Ben size kitap yada müzik önermicem çünkü benim sevdiğim müziği sen sevmeyebilirsin demi?
Kitaplardan başlayalım biraz kendimden örnek vermek istiyorum mesela o gün mutsuzum ve kimseyle konuşmak istemiyorum bende termosuma nescafe koyarım bi tane kek koyarım çantama bide kitap zaten bizim okulda süralen rahat saatlerce kimseyle muhattap olmadan kitap okurum bide sınıfın gürültüsünü duymak istemiyırsanız mp 3 getirin derim takın kulaklığı okuyun kitabınızı harika bir duygu bide cam kenarında oturuyorsanız ve yağmur yağıyorsa allahhh keyfinize diyecek yoktur.Kızlar eğer moraliniz bozuksa yani sizi üzen kıran sinirlendiren bişey olursa şunu öneririm" I don't care " deyip durun kalbinizi ve beyninizi buna inandırın türkçesi umrumda değil demek buda benden bi tavsiye neyse konuma dönelim sıra geldi müziklereee diyelim dersten sıkıldınız herkes gürültü yapıyor ve siz bayağa bunaldınız geçin en arka cam kenarı sıraya takın kulaklığınızı açın en sevdiğiniz müziği ohhh hayat size güzel deneyin dostlar gerçekten rahatlatıcı.
Size en sevdiğim şeyi söyleyeceğim en sevdiğin müziği açıyosun kafanı sıraya gömüyorsun ve hayel kuruyosun o kadar güzel bir duygu ki tarif edilmiyor mesela en basit örneği hayalinde mesleğe sahip olduğunu hayel et türkiyedeki en başarılı kişisin mesleğin konusunda ülkeni temsil ediyorsun.gerçekten hayeller olmasa ben kitap okumazdım çünkü hayel etmek hayali yaşamaktan daha güzel.neyse benden bu kadar konuyu saptırmış olabilirim ama tavsiyelerim bunlar diğer bölümde görüşmek üzere 🙋🙋🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lise için tavsiyeler
Randomöncelikle belirtmek istiyorum bu benim düşüncem alıntı yapmadan fikirlerimi paylaşacağım umarım beğenirsiniz iyi okumalar