dikkate alın derim 💫

116 1 0
                                    

Karışık olarak birşeyler diyeceğim

●Herkesin bildiği gibi okulun kantininde sağlıklı olan tek şey su.Size her ne kadar sabah evde kahvaltı yapın ancak bu şekilde uzun süreliğine tok olursunuz demiştim.Ehh tabi herkes kâle almıyor.Neyse diyelim kahvaltı yapıldı ama öğle arasına daha 2 ders var.Bunun için size önerim minik bir saklama kabına fındık,ceviz,badem,üzüm karası vs.koyun artık hangisi seviyorsanız hem kantinden sağlıksız herhangi birseyi yememis olursunuz hemde öğlen yemeği fazla kaçırmazsınız.
●her sınıfta dünyayı ben yarattım havasında kız ve erkekler vardır.Yanılıyor muyum?Sakına onlara karşı kendinizi ezdirmeyin.Yanii deyim yerindeyse dişinizi gösterin 💪 (dövün derdimde sjsjsj)
●okulun bitmesine 3.5 ay var.(lanet olsun)Bu süre zarfında eğer 12.sınıfsan anı yaşa derim.Bu sene bencil olmalısın mutlu olabilmek için.Eh tabi kendi mutluluğunu düşünüpte başkasını üzmeyeceksin.Kendini gezerek dolaşarak ödüllendir.Bir daha mı gelicez dünyaya.Hele bi nisan ayının sonları gelsin okul zaten kendini salacak yaz havası diye. (turkiyenin her yerinde bu durum boyle değil mi?)işte sana düşen görev o son zamanlarını güzel geçirmek masum ve tatlı hatıralar bırakmak...
●lütfen ilgi çekebilmek için saçma sapan davranışlarda bulunmayın.Bizim okulda bi kız konferans salonunda ilgi çekebilmek için hocaya laf atmaya falan kalkışmıştı o sırada müdür yardımcısı kızara bağıra bağıra bir aşağıladıki hiç sormayın.Konferansta çıt çıkmıyordu.Yani size demeye çalışacağım aileniz dışında yada sevdiğiniz insanlar dışında sakına başkalarından ilgi görmek için çabalamayın.Bu durum hem gülünç hemde ruhsal yönden zararlı.Değmez yani bunları yapmaya.
●kendilerini tatlı ses tonun olduğunu düşünüp fare yada sincap gibi konuşmayın.TATLI DEĞİLSÌN AMK DEĞİLSİN!!!! Böyle bir kız arkamda oturuyor ve o iğrenç sesine her gün katlanmaya çalışıyorum.O kadar laf sokuyorum beynine girmiyor herhalde.

Benim diyeceklerim bu kadar.Eğer aramızda böyle kisiler varsa ne olur yapamsın diyerek noktayı koyuyorum.

lise için tavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin