Slenderman

183 5 1
                                    

Každý, co se seznámil s Creepypastou se 100% setká i se Slendermanem.

Každý

A já bych vás teď chtěla seznámit s historií této nejznámější creepy.

Tvůrce nočních můr a zabijáka první třídy

Slendermana v roce 2009 vytvořil Victor Surge, uživatel internetového fóra Something Awful. Šlo o to vytvořit co nejstrašidelnější a nejzajímavější postavu a on to vyhrál. A dalo by se říct, že se inspiroval skutečností...

HISTORIE

Obrazy v brazilské jeskyni

Říká se, že odkaz k legendě se nachází v SERR Capivara na severovýchodě Brazílie. Obrazy na zdi jeskyně se odhadují na stáří 9000 před naším letopočtem. Tyto obrazy ukazují zvláštní protáhlou postavu vedoucí dítě za ruku. Sice to není nic extra, ale je to přinejmenším znepokojivé.

 Sice to není nic extra, ale je to přinejmenším znepokojivé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Egyptské hieroglyfy

Další známý možný odkaz na Slendermana pochází z doby kolem roku 3100 př. naším l. v dolním Egyptě. Hieroglyfu se říká "Zloděj bohů" nebo "Zloděj Kuk" a je tam vytesán za vlády faraona Waznera. Hieroglyfické řezby představující zloděje byly nalezeny ve faraonově hrobu, který se údajně s touto osobou setkal. Řezbářské práce připomínají podivnou postavu s více horníma končetinama, která ještě nebyla objevena na žádném egyptském hieroglyfu...

Je ojedinělá.

Německé dřevoryty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Německé dřevoryty

Renomovaný německý dřevorubec Hans Freckenberg vytvořil alespoň dva dřevoryty popisující postavu které dal jméno Der Ritter (Rytíř). Pocházejí z poloviny šestnáctého století a byly objeveny v Halstbergském hradě v roce 1883.

Zatímco Freckenberg byl dobře známý pro jeho realistické zobrazení lidské anatomie, bylo na řezbě něco, co bylo na tuto dobu nezvyklé- tyto obrázky představoval kostry, ,,více končetinové" charaktery.

Historici si nejsou přesně jisti se symbolikou této postavy, ale spekuluje se o tom, že je zosobněním náboženských válek, které v té době zuřily v Evropě, zatímco jiní říkají, že představuje záhadné epidemie, které byly příčinou záhadného opuštění...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Historici si nejsou přesně jisti se symbolikou této postavy, ale spekuluje se o tom, že je zosobněním náboženských válek, které v té době zuřily v Evropě, zatímco jiní říkají, že představuje záhadné epidemie, které byly příčinou záhadného opuštění hradu Hastlberg a nedaleké vesnice v roce 1543.

Nicméně je jasné, že se Freckenberg pokoušel vyzobrazit "Der Grossmanna" (Vysokého/Velkého muže).

Nicméně je jasné, že se Freckenberg pokoušel vyzobrazit "Der Grossmanna" (Vysokého/Velkého muže)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Podle legendy žila v Černém lese nadpřirozená bytost. Zlobivé děti, co se i přes varování rodičů vyplížily ven v noci do lesa, byly neúprostně sledovány Der Grossmannem, který jim nedal pokoj, dokud je nechytil, nebo dokud se děti nedostaly včas domů a neomluvily se rodičům. Dokonce se tento příběh dostal do časopisu z roku 1702

,, dítě, můj Lars... On je pryč. Není v posteli. Jediné co jsem našla, byla hromada černého oblečení. Je to hebké jako bavlna ale je to měkkčí... silnější. Lars přišel včera večer k posteli a začal z plna hrdla křičet, že "Anděl je venku!" Zeptala jsem se ho, o čem mluví a on mi řekl nějaký nesmysl o Der Grossmannovi.

Říkal, že šel do háje v naší vesnici a našel tam mrtvou krávu, visící ze stromu. Zpočátku jsem si myslela, že si vymýšlí… Ale teď když je pryč…. Musím najít Larse a moje rodina se musí odsud, co nejrychleji dostat, jinak ji zabije. Je mi ho líto ... Měla jsme ho poslouchat. Kéž mi Bůh odpustí. "

Rumunská mytologie

K dispozici je také rumunská pohádka, která vypráví legendu Vysokém muži.

,, Vysoký muž stál na mýtině, oblečený jako šlechtic. Všechno oblečení bylo černé barvy. Ležel za ním dlouhý stín. Měl mnoho zbraní, všechny byly dlouhé, všechny ostré jako meče, a svíjely se jako červy. Nemluvil, jenom tam stál a přemýšlel nad svými nečistými plány "

V pohádce, Tall Man zapříčinil, že matka chce zabít svého manžela a dítě, dokud neseskočil z krbu a "nesevřel ve svém hořícím objetí."

Anglická mytologie

K dispozici je také anglicky mýtus, který odkazuje na "Tree Mana"(Stromový muž). Říká se, že má vysoké protáhlé tělo s končetinami, který vypadají jako větve stromů.

Byly zaznamenány případy, kdy byl údajně spatřen na místě, kde se začal příběh vyprávět. V jednom už zapomenutém lese. Tento příběh se používá na strašení malých dětí a na realističnosti mu přidává i skutečnost, že se v anglických lesech ztrácí čím dál víc a víc dětí…

CreepypastyKde žijí příběhy. Začni objevovat