyet átnézné, lenne itt halasztást nem tűrő levél a hercegnőtől. - adta át a hofehér borítékot Kakashinak a fiatal ninjafiú.

Sasuke az övtáskájába pakolt be pár tekercset, amig Sakura a fiú konyhájában tevékenykedett.
- Hova mész megint? - kérdezte a lány a zöldségek szeletelése közben.
- A Hó Országába. - jött a rövid válasz.
- Miért neked kell menned? Nem tudnának küldeni valaki mást?
- A Hokage engem kért fel, mert én már jártam arra, igy nem fogok eltévedni a nagy hómezőkben. - magyarázta Sasuke.
- Nekem ez úgy sem tetszik. Milyen feladat elvégzéséért küldtek oda? - kíváncsiskodott tovább Sakura.
- Ide kell hoznom a hercegnő hugát. - fejezte be a pakolást a fiú és leült az egyik konyhaszékre.
- Miért te kell kísérgess minden hercegnőt? - forgatta a szemét Sakura.
Kopp-kopp-kopp
- Kinyitod? Végűl is ez a te házad. - kérdezte a lány, s egy dobozba kezdte pakolni az elkészített ételeket.
- Aha. - dünnyögte Sasuke, s kelletlenűl a bejárati ajtóhoz ment.
- Sajnálom, hogy csak így rád török, de Haruno Sakura kisasszonyt keresem. - szeppent meg a ninja futár az ajtóban, mikor meglátta Sasukét.
- Mi okból? - kérdezte félválról a fiú.
- Öööö... Egy levelet hoztam a kisasszonynak... A Hokage úr küldte. - dadogta a ninja.
- Nekem küldték? - lépett be az előszobába Sakura, bár a nagy igyekezetben megfeledkezett róla, hogy csak egy köntöst visel.
- Ööö... Neked... Úgy értem, hogy... Ööö... A kisasszonynak... A Hokage-tól... - jött még nagyobb zavarba a ninja, a tekintetét ide-oda kapkodva hadart.
- Át is adná a levelet? - nézett értetlenűl a küldöncre Sakura.
- Persze, persze... Máris adom. Valahol itt volt... - turkált a táskájában a fiú. Sasuke arca komoly maradt, de a szeme sarkában összefutottak a nevetőráncok az esetet látva.
- Köszönöm. További jó napot! - vette át a levelet Sakura, majd sarkon fordult, s elindult vissza a konyhába. A postás fiú a nyállát csöpögtetve nézett utána.
- Meg se próbáld. - figyelmeztette Sasuke a srácot, mire az megrázta a fejét és távozott sietősen.
Az asztalra felkönyökölve találta a lányt, mikor visszatért Sasuke a konyhába. Rózsaszín hajába idegesen beletúrt, a levél felbontva feküdt előtte.
- Mi a baj? - ült le mellé a fiú.
- Én is elmegyek holnap. - csusztatta Sasuke elé a levelet a lány, hogy az kérdések helyett inkább olvassa el.
A fiú gyorsan át futotta a sorokat, Kakashi girbe-gurba betűi néztek vissza rá a lapról.
- Ryoko Rejetett homok faluba megy. Te és Naruto kell elkísérnetek. Mi benne ennyire rossz? - nézett fel az olvasás végén érdeklődve a lányra Sasuke.
- Tudod milyen nehéz arra fodrászt találni? - rökönyödött meg Sakura, mire Sasukéból kitőrt a nevetés.

- Most komolyan megint kísérő leszek? Kezdem azt hinni mi nem is ninják vagyunk hanem valami utazási cég... - hisztizett Naruto.
- Ez egy nagy megtiszteltetés. Viselkedj már! - szolt rá a fiúra Shikamaru.
- Akkor is... Most komolyan ez volt az a fontos feladat, amivel meg akart bízni a Sensei? - nézte a levelet abban reménykedve, hogy a betűkből valami jobb feladatot tud kiolvasni.
- Nem ez volt az eredti feladatod. Úgy volt, hogy Sasukéval mész a Hó Királyságába. - turt a hajába a másik fiú.
- Biztos valami bűnözőket kellett volna kiiktassunk. - álmodozott Naruto.
- Nem egészen.
- Akkor valami veszélyes tárgyat kellett volna megszerezzünk. - szötte tovább Naruto.
- Az sem. - rázta a fejét fáradtan Shikamaru.
- Jo, de az biztos izgalmasabb volt, mint a kísérgetés. - akadékoskodott tovább a sárga hajú fiú.
- A másik hercegnőt kellett volna idekisérjétek. - mondta ki Shikamaru megunva Naruto találgatásait.
- Most összetörted minden reményem...

Kivirágzás / Naruto F.F.Onde histórias criam vida. Descubra agora