Backwards

117 3 0
                                    

Moje holka mluvila ze spaní. Většinou pracuju dlouho, a nevracím se domů dokud už není v posteli. Ona vždycky mluvila ze spaní, ale teď to začalo být ještě víc zvláštní. Žila v Rusku asi 10 let, takže když začala mluvit v jazyce kterému nerozumím nedělal jsem si moc starosti. Ale jednoho dne jsem začal být zvědavý co vlastně říká. Nahrál jsem to její mumlání, a odeslal to jednomu z mích přátel. Byl jsem víc než překvapený když mi řekl že vůbec nemluví rusky.

Zeptal jsem se jí na to hned potom co jsem si přečetl odpověď, a ukázal jí to video. Byla trochu nesvá když zjistila že jsem jí nahrál, ale také nevěděla co by to mohlo být za jazyk. Řekla mi že neměla žádné zvláštní sny, takže jsem si s tím už nelámal hlavu. Tu noc co jsem znova v práci zůstal dlouho, jsem jí zavolal aby na mě nečekala. Hned jak jsem vstoupil do ložnice, byl jsem velice opatrný abych jí nevzbudil. Prošel jsem si tou svojí rutinou: čištění zubů, dojít si na záchod a ostatní. Jakmile jsem byl v posteli, začala znovu mluvit. Nemohl jsem si pomoct - vzal jsem svůj mobil a začal znovu natáčet. Cokoliv už říkala, říkala to pořád dokola a dokola. Zastavil jsem asi po minutě.

Další ráno jsem byl znuděný, tak jsem se rozhodl že si s tou nahrávkou trochu pohraju. Zpomalil jsem to, zrychlil, a udělal spoustu jiných věcí abych zjistil co vlastně říká. Nakonec jsem to přehrál pozadu.

"Vím co jsi udělal."

Moje srdce se zastavilo. To bylo to co minulou noc říkala. Jak dlouho to věděla?

Tu noc, kdy zase začala povídat, jsem se znovu natáhl k nočnímu stolku a vzal nůž.

CreepypastyKde žijí příběhy. Začni objevovat