,,911, jak mohu pomoci?"
,,Jo, ahoj, um... Tohle bude znít trochu divně ale nějakej chlap stále dokola chodí po mém pozemku.''
,,...mohl byste to zopakovat?''
,,Vypadá... nemocně, nebo ztraceně, nebo opile, nebo tak něco. Vzbudil jsem se abych si vzal sklenici vody a slyšel křupat sníh okolo pod mím oknem tak jsem vykouknul ven... Dívám se teď na něj, je asi okolo 10-ti yardů před mím oknem. Něco není v pořádku.''
,,Jaká je vaše adresa?"
,,1617 Quarry Lane, v Pinella Pass"
,,Pošlu k vám policejní auto, ale je to docela daleko. Jste doma sám?"
,,Ano, jsem sám"
,,Můžete mi potvrdit že všechny vaše dveře i okna jsou zamčená? Zůstaňte se mnou na telefonu."
,,Vím že můj přední vchod je zamčený, ale raději rychle půjdu znovu zkontrolovat i zadní dveře.''
...
,,Vážně si vážím vaší pomoci, mimochodem, vím že je to trochu divné ale doufám že-"
...
,,...Pane? Jste stále tady?"
,,On je... je pořád na mém pozemku. Ale je... co to kurva... je vzhůru nohama...''
,,Pane? Zůstaňte se mnou, co se děje?"
,,Dívá se přímo na mě... ale... teď stojí na svých rukách. Je naprosto v klidu, dívá se přímo na mě. Dělá stojku a směje se na mě a vůbec se nehýbe."
,,On dělá... on dělá stojku?''
,,Já... já nevím on... jo, dívá se na mě a stojí na rukách a má ten obrovský úsměv a je úplně v klidu... co to KURVA... prosím pošlete sem někoho, HNED.''
,,Pane, potřebuju abyste zůstal v klidu. Už jsem dal vědět policii a důstojník je na cestě.''
,,Jeho zuby jsou tak obrovské... do prdele, prosím pomocte mi..."
,,Pane, chci abyste skusil z něj nespustit oči ale znovu se ujistěte že jsou vaše zadní dveře zamčené. Potřebujeme se ujistit že jste v prozatímním bezbečí. Můžete ke mně stále mluvit a potvrdit že jsou vaše zadní dveře zamčené?"
,,Okej... Jdu teď pozadu a pořád na něj koukám...
Moje ruka je teď na zadní klice... je to zamčené. Potřebuju zkontrolovat západku takže z něj na vteřinu spustím oči."
,,Dobře. Pomoc je na cestě. Jen se mnou zůstaňte na telefonu, všechno bude v pořádku.
Pane?
...
...pane jste pořád tady?"
,,On je... jeho obličej. Je u skla."
,,Pane, potřebuju abyste ke mně mluvil. Co se děje?"
,,Na vteřinu jsem se kouknul pryč a teď... jeho obličej. Je přitisknutý k mému oknu. Jeho zuby jsou obrovské a stále se usmívá... v očích nemá žádnou barvu... Ježíši prosím pomoc mi, proč se to jen kurva nehne..."
,,Pane, potřebuju abyste šel do nejbližší místnosti a zamknul se tam. Máte sklep nebo nějakou ložnici kde byste se mohl zamknout?"
,,Nepřestává se dívat... ublíží mi..."
,,Pane potřebuju abyste mě poslouchal. Běžte se zamknout někam do bezpečí dokud důstojník nepřijede k vašemu domu. Slyšíte mě?"
,,Já... ano... ano, půjdu se zamknout do svého pokoje."
,,A jste si naprosto jistý že jste ve svém domě úplně sám?"
,,Ano, jsem ve svém domě sám...
...no počkat...
...hýbe se. Vrtí hlavou. Říká mi že ne. Slyší nás.
Říká mi že nejsem sám."
...
...
...
,,Pane? Pane jste pořád tady? Slyšel jsem hlasitý zvuk, je všechno v pořádku?
...
...
Pane?"