saç boyları

122 1 0
                                    

Lütfen ama lütfen saçınızı kendiniz açıcı ucuz şeylerle açmayın.Bi çevredki kızlara bakıyorum saçını öyle bir açmış ki kuoför çabalasa bu iğrenç rengi tutturamaz.Sarı olsun diye alıyor bi bakıyor saç turuncu!!!!Turuncu diyorumm! Yaa bide şu önemli eğer 15 günde bir kuoföre gidecek kadar zamanin yada maddi imkanın yoksa neden bütün saçını boyatıyorsun ulan sürekli dip boyan gelecekye siyah yada kahverengi artık saç hangi renkse neyse eleştirimi bir kenara bırakıp size vereceğim tavsiyeye uymanızı istiyorum.

1- saçınızı illa boyatacaksanız ya ombre yaptırın yada sadece uçlarını boyatın
2-boyattıktan sonra saç zarar görmüş olacağı icin onarici sac maskesi yada kremlerinden alın
3-mor pembe mavi gri renkler uçlarını boyatmak için hoş,şirin renkler

Ben saçımı ilk önce loreal'in sun kiss aşamalı açıcısıyla kurutma makinesinin yardimiyla istedigim tona kadar açtım.(açık kahverengi)Ama sadece uçlarına uygiladım ve çok tatliş oldu ^-^ Sonra ise watsons a boyalar gelmisti nerdeyse her renk vardı gittim mor renk aldım ve evde uyguladım yaklaşık 45 dk bekletip yıkadıktan sonra kuruttum ve gerçekten mütiş olmuştu 5-6 yıkamaya renk akıyordu bende her aktıginda tekrar uyguluyordum.Lorealden aldığın 25 tl ydi saç boyası ise 34 tl ydi ama simdi indirime girmis 25 mi ne olmus.

Umarim yardimim dokunur

lise için tavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin