yüz bakımı ve makyaj

204 1 0
                                    

-----Yüz bakımı---
Ben makyajda pudra vb.şeylere karşıyım allık hariç allık önemli!!yüz nefes almadığı için yüzünde herşey oluşuyor sivilce,siyah nokta ve de en kötüsü şekilsiz boşluklar bu boşluklardan kastım şöyle örnek verim derimizi bir asfalt gibi düşünelim ve asfaltın zedelenmiş olan çukurları yüzümüzde pudra fondatenden dolayı olan çukurlar dersek çok iyi olur anlatabildiğimi umuyorum bu yüzden kızlar cildinize bakım yaparsanız cildiniz size karşılık olarak güzellik verir ve sizde pudra falan kullanmassınız gelelim bakıma sabah kalktığınıza yüzünüzü sabunla bir güzel yıkayın yüzünüze ve sadece size ait bir sabununuz olsun.akşamda yatmadan önce bu işlemi yapın.Mesela yüzümün yağlı olduğunu düşündüğümde direk sabunla yüzümü yıkarım ve yüzüm gıcır gıcır olur buda beni temiz hissettirir.Sabun dışında kendime gratis ve watsons tan bakım ürünleri alırım maskeler,kremler vs. ve hergün düzenli bir şekilde yaparım emin olun faydası oluyor bu arada size sivilce kurutucu bir ilaç söyleyeceğim doktora gittiğimde bana bunu önerdi ve yüzüme akşam sürüyorumya sabah bi bakıyorum sivilceler kurumuş adı" cleocin T" size şiddetle tavsiye ediyorum.Bunun dışında imex kremi tavsiye ediyorum sivilceleriniz 1 haftada azaldığınızı göreceksiniz ama bazı insanlarda işe yaramadığını duymuştum bu size kalmış haa söylemedende edemeyeceğim benzalin de kullandım buda sivilcelerimi yok etti ama sonra sanki derim bağışıklık kazanmış gibi etki etmemeye başladı.Ben dürüst bir şekilde size tavsiye ettim alıp almamak size kalmış.

               -makyaj-
Gelelim makyaja ilk önce tavsiye edeceğim mağazalar var adları ; flormar,H&M in make up ları,watsons,gratis.Şimdilik aklıma bu kadar geldi.Ne almalyız dersek ;
•flormardan eyeliner
•H&M den fırça ve far
•gratis ten the balm dan read my lıps (lıp gloss) size  tavsiyem the balm indirimli olduğu zaman alın çünkü biraz pahalı.onun dışında allık alın derim
•H&M den bronzing palette alın derim harikaa yaa aşık oldum 😍
•watsons dan nivea nın dudak nemlendiricileri alın ve okul çantanıza koyun derim.
•flormardan mascara alın derim bi tane size önericem adı "precious curl" kızlar harika uzatıyor.
Bide flormardan son olarak dudak kalemleri eğer kaşlarınızı boyuyorsanız flormardan alın derim.

Kızlar bu benim kullandığım ürünler hepsindende hoşnutum.

İnstagram : melisa_tinci

lise için tavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin